OOTD - Hunter Boots




Danes je drugi jesenski dan in spet eden izmet tistih, redkih dni, ko objavim OOTD oz. "outfit of the day" objavo. 
Če redno spremljaš moj blog veš, da take objave delam zelo redko, mislim, da je to po enem letu bloganja tretja.  
Vzrok  tiči predvsem v tem, da nimam nikogar, ki bi me fotografiral.
Seveda se seveda najde kdo, ki bi pogledal skozi objektiv in nekajkrat pritisnil na sprožilec. Največji problem je, da sem precej samokritična in s takimi fotografijami nisem zadovoljna.
Še spodnje so ravno toliko, da zadovoljujejo moje kriterije glede objave. ;)
Na splošno imam kar rada modo in ustvarjanje podobnih objav, tako, da res upam, da jih bo v prihodnje več. Danes sem uporabila gumijaste škornje znamke Hunter, ki so sicer iz sestrine omare in super popestrijo vsak stil, nosite jih lahko praktično k vsemu. Dodala sem jim nekaj kosov v jesenskih barvah (vsaj jopica) in nastal je simpatičen outfit, ki je primeren za deževne, vendar tople jesenske dni.
Škornji bodo poskrbeli za tople in suhe noge, malo daljša jopica pa je super za prihajajoče dni, saj se lahko v bolj vetrovnih dneh vanjo oviješ.

Več o moji torbi, ki jo na spodnjih fotografijah nosim, pa najdeš tukaj.













































Na fotografijah nosim: 

Kavbojke: Modagram
Majčka: H&M
Jopica: H&M
Škornji: Hunter
Torba: Viola Castellani
Sončna očala: Sisley
Šminka: I heart Makeup, odtenek Just Have Fun







8 komentarjev

  1. Zelo luštna kombinacija, sploh škorenjci, torbica, pa tudi kavbojke.. res pravi uvod v (upajmo da čim lepšo) jesen ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara, danes je bil pri nas kar deževen dan, tako, da so bili škornji res primerni. Celo za mene, ki rada hodim prek največjih luž. Očitno nekaterih stvari nikoli ne prerasteš. ;) :D

      Izbriši
  2. Luštna kombinacija in srčno upam, da boš v prihodnje dobila nekoga, ki te bi lahko fotografiral, ker je res škoda, da le zaradi tega ne objavljaš več OOTD. Jaz si jih vsekakor želim bolj pogosto videti, ker mi je všeč tvoj stil :)

    P.s. ozka usnjena moto jakna ti bi sigurno pašala, zato upam, da se boš opogumila in jo kupila ter dala ven iz glave, da ne paše na tvoje "široke" boke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca, najlepša hvala. Tvoj komentar mi je res polepšal dan! :*
      P.S. : Dolga jopica pa je ravno zato, ker jih skrije, hehe.
      Ampak bom upoštevala tvoj nasvet in kupila eno tako jaknico, v bistvu si jo res že dolgo želim. :)

      Izbriši
    2. Ženstvene oblike je potrebo poudarit, ne skrivat :) upam, da dobiš takšno kot si jo želiš in jo boš tudi predstavila v naslednji OOTD objavi ;)

      Izbriši
    3. Saj maš v bistvu kar prav ja, se strinjam! :)

      Izbriši
  3. Nice boots!

    www.thefancyfashioncastle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši