September Beauty Haul




Pozdravljene!

 Zadnje čase sem vse bolj obsedena s kozmetiko, izgleda, da me je končno minilo obdobje čevljev in torbic in bo treba do zadnjega kota napolniti še kopalnico. ;)
Sicer je res, da je mimo šele polovica septembra in sem že in verjetno še bom kupila kar nekaj kozmetike, ki ni vključena v tej objavi.
Pred kratkim od prijateljice s Poljske dobila kar velik paket kozmetike, ki je tam občutno cenejša, kot pri nas. Celo pa znamki, kot sta Soraya ali Farmona, ki izvirata prav s te države.




Stvari, ki sem jih dobila si lahko ogledaš spodaj.
Prinesla mi je paket Soraya Care&Control izdelkov s salicilno kislino, ki jih uporabljam kot osnovno nego obraza, zraven pa je bila še moja najljubša CC krema. Paket Care&Contro se je razlikoval le v tem, da sem do sedaj uporabljala gel za čiščenje obraza 3 v 1, ki je vseboval mikro zrnca za piling kože, uporabljal se je lahko tudi kot maska za obraz. Gel, ki ga vključuje ta paket pa je popolnoma gladek, brez kakršnih koli zrnc, sicer pa je po sestavi zelo podoben prejšnjemu. To, da je brez mikro zrnc se mi zdi prednost, saj mi nekako ni bilo prijetno, niti se mi ni zdelo potrebno kožo vsakodnevno izpostavljati pilingu.
Sicer pa si lahko več o omenjeni liniji prebereš tukaj, več o sami znamki in nekaterih drugih Soraya izdelkih pa tukaj.




Ponovno sem naročila tudi šampon in masko za lase Hair Genic, Bamboo & Oils znamke Farmona. Tudi o teh dveh izdelkih sem že pisala in sicer tukaj. V objavi sem sicer res rekla da maske za lase ne bi kupila ponovno, posebej sem omenila, da je krivec za to visoka cena. Glede na to, da sem sedaj masko dobila po super ceni sem priložnost seveda izkoristila. :)



Ostale stvari, ki sem jih dobila s Poljske je zame izbrala prijateljica. Dobila sem dve kremi za roke znamke Ziaja, ki jo lahko najdete tudi pri nas in dišeče maslo za telo znamke Farmona.
Obe kremi za roke sta zelo hranljivi in mi bosta prišli še kako prav v hladnih mesecih, ki prihajajo. Vonja kremic sta kokos in kozje mleko. Ponavadi sem sicer nepoboljšljiva ljubiteljica kokosa in njegovega vonja, ter bi ga uporabljala praktično povsod, me je pa zelo pozitivno presenetil tudi vonj kreme s kozjim mlekom, ki je nežen in prijeten. Kremi sta si sicer po delovanju zelo podobni, obe super navlažita roke, kožo pa pustita mehko, voljno in dišečo.
 Glede kozmetike imam majhen fetiš na kreme za roke, zato sem preizkusila že malo morje krem. ;)
Včasih, predvsem pri kakšnih cenejših kremah, opazim neprijeten sloj na rokah, poleg tega pa mi nekaj časa po nanosu vse stvari polzijo iz rok. Pri Ziaja kremah tega nisem opazila, v kožo sta se vpili zelo hitro, ta pa ni ostala mastna.
Krema za roke vsebuje 80 ml izdelka in je narejena iz trše plastike. Embalaža mi je všeč, sicer je malo večja in zato ni tako zelo praktična za v torbico, je pa drugačna in veliko bolj simpatična kot embalaže klasičnih krem za roke.



Maslo za telo je prav tako super naložba za prihajajoče mesece. Osebno obožujem masla za telo in so mi bolj všeč, kot losjoni ali mleka za telo. Všeč mi je predvsem to, da so veliko bolj hranljiva od slednjih in kožo super navlažijo. Moja koža je kar suha, še posebej na predelu do kolen, zato rabi malo bolj hranljivo formulo.
Farmonino maslo za telo je bilo že na mojem wishlistu, ki si ga lahko ogledate na moji FB strani, klik.
Sicer, kot sem tam omenila, vonj resj ni pina colada, ampak sadna mešanica, diši pa res božansko. Maslo dobro navlaži kožo, ta pa je prijetno mehka in svilnata na dotik.
Dejansko lahko povem, da me poljska kozmetika res pozitivno preseneča, vse kar sem do sedaj preizkusila je bilo super.






Ta dva lepotca, ki ju lahko opaziš na spodnji fotografiji sem kupila v okviru  DM-ovih lepotnih bonbončkov 1+1. Ob nakupu enega essie laka za nohte, dobite drugega gratis. Izbiraš lahko med vsemi odtenki, zato pa hitro do najbližjega DM-a, da ne bo že vse prebrano.
Sama sem izbrala malo bolj klasična odtenka in sicer rdečega forever yummy ter  odtenek v barvi fuksij,  exotic liars. Odtenka spadata med moje najljubše odtenke lakcev. :)
 Lakcev še nisem imela časa preizkusit, lahko pa tisti, ki me spremljate tudi na FB v kratkem pričakujete kakšno fotografijo manikure.





Kupila sem še Catrice lakec v prelepem vinskem odtenku, ki je top to jesen. Pri Catrice lakcu mi je še posebej všeč široka krtačka, ki zapolni večji del nohta in tako omogoči lažje lakiranje.



Med tem, ko sem čakala mamo v Müllerju, sem se mogla še malo razgledati okrog. Seveda ne moreš iz drogerije brez, da bi kupil vsaj nekaj. Ker sem zadnje čase pokupila res preveč kozmetike sem sedaj na odvajanju in sem kupila le majhna izdelka za enkratno uporabo.
 Zelo me zanima Avstralska kozmetika Aussie, ki je pred kratkim organizirala predstavitev svoje znamke. V ta namen sem za začetek kupila 3 minutno kuro Miracle Reconstructor, ki vsebuje 20 ml izdelka, torej čisto dovolj za enkratno uporabo. Kura naj bi vplivala na povečan sijaj las in pa na lažje česanje. Poleg kure sem kupila še Montagne toplotno masko za obraz iz rdeče zemlje, primerno za vse tipe kože. Embalaža vsebuje 15 ml, to pomeni, da bo tudi tega izdelka več kot dovolj za enkratko uporabo. Kaj več o teh dveh izdelkih vam lahko povem ob koncu tedna, saj si bom takrat privoščila celotni domači Spa oz. po domače povedano celotno obdelavo las in telesa. ;)





Kozmetiko Farmona in Soraya lahko za zdaj v Sloveniji kupiš samo preko sledečih splet
nih strani, http://www.farmona.si/ in http://www.soraya.si/. Na žalost pa na teh straneh ne boste našli točno takega masla za telo, je pa vseeno še vedno veliko vonjev na razpolago. Ziaja kozmetiko pa lahko najdeš v vseh boljše založenih drogerijah.

8 komentarjev

  1. Same super stvari..sploh lakci in 3. minutna maska, ki je meni zakon..sicer njihovih šamponov na lasišče ne bi dajala, ker sestavninsko si nismo blizu, za masko jim oprostim ker je top:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tole je pa super slišat, komaj čakam, da jo sprobam. ;)

      Izbriši
  2. Laki so čudoviti! Zanima me ime Catricovega ;)

    A boš mogoče v prihodnosti napisala tudi kakšno objavo o tvojih celotnih SPA dnevih? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ime Catrice lakca: It's A Very Berry Bash ;)
    V bistvu moram reči, da je to res dobra ideja, bom! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha precej je podoben Bahama Mama od Essie, torej ga ne potrebujem :D

      Jeeej se že veselim te objave ;)

      Izbriši
    2. Mojca ta objava je že nastala. ;)
      Evo jo: http://girlof21st.blogspot.si/2015/10/moj-domaci-spa.html

      Izbriši
  4. Meni so pa tile čopiči všeč, kje se jih da dobiti ?:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tukaj: https://www.licila.si/produkt/bh-cosmetics-set-14-copicev-14-pc-signature-brush-set-6_75

      Nekaj časa pa so jih imeli tudi na Click2chic. :)

      Izbriši