10.18.2015

Browniji z belo čokolado in marelicami (brez moke, brez dodanega sladkorja)



Lep nedeljski pozdrav!

Danes nas je v Mariboru pričakal prav lep sončen in kar topel dan.
Poleg tega pa, le kateri dan v tednu ni bolj primeren za sladkanje kakor prav taka lepa nedelja?! Ravno zato sem danes spet nekaj pripravila za vas. ;)

Se še spomniš recepta bolj zdrave verzije čokoladnih brownijev, ki sem ga objavila pred kratkim?
Da ti osvežim spomin, recept za res okusne brownije najdeš tukaj.
Browniji, ki so povsem brez moke ali dodanega sladkorja so me s svojim okusom tako navdušili, da sem razmišljala na kakšen način bi jih še lahko pripravila. Celotno teksturo brownijem dajo, v prejšnjem receptu, datlji v kombinaciji s temno čokolado. Da bi to teksturo ohranila sem se spomnila na kombinacijo bele čokolade in marelic, ki je še posebej všeč mojemu dragemu.
Sicer je res, da tile browniji verjetno niso tako zdrava različica kot prejšnji, saj med drugim bela čokolada vsebuje sladkor, pa vendar ne bo nikomur preveč škodilo, prav tako pa je kombinacija res dobra.
Meni osebno so sicer bolj všeč tisti s temno čokolado, stvar okusa. :)
Je pa bil moj dragi nad različico z belo čokolado tako navdušen, da sem jih morala čez nekaj dni narediti ponovno. To mu sicer ni podobno saj ni ravno sladkosned, izgleda, da sem s kombinacijo zadela v polno. ;)




Sicer je čisto možno, da kje že obstaja kakšen podoben recept, pa vendar.
Tale je moj, gre pa tako:


Potrebujemo:

170 g posušenih marelic
200 g bele čokolade (kuvertura)
3 jajca
3 žlice kokosovega masla
pol čajne žličke sode bikarbone



Priprava:


Enako kot v prejšnjem receptu najprej sesekljamo belo čokolado, ki smo ji dodali sodo bikarbono.
Ko nastane bolj grobi prah dodamo jajca, stopljeno kokosovo maslo in marelice ter nadaljujemo s sesekljanjem dokler ne dobimo enotne zmesi.
Zmes nato prelijemo v predhodno nameščen pekač, sama sem uporabila okrogel pekač za manjše torte s premerom 17 cm. 
Pokrijemo ga s folijo in položimo v pečico, ki smo jo predhodno ogreli na 160°CNa taki temperaturi ga pečemo od 30 - 40 minut, odvisno od pečice. Priporočam vam, da brownije pečete pokrite s folijo in ne zvišujete temperature, saj se bela čokolada lahko hitro preveč speče.
Nekaj minut pred koncem odstranimo folijo in brownije vrnemo v pečico za kakšnih slabih pet minut.
Najboljši so ohlajeni, ko počivajo kakšen dan v hladilniku pa imajo še boljši okus.




Recept je zelo preprost in hiter, če ga boš preizkusila mi sporoči kako so ti bili všeč. :)

Vse sestavine, ki jih potrebuješ

Korak 1: bela čokolada in soda

Korak 2: dodamo marelice, kokosovo olje in jajca

Korak 3: Vse skupaj preložimo v model

Končano. :)




3 komentarji:

  1. Tole bo pa nekaj za mojega bratca ;) koliko močen sekljalnik imaš? A to je jedilna čokolada od Mannerja ali obstaja še katera druga jedilna čokolada v Sloveniji?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni od Mannerja, neka malo cenejša verzija je.
      Dobila sem jo pa v Sparu.
      Drugače pa glede sesekljalnika ... slab je!
      Fotografije so nastale, ko sem prvič tole spekla, drugič pa je bilo rezilo tako topo, da sem morala uporabit manjšega in je bilo tako dvojno delo. Tako, da tega res ne priporočam nobenemu! :D

      Izbriši
    2. Hvala, bom šla pogledat ;)
      Aha ok potem ne bom spraševala za druge detaile :D

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts