10.22.2015

Empties #2




Dobrodošle v moji drugi empties objavi. :)
Zakaj sem se sploh odločila pisati tovrstne objave izveš v prvi empties objavi, ki je bila objavljena nekje v sredini avgusta. Od takrat naprej sem pridno zbirala prazne embalaže, kakšno sem seveda pozabila dodati, vse kar sem uspela zbrati pa si lahko ogledaš spodaj.















OPIS: 

Gobica je namenjena čiščenju obraza, ki mu ob enem nudi še piling in masažo. Več o gobici sem že pisala v objavi, ki jo najdeš tukaj. Odločila sem se, da je po 5-ih mesecih čas, da jo zamenjam. Sicer je še povsem funkcionalna, vendar na videz izgleda že malo slabo. Svojo novo gobico sem tokrat naročila preko AliExpress in je identična tej z DM-a, kupila pa sem jo za 50 centov. Če koga zanima nakup te gobice preko AliExpress, klik.
Dejansko mi je tako všeč, da si že več kot dobro leto in pol brez nje ne predstavljam vsakodnevne rutine čiščenja obraza.
Kupite jo in razumeli boste o čem govorim. ;)


CENA: 1,50€

PONOVNI NAKUP? Da!


SVOJO DOBIŠ: DM













OPIS: 

Ghee maslo v kombinaciji z aloe vero, ki ga vsebuje ta produkt, je super za kožo. Mojo suho kožo je, kljub temu, da ne gre za maslo za telo, odlično navlažilo in jo naredilo mehko ter dišečo. Malo več o izdelku sem napisala, ko sem ga dobila v svojem DashBox paketku, klik. Še vedno mislim podobno in sem žalostna, da mi je losjona zmanjkalo. Ampak na žalost se mi zdi, da svoje cene vendarle ni vredno. 


CENA: 23,91€

PONOVNI NAKUP? Ne.


SVOJEGA DOBIŠ: Na Mirati spletni strani, klikni na zgornje ime izdelka.









OPIS: 

Izdelki linije Hydro Active Losjon so namenjeni predvsem suhi in občutljivi koži na telesu, kakršno imam sama. Kožo pomirjajo, vlažijo in negujejo, nisem preizkusila izdelkov, ki bi na suho in občutljivo kožo delovali tako hitro in učinkovito kot Eubos izdelki. Preizkusila sem že Eubus 10% UREA losjon o katerem si lahko prebereš tukaj, prav tako pa sem preizkusila tudi cel kup njihovih vzorčkov za suho kožo. Tole je bil na žalost moj zadnji vzorček Eubos kozmetike, ki pa je malo dražja. Če imate resne težave s kožnimi alergijami ali zelo občutljivo kožo se vam definitivno splača investirati vanj. Sama podobnih težav na srečo nimam, lepo ga je bilo imeti, a ga dejansko ne potrebujem.



CENA: 21,93€ (za full size izdelek)

PONOVNI NAKUP? Ne.


SVOJEGA DOBIŠ: V lekarnah in na EUBOS spletni strani, klikni na ime izdelka










OPIS: 

V preteklem mesecu sem namenila celotno objavo hidrolatom in temu kaj so, za kaj jih lahko uporabimo in kako se izdelujejo. O tem v tej objavi ne bom izgubljala besed in si lahko prebereš tukaj. Sama sem ta izdelek uporabljala kot tonik po čiščenju obraza. Je precej podoben hidrolatu, ki ga trenutno uporabljam od AlpStories, le njegov vonj je bil nekoliko bolj nežen. Klik do povezave o Alp Stories hidrolatu damaščanskih vrtnic.



CENA: 14,30€

PONOVNI NAKUP? Ne, ker že imam podobnega.


SVOJEGA DOBIŠ: Mogoče bo čez čas spet na Ecco Verde, trenutno pa sem našla samo enega, klik na ime izdelka zgoraj.













OPIS: 

Večinoma uporabljam oljne gele za tuširanje in to z dveh razlogov. Prvič so veliko boljši za mojo suho, občutljivo kožo, ki je nagnjena k srbečici, kot drugo pa res ne maram tistega packanja s kremnimi geli. Oljni so prav tako bolj tekoči in se veliko lažje vpijajo in razporedijo po celotnem telesu.
Ta oljni gel z arganovim oljem pa poleg vsega še odlično diši. Koža je po uporabi mehka, voljna in predvsem zadovoljna. Subrina ima v svoji novi kolekciji gelov za tuširanje res zanimive vonje, še malo pa bo na vrsto spet prišla praznična različica Spicy Orange, o kateri sem pisala tukaj.




CENA: 1,59€

PONOVNI NAKUP? Da!

SVOJEGA DOBIŠ: Praktično povsod. :)











OPIS: 

O Sorayi je bilo na mojem blogu res veliko govora. Tisti, ki me spremljate ste že večkrat prebrali kako so izdelki linije Care & Control s salicilno kislino rešili mojo precej problematično mastno kožo.
Omenjenim izdelkom sem zvesta že od kar sem jih prvič preizkusila,to je nekje od začetka februarja letos. Dejansko se od takrat naprej moja koža več skorajda ne sveti, pa tudi kakšen majhen mozolček se pojavi na kakšna 2 meseca ali celo redkeje. Tu ni več kaj za povedat, dejansko ne upam niti menjat svoje trenutne kozmetike, saj se bojim, da bo ob prenehanju uporabe moja koža postopoma spet šla na stara pota. Vse kar sem napisala o omenjenem izdelku in o znamki Soraya, pa najdeš tukaj.




CENA: 13,51€

PONOVNI NAKUP? Da!

SVOJEGA DOBIŠ: V Sloveniji samo na spletni strani Soraya, klik na ime izdelka. 












Himalaya Herbals, Sparkly White



OPIS: 

Trenutno moja najljubša zobna pasta. Všeč mi je njen vonj, okus in struktura, všeč mi je tudi, da je znamke Himalaya, ki mi je zelo všeč! :)
Kupila sem jo že drugič in jo bom uporabljala še naprej. Do zdaj mi je bila izmed vseh preizkušenih zobnih krem še najbolj všeč. Uporabljam jo že 2 meseca in se mi zdi, da so tudi zobje za kak odtenek bolj beli. 


CENA: 3,51€

PONOVNI NAKUP? Da!

SVOJEGA DOBIŠ: Svojo ponavadi kupim v DM, verjetno pa jo imajo vse drogeriji, prav tako sem jo zasledila na spletni drogeriji Click2chic. 











OPIS: 

Super krema za področje okrog oči, ki je lahke strukture, ni premastna hkrati pa dodatno navlaži kritična območja okrog oči, kjer je naša koža najbolj tanka in najhitreje izpostavljena nastnaku gubicam. Krema je glede na svojo ceno super, sedaj uporabljam Lierac kremo za področje okrog oči, ki je sicer boljša, ampak ni boljša toliko kolikor je dražja. :)
Tukaj pa lahko najdeš več o Lierac kremi za področje okrog oči, ki jo trenutno uporabljam. 


CENA: 11,90€

PONOVNI NAKUP? Še ne vem ...

SVOJEGA DOBIŠ: Izključno pri Oriflamu, preko njihove spletne strani ali svetovalca.








L'Erbolario Accordo Arancio, peneča kopel


OPIS: 

Moj najljubši oljni gel za tuširanje, ki je prav tako od moje najljubše znamke L'Erbolario je na žalost hitro pošel. Uporabljala sem ga vsak dan, na žalost pa ga je embalaža vsebovala le 100 ml.
Gel za tuširanje, s katerim si lahko pripraviš tudi penečo kopel, je idealen za jesensko, zimske mesece saj ima zelo specifičen vonj po sveže olupljenih mandarinah. Koža je po uporabi mehka in dišeča, jaz pa v sedmih nebesih, res obožujem ta vonj, do sedaj mi ni bil še noben tako všeč, nujno ga spet rabim. :)
Več o omenjenem gelu pa sem napisala tukaj.


CENA: 11,82€ (za full size izdelek)

PONOVNI NAKUP? DA!

SVOJEGA DOBIŠ: Na L'Erbolario spletni strani ali v lekarnah.









OPIS: 

Upsi, čisto sem pozabila fotografirati in tudi objaviti ta prazen izdelek, šele ko sem objavo že delila na svoji FB strani sem ugotovila, da manjka. ;)
V glavnem gre za hranilno masko za lase, ki je dobra in sem jo že podrobno opisala tukaj. Sicer sem tedaj napisala, da maske za lase ne bi kupila ponovno, saj se mi zdi predraga za to kar ponuja, a sem si premislila.
To pa zato, ker imam prijateljico, ki sicer živi v Sloveniji, je pa sicer poljakinja. Ob enem izmed njenih izletov domov sem jo prosila, da mi prinese nekaj Soraya in Farmona izdelkov, ki so tam VELIKO cenejši. Tale maska recimo stane v Sloveniji trenutno 9,90€, ko sem jo sama naročila (letos maja) pa sem za njo odštela 13,50€, na Poljskem pa jo lahko kupiš za malo manj kot 4€.
Toliko, da veš če se boš kaj potepala po Poljski, hitro zavit v kako malo večjo drogerijo. Tudi ostala kozmetika je pri njih cenejša, kot v Sloveniji. :)


CENA: 9,90€  8,91€


PONOVNI NAKUP? Bomo še videli. :)


SVOJEGA DOBIŠ: Na spletni strani Soraya, ali na Poljskem od koder kozmetika izvira.








Tako, to bi bilo za danes to, sedaj pa spet ponovno zbirat prazne izdelke. ;)

5 komentarjev:

  1. Himalaya ima super zobne paste, sicer sem do sedaj res uporabljala samo klasiko, tako da bom ko mi zmanjka te, probala tole belilno. Mirati kozmetike pa sama npr. res še nič nisem probala in nekot ne vem če bi sploh jo. Se ne morem odločit:):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Himalaya mi je na splošno super kozmetika s prijaznimi cenami. :)

      Izbriši
  2. Jaz pa že tako dolgo razmišljam o nakupu Mirati izdelkov, ampak me nekako ne mika :/ Drugače mi je pa najprej v oči padla ta gobica za obraz, mora biti res zanimiva, pa luškana je za videti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gobico ti priporočam, poskrbi za nežen piling in masažo obraza :)

      Izbriši
  3. Saj je kar okej kozmetika, ampak nič posebnega in pa malo predraga. Pač ni me tako navdušila, da bi dejansko dala prek 20€ za en losjon za telo ... bi potem raje izbrala L'Erbolario ali L'Occitane. :)

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts