10.02.2015

Fall Inspirtion ...



Današnja objava je nastala predvsem zato, ker me jesen z vsemi svojimi barvami in lepotami vsako leto znova navduši. :)
Mislim, da sem o svojem najljubšem letnem času napisala že veliko in vam je vsem jasno, da jo obožujem.
Današnja objava je malo drugačna od ostalih, to pa ne pomeni, da sem v njej kaj manj uživala. ;)
Brskanje za cute jesenskimi fotografijami in ostalimi jesenskimi inspiracijami glede mode, ličil, hrane, dodatkov in še česa ...

Zame jeseni ne obstaja brez gležnjarov, pletenih puloverjev, velikih šalov, skodelice toplega čaja, jabolčne pite, pečenega kostanja ... Kaj pa so tvoje najljubše stvari glede jeseni?
Sama imam osebno najraje september in oktober, november pa je že malenkost prehladen in preveč pust za moj okus, celo druga polovica. :)
Spodaj si lahko ogledaš mojo virtualno jesensko pravljico.












































































6 komentarjev:

  1. To izgleda res kot prava jesenska pravljica :) najbolj so mi padli v oči ombre nohti - čisto nora kombinacija.. moj wish lista za to jesen so gležnarji in pleten pulover :) jesen je lep čas, a zdi se mi, da ga znam premalo izkoristit in uživat v malenkostih, lepotah narave in toplemu kakavu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so nohti tudi čisto hudi! :)
      Meni se isto zdi, preden pride jesen imam ne vem kake ideje in plane, potem pa tako hitro tudi odide in večina stvari ostane le pri idejah...

      Izbriši
    2. Bom poskusila narediti kaj podobnega, čeprav glede na to, da še nikoli nisem delala ombre manikur, najbrž ne bo niti malo izpadlo tako lepo kot je tu na sliki :D

      Vem, kaj hočeš reči :)

      Izbriši
  2. Obvezno deli rezultat z nami. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvi poiskus ni uspel... :D ko mi bo uspelo, bom delila rezultate :)

      Izbriši
  3. Kako hud mejkap s tisto bordo rdečo, nekateri res znajo :)

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts