Jesenski sprehod po mestu - OOTD



Tukaj je še ena moja jesenska outfit of the day objava. :)
Uspelo mi je pregovoriti mojega dragega, ki sicer ne mara fotoaparata, da me fotografira. Ni se pritoževal, fotografiral je kakor sem hotela pa še kar zadovoljna sem s fotografijami (končno enkrat ;)).
Na fotografijah z mano najin psiček Mozart, ki obožuje sprehode in prav tako ne mara poziranja. Na kateri fotografiji ga boste lahko opazili v neučakani pozi. :)
Moj outift pa je primeren za sproščeno jesensko pohajkovanje po mestu. Danes je bilo sicer kar toplo in plašča skoraj da nisem potrebovala. Velik šal pa je super kot modni dodatek in je hkrati zelo uporaben saj se lahko vanj ob hladnejših dneh ali močnem vetru preprosto zaviješ.


























Na fotografijah nosim:

Kavbojke: H&M
Majčka: Zara
Torba: H&M
Trenčkot: Sportina
Gležnjarji: Deichmann
Šal: AliExpress

9 komentarjev

  1. Res lušten outfit! :)

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hello,

    Amazing ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Prepričaj ga še večkrat :) koliko imaš dioptrijo ali nosiš očala zgolj kot modni dodatek?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :))
      Drugače pa glede očal, I wish ... -2.75 obe očesi :/

      Izbriši
    2. Tudi jaz nosim očala, imam nekaj manj kot 2 na obe očesi s tem da še astigmatizem na desnemu.. Tako, da te razumem, kaj misliš.

      Izbriši