10.26.2015

Na tednu restavracij: Rožmarin



Pozor, lačnim ne predlagam branja te objave! :)


No pa se je zaključil tudi letošnji teden restavracij. Glede na to, da sta samo dva na leto, boste vsi, ki ste letošnjega zamudili imeli priložnost kulinaričnega razvajanja spet spomladi.
Ne vem kako je pri vas, ampak sama ob dobri hrani zelo uživam in (preveč) rada jem, zato sem kar žalostna, da niso tedni restavracij pogostejši. Sicer pa če gledamo s finančnega stališča  je kar bolje kakor je. ;)
Na mojem blogu se je o tednu restavracij in o nekaterih restavracijah, ki sem jih obiskala, že pisalo. Če bi jih rada prebrala pa jih boš našla tukaj. :)


V petek sva z Denisom obiskala Rožmarin, ki je uvrščen v sam vrh boljših Mariborskih restavracij.
Svojo mizo sva rezervirala že v začetku oktobra, ko so se rezervacije šele odprle. Še dobro, da sva jo saj je bila celotna restavracija nabito polna.
V Rožmarinu sicer poleg restavracije najdeš še vinoteko, klub, trgovino, kavarno, delight in po novem tudi picerijo. Sama ga res toplo priporočam, zadnji dve leti sem ga obiskala tudi za Silvestrovo. Obstaja kar velika verjetnost, da ga bom tudi letos.
Če še en poznaš Rožmarina je teden restavracij kot nalašč priložnost, saj so drugače cene primerne nivoju  restavracije. Med tednom restavracij pa boš, kakor je bilo že rečeno, za celoten meni odštela le 15€ na osebo.
Letos mi je bilo še posebej všeč, da je stala vinska spremljava le 7,5€ na osebo (3x 0,7 dcl). Če se prav spomnim je bila lani v Maku cena nekje okrog 12€.
V Rožmarinu sem sicer med tednom restavracij že bila, so pa me letos ponovno očarali in me pripravili do vprašanja: "Zakaj ne grem sem ob vsakem tednu restavracij?!"

Ko sva prispela naju je pričakala prijazna natakarica, ki je vzela najina plašča in naju odpeljala do mize, ki je bila rezervirana za naju. Mizo sva dobila na popolni lokaciji, nahajala se je v bolj odmaknjenem kotičku in je ponujala pogled na kuhinjo, v kateri so se vrteli hitri kuharji, ki so nam pripravljali jedi. Sama restavracija je zelo elegantno, izbrano in udobno opremljen, za večjo intimnost gostov med mizami pa poskrbijo do tal segajoče zavese.
Ambientna svetloba je popolna za uživanje ob hrani. Na splošno je bolj intimna, se pa nahajajo nekoliko močnejše luči tik nad mizami. To je pripomoglo k kar dobrim fotografijam, kljub slabši kameri na mojem mobitelu.

Takoj, ko sva sedla je k nama prišel prijazen natakar in nama prinesel poseben meni za teden restavracij, ki si ga lahko ogledaš na spodnji fotografiji. Sama sem izbrala standard, ribjo glavno jed, Denis mesno, k hrani pa sva naročila še vinsko spremljavo.



Najprej sva dobila pozdrav s kuhinje, ki se na meniju ne nahaja, zato tudi nisem točno prepričana kaj vse je vseboval.  Natakar nama je seveda vsako jed primerno predstavil in opisal kaj točno jeva, prav tako je bilo tudi pri vsakemu kozarčku vina.
V majhni posodici je bila manjša, nekakšnemu želeju podobna kocka, na njej pa ribja krema, ki sva jo jedla skupaj s kruhom, ki sva ga dobila na dodatnem krožniku.
Ker si nisem menija dovolj dobro ogledala sem mislila, da gre za prvi hod in sem bila kar malo razočarana. Jed ni bila nič posebnega, sicer meni še kar okusna, to pa je bilo vse. Prav tako me je zmotilo, da sva jo dobila servirano v plastični posodici, zraven pa je bila plastična replika kovinske žličke. Potem pa sem doživela razsvetljenje in vsa navdušena ugotovila, da to še ni bil prvi hod in ta šele pride. Pri pozdravu iz kuhinje mi je res popolnoma vseeno s kakšno žličko ga jem, saj v nobenem primeru niti ni vštet v ceno in je to kar že njegovo ime pove, lepa gesta za dobrodošlico.

Pozdrav s kuhinje


Uvod, prvi hod oz. hladna predjed je bila narejena po navdihu poletja oz. bolje rečeno spominov na poletje, od katerega smo se že poslovili. Jed je bila že na pogled zelo okusna, vsebovala pa je svežega lososa na sezamovem biskvitu, z dodatkom pene česna in jajčevca ter svežo krešo. Zraven so bili še arašidi v okusnem ovoju različnih začimb. Če poznaš tiste arašide v pikantnem ovoju, ki jih dobiš v trgovinah, okus je bil nekoliko podoben.
Ta jed mi je od vseh nekako najbolje ostala v spominu saj je bila res noro dobra. Vsi okusi so se tako dobro dopolnjevali in v ustih ostali še kar nekaj časa. Res sva uživala ob tem širokem naboru okusov in še Denis, ki hrane ne hvali pogosto, kar ni in ni mogel prehvaliti vseh teh okusov.
Vinska spremljava je bila super izbrana glede na hrano, prav tako je bilo vino ohlajeno na pravilno temperaturo. Hrano sva poplaknila s Šiponom, belim suhim vinom, ki se je k hrani odlično podal.


Losos na sezamovem biskvitu


Nadaljevali smo z nič več poletno, jesensko obarvano toplo predjedjo, kostanjevo juho s črnim orehom. Oreh lahko vidite na robu koržnika poleg juhe. Juha je bila kremasta in je imela malo sladkast, kostanjev okus. Nikoli še nisem jedla podobne juhe, je pa bila res neverjetna. Črni oreh sem jedla prvič, do sedaj niti nisem vedela, da obstaja. Imel je kar sladek okus, ki pa je spominjal na kostanj, k juhi se je super podal.
Spet lahko kot primerjavo dam Denisa, ki kostanjev ne mara posebno, juha pa mu je bila zelo všeč.
Eden izmed njegovih komentarjev, ki vam pove vse:
"Me prav zanima kakšen kuharski mojster moraš biti, da ustvariš okuse, ki se tako popolnoma skladajo. Ej, če bo od zdaj naprej vsa hrana za *****, so se danes več kot odlično odrezali."


Kostanjeva juha s črnim orehom


Med toplo predjedjo in glavno jedjo je minilo kar nekaj časa, pa tudi sicer so nama jedi nosili v ravno pravšnjih časovnih intervalih. Za glavno jed sva dobila vsak svojo izbiro, jaz potočno postrv s polento in tatarsko ajdo ter dodatkom limetine kreme in kaviarja. Denis pa počasi kuhano štajersko teletino na krompirjevi kremi s tartufi v kombinaciji z omako in kremo muškatne buče. Zraven sva dobila še ujemajoče se vino, jaz Sauvignon Marof ob katerem sem res uživala, Denis pa Modri Pinot, Dveri-pax.
Moja glavna jed je bila okusna, vendar meni osebno ne tako zelo, kot hladna predjed, ki je še vedno ne morem pozabiti. Postrv je bila hrustljava, polenta pa mehka in kremasta, super okus obema jedema je dala gosta limetina krema v katero sem pomakala tudi ajdo. Kaviar kot dodatek je popestril celotno jed, čeprav nisem ravno navdušena nad kaviarjem je bil pri tej jedi dobrodošel dodatek.
Seveda sem preizkusila tudi Denisovo jed. Prvič se mi je zgodilo, da mi je bilo meso bolj všeč od ribe. Njegova govedina je bila tako mehka, da se ti je v ustih kar stopila, krompirjeva krema in krema muškatne buče pa sta vsemu skupaj dodale še nek poseben okus. Ne smem pozabiti na tartufe, ki jih obožujem in so bili pika na i celotni jedi.
Kar malo žal mi je bilo, da tudi sama nisem naročila tega, je pa res, da je bila tudi moja glavna jed res dobra.


Potočna postrv na polenti z limetino omako

Štajerska govedina na posteljci s krompirja z dodatkom tartufov

Vse skupaj sva zaključili s sladico, triologijo jesenskih dobrot, ki je bila sestavljena iz lešnikov, jurke in muškatne buče.
Dobila sva jo servirano v majhnih ljubkih posodica, ki izgledajo kot tiste za marmelado. Čisto na dnu je bila krema muškatne buče, nad njo hrustljava lešnikova krema, najvišje pa je bila sladka krema narejena iz jurke. Okusna sladica, ki pa me ni ravno pustila brez besed, kot ene izmed prejšnjih jedi. K sladici sva pila sladki Rumeni muškat, ki se je po okusu zelo prilegal.


Jesenski tris: jurka, lešnik in muškatna buča



Za konec bi rada povedala, da sem bila tako ob tedu restavracij kot sicer že v veliko dobrih restavracijah z dobro hrano. Ima pa Rožmarin pri meni prav posebno mesto, prav tako ima hrana prav poseben okus. Ni vse v popolnoma pripravljeni hrani, ki mimogrede to res je, vsa skrivnost je v kombinaciji okusov do popolnosti. Rožmarin vam ponuja pravo kulinarično razvajanje s katerega boste prišli zelo navdušeni in kamor se boste vedno radi vrnili.
Ostale restavracije kot npr Lešnik o katerem sem v tem tednu že pisala imajo odlično hrano, a z nivojem Rožmarina se res ne more primerjati noben. Takšo je moje mnenje. :)
Rožmarin, definitivno se vidimo na spomladanskem tednu restavracij!

2 komentarja:

  1. Ob slikah sem kar lačna postala :P Bi vse pojedla, še posebej to z lososom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta losos je bil res nekaj posebnega! :)
      Sicer pa ribje, predvsem morske jedi so mi še posebej pri srcu. ;)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts