Na testu: Farmasi Cosmetics



Pozdravček lepotička! :)

Si mogoče že slišala za kozmetiko Farmasi, ki sicer izvira iz Turčije, se pa zadnje leto vedno pogosteje pojavlja tudi na slovenskem trgu?
Če ne jo boš imele možnost spoznati tekom moje današnje objave, zato kar pogumno beri naprej. :)

Pred kratkim me je kontaktirala zelo prijazna in simpatična predstavnica slovenske ekipe Farmasi, ga. Bojana s katero sva se zmenile za sodelovanje. Izdelke, ki jih bom podrobno ocenila v današnji objavi sem si lahko izbrala sama.
Kar veliko kozmetičnih izdelkov se mi je zdelo zanimivih, na koncu pa sem le izbrala tri, ki sem jih najbolj želela preizkusiti. To so krema za roke z arganovim oljem, vitaminski balzam za ustnice s shea maslom in jojobo ter BB krema. Vse izdelke si lahko ogledaš na spodnji fotografiji.









O  FARMASI COSMETICS


Kot sem že omenila gre za turško kozmetično znamko s kar 64 letno zgodovino, ki pa šele dobro prihaja na slovenski trg. Vsi izdelki so narejeni po ekoloških merilih in niso testirani na živalih.
Za zdaj je v slovenski ponudbi preko 200 izdelkov, kozmetična znamka FARMASI v Turčiji pa jih ima nekaj čez 2000.
Slovenska ekipa FARMASI se bo za nas potrudila v Slovenijo pripeljati kaj novega vsak mesec. 
Trenutno so v ponudbi izdelki za nego obraza, telesa, ličila, baby linija kozmetičnih izdelkov ter linija EKO čistil. V kratkem pa nas bodo oskrbeli še z laki za nohte in čopiči za ličenje, se že veselimo! :)

Vsak/a, ki bi želela kupovati izdelke se lahko registrira v spletni trgovini FARMASI (http://farmasi.si/), kjer ima možnost kupovati izdelke po članskih cenah.
Postopek registracije je preprost in popolnoma brezplačen, prav tako pa nimaš, kot registriran član nobenih obveznosti in lahko kadarkoli mirno kupiš le tisto kar potrebuješ. 
Na spletni strani lahko prelistaš virtualni katalog in na zabaven način izveš več o samih izdelkih, ki so trenutno v akciji. Za ogled aktualnega kataloga klikni tukaj.

Če se boš odločila za registracijo, kar ti priporočam, v okence pod ime sponzorja vpiši moje sponzorsko ime - Laisa1.
Registracijo lahko opraviš tukaj: http://farmasi.si/registracija-2/

V kolikor se ne bi rada včlanila pa bi vseeno rada opravila nakup, ali pa imaš kakšno dodatno vprašanje, piši na sledeči elektronski naslov, kjer ti bodo z veseljem odgovorili.
Elektronski naslov: info@farmasi-cosmetic.com



Sedaj pa si poglejmo izdelke, ki sem jih prejela. Kot ste pri meni že vajeni najdete povezavo do samega izdelka s klikom na njegovo ime, ki je barvno označeno.






Arganova krema za roke



Opis izdelka:

Krema se nahaja v klasični 75 ml embalaži in je še posebej primerna za suho in občutljivo kožo. Vsebuje arganovo olje in kofein. Argan vlaži in pomirja razdraženo kožo, ter jo ohranja gladko, kofein pa jo obnovi in pospešuje njeno prekrvavljenost. Rezultat so mehke in navlažene roke, prav tako pa krema ne vsebuje parabenov



Članska cena: 1,90€



Mnenje:

Krema ima prijeten in ne preveč močan vonj. Gre za kakovostno kremo, ki na rokah ne pušča mastnega filma in se hitro vpija v kožo. Formula je srednje mastna in je klasične bele barve, manjšo količino kreme pa se preprosto razmaže po celotnih rokah.
Pri kremah za roke cenim dobro vlaženje in pa predvsem hitro vpijanje, tako mi ni treba rok držati v zrak in čakati, da mi ne bodo vse stvari spolzele med prsti. ;)
Po nanosu so roke mehke, dišeče in voljne, argan svojo nalogo opravlja res odlično.
Kremo bi lahko prištevala med moje najboljše kreme in res nisem pričakovala od nje toliko.




Ocena: 5/5











Vitaminski balzam za ustnice –shea maslo in jojoba



Opis izdelka:


Balzam obogaten z vitaminoma A in E, jojobo in shea maslom, zagotavlja naravno ravnovesje ustnic in jih nežno varuje pred zunanjimi vplivi. Hitro celi in vlaži poškodovane ali razpokane ustnice, poleg tega pa je narejen na osnovi antialergijskih snovi.
Nahaja se v 4,6 g embalaži, ki je povsem klasična embalaža balzamov za ustnice. Balzam je nežno obarvan in, da ustnicam komaj opazen rožnat videz.



Članska cena: 1,70€



Mnenje:

Balzam dobro opravlja svojo nalogo in ustnice super navlaži. Je rahlo roza obarvan, kar pa je na ustnicah komaj opazno. Formula zares lepo diši in se preprosto nanese, moti pa me, da je nekoliko preveč mastna. Uporabljam ga samostojno, saj sicer ob nanosu šminke (celo če je mat) vse skupaj ne izpade ravno tako dobro.
Balzam sem uporabljam predvsem pred spanjem, da čez noč moje ustnice navlaži.
Sicer je super balzam in poskrbi za res svilnato mehke ustnice, kot pa sem že omenila me malo moti njegova premastna tekstura, ki se občuti na ustnicah. Niti približno pa me ne moti tako, da izdelka ne bi uporablja.




Ocena: 4/5











BB krema 


Opis izdelka:

BB obarvana krema za obraz se nahaja v 50 ml embalaži. Ultra lahka formula koži zagotavlja veliko bogatih učinkov. Formula poskrbi za prekrivanje kožnih nepravilnosti brez mašenja por, hkrati pa kožo navlaži kot vlažilna krema.
Ravno olje makadamije je odgovorno, da je koža tekom dneva navlažena, vitamin B3 pa poskrbi za njen naravni sijaj. V kremi se nahajajo tudi ekstrakti ovsa, ki negujejo in obnavljajo kožo in svileni proteini, ki gladijo kožo in ji dajo poenoten izgled. Arganovo olje in kolagen gladita gubice in preprečujeta njihovo nadaljno pojavljanje.
Krema vsebuje tudi zaščito pred nevarnimi sončnimi žarki in kožo ščiti s SPF 15.





Članska cena: 6,50€


Mnenje:

BB krema me je zelo presenetila, to pa predvsem zato, ker se mi zdi veliko bolj prekrivna od običajnih BB krem. Nahaja se v ljubki embalaži s srebrnim pokrovom, barva kreme (light to medium) pa se popolnoma sklada s tenom moje kože. Nepravilnosti odlično prekriva, hkrati pa kožo dobro navlaži. Njena tekstura je lahka in lepo mazljiva, kožo ne zateguje, prav tako pa ne povzroča mašenja por. Na mastni koži se, kot pri meni večina BB krem, super obnese. Sama ponavadi BB kreme uporabljam predvsem čez poletje. Trenutno pa je moja koža končno v boljšem stanju in ne potrebuje močne prekrivnosti zato sem omejila uporabo težkih pudrov in ostajam kar na BB kremah.
BB krema me je res zelo pozitivno presenetila in je za zdaj moj najljubši izdelek kozmetike Farmasi.
Od kar sem jo dobila jo uporabljam vsakodnevno in mi je res dobesedno pisana na mojo kožo. :)



Ocena: 5/5








Za konec 


Rada bi se zahvalila FARMASI COSMETICS za odlično priložnost in testiranje njihovih super izdelkov!
Od kozmetike res nisem pričakovala toliko, saj na prvi pogled izgleda čisto običajno.
Note to myself: nikoli ne sodi izdelka po njegovi embalaži! ;)
Izdelki so me res zelo pozitivno presenetili, glede na njihovo nizko ceno so več kot super naložba. Vesela sem, da sem se včlanila, prav tako pa se že veselim nadaljnjega preizkušanja njihovih izdelkov. Definitivno bom preizkusila tudi kakšno EKO čistilo. :)
Predlagam ti, da se včlaniš tudi ti in tako kupuješ izdelke po članskih cenah, ki so veliko nižje od rednih cen.


14 komentarjev

  1. Jaz pa še od Farmasi nimam ničesar :/ Krema za roke se super bere, glede na to, da obožujem arganovo olje in da koži doprinese same dobre stvari. Ne bi se branila tudi kakšne BB kreme ... Ampak kaj, ko ne najdem dovolj svetlega odtenka :/ Zdaj sicer uporabljam Vichy-jevo, ni čisto moj odtenek, ampak vredu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede BB krem in odtenkov je pa res problem saj so zelo omejeni. Ponavadi pa imajo na izbiro samo svetla in temna varianta, kar je res malo tak no .... Jaz mam srečo, da mi vsi svetli odtenki BB krem ponavadi ustrezajo. Se mi je pa zgodilo, ko se je BB revolucija šele prav začela, da so mi bile vsi svetli odtenki pretemni.
      Zgleda, da se mi je z leti koža potemnila, čeprav vedno pazim, da obraza ne izpostavljam soncu. :D

      Izbriši
  2. Deluje zanimivo, ne poznam te znamke, bom prebrskala..
    Tale BB kremica deluje še posebej fajn, predvsem pa čakam na ponudbo ličil :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno povedano na začetku nisem pričakovala nekaj veliko od te kozmetike, me je pa pozitivno presenetila. BB krema se mi zdi celo boljša od Sorayine CC, ki jo trenutno tudi uporabljam. :)

      Izbriši
  3. meni je končni izgled bb kremice super, mi je pa čist pretemna, da bi jo nosila pozimi..če bi bla vsaj malo svetlejša bi jo nosila namesto pudra, ker mi je fajn prekrivna:), tudi sama sem bl malo pričakovala od nje pa me je pozitivno presenetila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf škoda, meni je pa ta odtenek res popolnoma v nulo. Skoraj identičen odtenku moje kože.
      No upam, da tudi drugi to vidijo. Da se meni ne zdi super, a po svetu pa v resnici hodim oranžna.
      Hehehe. ;) ;)

      Izbriši
  4. O, bere se super! Nisem še ničesar preizkusila, mi je pa všeč napisano, očitno so fajn zadevice. :) Me mika tale krema, pa med pregledovanjem spletne strani so me pritegnile tudi šminke. :) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuff, ja! Šminke moram tudi jaz kaj naročit ... ampak lepo po vrsti, hehe. :D

      Izbriši
  5. Tudi jaz prvič slišim za to znamko, a bere se super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je kar fajn ja, če se včlaniš pa imaš nižje cene. :)

      Izbriši
  6. Tale argan linija tudi meni diši, testiram losjon in šampon :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Komaj čakam, da preberem kako si bila zadovoljna. :)

      Izbriši
  7. Wow, tale BB krema deluje prav obetavno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je, dejansko jo trenutno najpogosteje uporabljam. :)

      Izbriši