10.03.2015

Na testu: Lierac (Diopticreme & Coherence)




Že pred časom, mislim, da je bilo nekje v koncu avgusta, sem naročila kremo za področje okrog oči Lierac. Zaradi pomanjkanja časa pa je ocena na moj blog prišla šele danes. Sem vsaj lahko obe kremici dodobra stestirala. :)

Moja zgodbica je taka, da sem si že nekaj časa želela malo bolj kakovostne kremo za okrog oči. Do sedaj sem uporabljama Oriflame Optimals kremo za okrog oči, ki je sicer v redu, a nič posebnega.
Začela sem se zanimati za kreme okrog oči, ki bi poleg vlaženja še preprečevale nastanek prvih gubic. Tako sem opazila Lierac kreme, ki so bile takrat, ob otvoritveni akciji celo znižane.
Najprej sem se zanimala za neko drugo kremo in za mnenje povprašala strokovnjake pri Lieracu.
Kot dejstvo so upoštevali mojo starost in to, da (še) nimam gubic, bi pa želela dodatno in bolj hranljivo nego za okrog oči.
Svetovali so mi, da je krema, ki sem jo izbrala še preveč agresivna zame in da mi priporočajo kremo, ki je primerna za brisanje prvih dehidracijskih črtic, za ostale kreme pa sem še premlada. ;)
Tako sem naročila svetovano kremo, zraven pa sem dobila kot darilo še dodatno kremo za obraz.
Hvala Lierac! :)















Nekoč sem slišala strokovnjakinjo s področja kozmetike povedati nekaj podobnega kot je naslednji stavek: "Vedno investiraj v dobro kremo za okrog oči in jo ne glede na starost redno uporabljaj, kasneje se ti bo več kot obrestovalo."
Tudi sama sem mnenja, da pri 24-ih letih ni prehitro, seveda dokler ne uporabljaš preveč agresivnih sredstev, moja želja (za zdaj) pa je predvsem zagotoviti dodatno vlago in bolj nahranjeno kožo na teh področjih, na katere prepogosto pozabimo.

Svoj nakup sem opravila na spletni strani Medioforma, kjer lahko najdeš izdelke znamke Lierac, Uriage, Phyto in ostale kvalitetne znamke. Na spletni strani je kar obsežna zbirka, je pa veliko izdelkov v akciji, zato vam res toplo priporočam nakup. Sama imam že nagledan set, ki bi ga res rada imela in si ga bom v prihodnje verjetno naročila. Gre za set ultra vlažilnega olja (100 ml) in Mesolift serum ter vitaminsko kremo. Cena paketa je trenutno v akciji in jo dobite za pičlih 18€. How cool is that?! ;)
Paketek o katerem govorim in je primeren tudi kot čudovito darilo, najdeš tukaj.
Moji oceni izdelkov, ki sem jih prejela najdeš spodaj. :)

Nekaj malega o Lierac kozmetiki



Liearac je visoko kvalitetna kozmetika, ki je prilagojena potrebam sodobne ženske in za njih ustvarja kozmetiko že od leta 1975. Izdelki so namenjeni predvsem negi obraza in telesa, najdete pa lahko tudi kozmetiko za različne kožne bolezni in anti-aging linijo. Lierac govori jezik kože, z njo bo vsaka ženske prejela svoji koži ter starosti ustrezno nego, zraven pa še kanček luksuza in glamurja.
Lierac izdelki so ustvarjeni iz bogatih aktivnih rastlinskih snovi.  








Lierac Diopticreme, krema proti gubam za okrog oči




Opis izdelka:

Krema se nahaja v 10 ml embalaži, ki jo lahko vidiš na spodnji fotografiji. Dobiš jo v majhni kartonski škatli, ki prav tako vsebuje priloženo dokumentacijo o sestavi in uporabi izdelka. Krema je namenjena predvsem za brisanje prvih dehidracijskih črtic okrog oči, ni pa primerna za ženske z že izrazitejšimi gubicami. Sestavljena je iz visoko koncentriranih rastlinskih sestavin (bršljan, navadna plahtica, preslica in sliva).Zmanjšuje pojav in nastanek gub, kožo okrog oči pa še dodatno vlaži.
Primerna je za nanos zjutraj in zvečer.



Cena: 20,55€


Mnenje:

Kremo sem uporabljala samo zvečer, ob večerni negi obraza.
Pri kremi mi je kot prvo zelo všeč minimalna možnost iztisa izdelka. Luknjica na navoju je zelo majhna in ob enem ne moreš po nesreči iztisniti preveč izdelka. Področje okrog oči je tako ali tako majhno in ne potrebuje večjih količin kreme.
Kar me pri sami embalaži moti pa je to, da je ne morem postaviti pokončno in more ležati vodoravno na moji polički v kopalnici.
Krema je dokaj goste, vendar lahke strukture, ki se v kožo okrog oči vpije zelo hitro.
Koža je navlažena in nahranjena veliko boljše kot bi bila pri navadni kremi za obraz, poleg tega pa krema še odpravlja in preprečuje nastanek očesnih gub. Vonj kreme je nezaznaven, barva pa je klasična, torej bela.
Kremo uporabljam dober mesec, nanesem pa jo vsak dan pred spanjem. Moja koža okrog oči je bila sicer vedno v kar dobrem stanju, od kar uporabljam to kremo pa se mi zdi bolj napeta, pa tudi podočnjaki in občasna zabuhlost okrog oči niso več tako pogosti, kot so bili pred uporabo te kreme.
Cena je sicer res malo dražja, a mislim, da se (v kolikor vam to ni problem) splača investirati v tole kremo. 


Ocena: 5/5


Ponoven nakup: Da


Svojega dobiš: Spletna trgovina Salma ali Mediforma













Lierac Cohérence, dnevno/nočna krema proti gubicam




Opis izdelka:

Izdelki linije Cohérence so obogateni s kolagenom III, ki stimulira kožo, da proizvede več lastnega kolagena in z hilauronsko kislino, ki zelo dobro navlaži kožo in jo pusti neverjetno mehko. Krema, ki sem jo dobila kot darilo je obogatena z vitamini (C, E, B5 B6) in z zaščitnim antidehidracijskim kompleksom. Krema zgladi vidne gube in s sposobnostjo ohranjanja optimalnega nivoja vlage v koži, preprečuje nastanek novih gubic.
Moj izdelek se nahaja v 15 ml embalaži, ki je izdelana iz trše in kakovostne plastike, na videz pa izgleda, kot da je narejena iz stekla. Dobila sem jo v kartonski škatlici s priloženimi navodili uporabe in sestavinami, ki se nahajajo v izdelku, podobno kot tisto kar dobiš v lekarni poleg zdravila.
Krema je svetlo roza barve in je namenjena za jutranjo ter nočno nego, njen vonj je nevtralen in podoben vonju ostalih, kvalitenejših, krem. 




Cena: 49,90€ (za 50 ml embalažo)


Mnenje:

Kremo sem dobila kot darilo. Za mojo že tako mastno kožo je malenkost premastna zato sem jo uporabljala izključno kot nočno kremo. Za ta namen se je izkazala dobro. Vpije se srednje hitro, ne maši por in kožo res odlično navlaži. Sicer tekom testiranja nisem opazila posebnih sprememb, je pa res, da mogoče zato, ker je moja koža še relativno mlada in tovrstna krema ni namenjena meni. Po nanosu kreme je koža mehka, nahranjena in navlažena.
Cena kreme je kar visoka, računajte pa, da je moja embalaža vsebovala le 15 ml izdelka, za to ceno pa boste dobili kar 50 ml.
Na splošno mi je bila krema všeč, a kakor sem napisala zgoraj, še ni primerna za mojo kožo. Moram jo preizkusiti spet, ko dopolnim 30 ali 35 let. ;)


Ocena: 4/5


Ponoven nakup: Trenutno tovrstne kreme še ne potrebujem. Kasneje pa, kdo ve, odvisno kako dobra bo moja služba in finančna preskrbljenost. ;)


Svojega dobiš:  Spletna trgovina Salma, na Medioforma je trenutno nisem našla









Pozor - za lepšo kožo okrog oči!

Pri nanašanju kreme na področje okrog oči bodi vedno zelo previdna in nežna. Kremo nanašaj s pomočjo mehkega tapkanja kreme s konicami prstov. Nikakor je ne razmaži pregrobo ali tako, da bi pri tem vlekla kožo.
Koža pod očmi je zelo tanka in zelo občutljiva, na njej se spremembe res hitro poznajo. Če hočeš, da ostane lepa (takšna, kot je sedaj) moraš biti z njo zelo previdna in ekstremno nežna. Prav tako ti svetujem, da se odvadiš mencanja oči ali prekomernega dotikanja le teh. Navada kot je pogosto menjacenje oči se lahko na dolgi rok (torej po večih letih) kaže kot gubasta koža okrog oči, zato pa previdno. :)



Za konec se bi rada zahvalila dobaviteljem Lierac kozmetike. da so mi poslali dodatno darilce in mi celo poštnine niso zaračunali. Res sem vesela, da sem lahko preizkusila ta dva izjemna izdelka. Kremo za oči pa sem že posvojila in jo bom najverjetne naročila ponovno. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts