Teden restavracij: Gostilna pri Lešniku



Naj vam sporočim dobro novico, če je slučajno še ne veste! V petek se je začel jesenski Teden Restavracij 2015, ki bo potekal vključno do nedelje 25.10.
Za celotni meni boste letos odšteli 15€, vse ponudnike in njihovo ponudbo pa si lahko ogledate na spletni strani, klik.
Če za Teden Restavracij slišiš prvič pa ne skrbi, o tem se je namreč na mojem blogu že pisalo. S preprostim klikom na naslednjo povezavo boš s celotno zadevo na tekočem, klik.


Letos sva se z Denisom odločila obiskati eno izmed restavracij skupaj z njegovo družino, izbrali smo Gostilno pri Lešniku, njihovo ponudbo pa najdete na naslednji povezavi, klik.
Restavracija se nahaja v Mariboru, letos pa sem jo obiskala prvič. Locirana je v večji stavbi, kjer imajo med drugim tudi zelo lepo urejen motel, ki pa sem si ga ogledala le preko fotografij, k jih imajo objavljene na spletu. Sama restavracija je kar velika in obsega štiri sobe, ki so primerne tudi za zaključene družbe ter zimski in letni vrt.
Hrana, ki jo strežejo v restavraciji je večinoma domača in so jo pridelali sami, kar je seveda velik plus. Njihov moto pa je: "Z našega vrta na mizo." Restavracija je leta 2013 prav tako pridobila certifikat Gospodarske zbornice Slovenije Exellent Smal & Medium Enterprise, deluje pa že od samega leta 1932.

Miza za 6 oseb, ki je bila rezervirana za nas, je stala zraven dekorativnega bio kamina, ki je celotnemu prostoru dal malenkost romantičen pridih. Kamin seveda ni bil pravi, a si to težko ugotovil na prvi pogled, saj je bil dim kar realen. Sam zimski vrt je bil udobno urejen, na žalost pa svetloba ni bila ravno prava za dobre fotografije, tako se boste pač morali zadovoljiti s tem kar sem posnela. :)

Našo kulinarično izkušnjo smo, polni pričakovanja, začeli z aperitivi. Stregel nam je zelo prijazen natakar, večina pa nas je izbrala Srebrno radgonsko penino s cvetom divjega hibiskusom ali polsuho penino Hugo.
Med tem ko smo srkali aperitiv smo si ogledali oba menija, ki sta se razlikovala le po glavni jedi (mesno ali morsko), ostali hodi so bili enaki.
Sama sem izbrala morski meni, pri meni to nikoli ni vprašanje, vsi ostali pa so se odločili za mesnega.  Spodaj si lahko ogledaš oba menija, ki sta do nedelje na voljo.


Meni: 


Jesenska jabolčna juha s kostanjevcem



Opečene jagenjčkove zarebrnice z zeliščno skorjico, kozličkov ocvrtek, omaka portskega vina in pastinakova krema

ALI

Marinirana hobotnica iz pečice z domačimi paradižniki, peteršiljev pesto, krema oranžne buče z limono



Kostanjeva tortica s sredico oranžne buče



Najprej je na našo mizo priromal Pozdrav iz kuhinje, katerega prezentacija je bila izredno zanimiva. Dobili smo dva lesena pladnja -na vsako stran mize po enega- na katerima je stala zaprta papirnata vrečka in dve manjši, cvetličnim lončkom podobni, posodici, poleg pa je bil še majhen vrček bučnega olja. V papirnati vrečki so nas čakali majhni koščki domačega kruha, ki smo si ju nadevali z domačo zaseko ali domačo pašteto. Pašteta je bila zelo okusna, zaseke sicer nisem poizkusila, zato sta obe papirnati vrečki kaj hitro ostali prazni. Ker je ostalo še precej namazov so se na obrazih vseh zrcalili malo razočarani pogledi, a brez skrbi, vsaka miza je dobila še dodatno košarico polno kruha. ;)
Na teden restavracij sem tokrat šla četrtič, pa tudi sicer sem bila že večkrat na podobnih večerjah, a dejansko še nikoli nisem dobila toliko hrane kot Pozdrav iz kuhinje, ki velikokrat niti ni vštet k samemu meniju. 




Čez nekaj časa so nam postregli z jabolčno juho s kostanjevcem (bolj poznanim pod imenom vodni orešek) zraven pa smo dobili še kuhan bob, ki je popestril okus zelo nenavadne juhe. Imeli smo ravno dovolj časa, da smo pospravili naš prvi hod in še malo poklepetali preden so nam prinesli naslednjega. Celoten čas med prinašanjem hodov so imeli izredno dobro načrtovan, v nekaterih restavracijah je vse skupaj zaradi velikega navala gostov pospešeno, kar pa seveda ni idealno.
Juha je bila, kot sem že omenila, nenavadna in zelo zanimiva. Postregli so nam jo v desertnem kozarčku, ki je bil na velikem jesenskem listu, je pa tudi sama juha bolj, ko ne spominjala na sladico. Okus juhe bi še najbolj opisala jabolčna čežana (kuhane, zmiksana jabolka z dodatkom sladkorja, cimeta in klinčkov) s priokusom kostanja. Tudi sama strukture juhe je bila bolj ko ne spominjala na čežano saj je bila precej gosta, zmes pa si lahko občutil tudi malo večje koščke jabolk. K juhi smo dobili tudi dva večja graha, ki sta s svojim malenkost slankastim okusom razbila okus sladke juhe in privoščila brbončicam pravo razvajanje.
Osebno mi je bila juha zelo všeč, čeprav je sama ne bi naročila kot juho, pač pa kvečjemu kot sladico. Zagotovo pa je bila več kot primerna poslastica za Teden restavracij, katerega namen je prestavitev zanimivih jedi in samih restavracij.



Preden so nam servirali glavno jed so nas prosili, da si s solatnega bifeja izberemo solato. Tudi to je bila zame novost, ki je v restavracijah med Tednom restavracij še nisem doživela. Solatni bar je vseboval veliko vrst zelenjave z domačega vrta, našel si vse od paradižnika, paprike, zelene solate, koruze, graha, korenčka, rdeče pese, kalčkov ...
Seveda si lahko vzel poljubno veliko solate in izbral katerokoli izmed standardnih polivk za solato.
Ob glavni jedi smo naročili še vinsko spremljavo, na žalost se niti približno ne spomnim  katera vina so nam prinesli, prav tako pa se ne spoznam prav dobro na vina. Sama sem dobila polsuho belo vino, ki se je odlično podalo k moji hobotnici, ostali pa so k jagenjčkovim zarebrnicam dobili temno, suho vino.
Moja hobotnica je bila res odličnega okusa in res lepo mehka. Poleg sem dobila še domače paradižnike, krompirček ter peteršiljev pesto in pa kremo oranžne buče z dodatkom limone, ki sta odlično dopolnjevali okus hobotnice. Glede solate si nisem izbrala ravno najboljše kombinacije za k hobotnici, a sem vseeno pojedla vse do zadnje pike. Poskusila sem tudi jagenjčkovo zarebrnico v zeliščni skorjici, k kateri se je omaka iz portkega vina več kot odlično prilegla. Vseeno moj favorit ostaja hobotnica, saj je bila veliko boljša in mi ni bilo žal, da sem jo naročila. Edina slaba stvar je bila mogoče ta, da je prehitro izginila s krožnika.
Sicer vem, da ni namen Tedna restavracij, da se do sitega naješ in se komaj prikotališ domov, dejansko sem pričakovala, da bomo dobili veliko manj.
 Sem pa bila sama, kljub kar obilnemu kosilu, ki sem ga imela tisti dan, malenkost lačna. Požeruh pač, bi in tudi je rekel Denis. ;)


Moja glavna jed
Denisova glavna jed

Po glavni jedi so nam dali kar nekaj časa, da smo se lahko malo poklepetali in se ustrezno pripravili na sladico. ;)
Sama sem jo že skorajda nestrpno pričakovala, saj imam zelo rada kostanj, še posebej pa kostanjeve tortice.
Tudi sladica je bila, kot vse ostalo, že na pogled zelo lepo predstavljena.
Krema kostanjeve tortice s sredico oranžne buče je bila pravo razvajanje brbončic. Nahajala se je na tankem piškotu narejenem iz moke bučnih semen, na sami kremi pa je bila še kepica okusnega vanilijevega sladoleda z dodatkom nečesa, kar je mene še najbolj spominjalo na karamelo. Okusi so se prečudovito prelivali in dopolnjevali, če bi lahko bi definitivno prosila še za eno sladico. ;)




Po sladici sem si privoščila še kapučino, zaradi katerega nisem spala do tretje ure zjutraj. Saj sem vedela kako bo, a kaj če tako dobro dene po tem, ko napolniš svoj želodček. ;)

V Gostilni pri Lešniku so nas toplo sprejeli, vse je bilo na nivoju, hrana je bila odlična, dejansko se ne morem pritožiti čez nobeno stvar. Vsem, ki se še odločate, kam se letos odpraviti bi svetovala Gostilno pri Lešniku, ki vam bo nedvomno všeč. :)

7 komentarjev

  1. Ob gledanju teh slik sem postala kar lačna :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem bila že marca pri njih na tednu restavracij in sem se odločila za ponoven obisk, ker je restavracija res super. Super postrežba, odlični okusi, kar velike porcije, pozdrav kuharja ... Tudi jaz sem tokrat naročila isti meni kot ti in mi je bil zelo všeč, hobotnica je bila res božanska! Meni se zdi, da so od vseh restavracij v Mariboru v času tedna restavracij res najboljši in nikoli ne razočarajo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, jaz sem jih našla čisto naključno. Je pa kar velika možnost, da se bom v naslednjem tednu restavracij spet oglasila tam. Res je bilo eno super doživetje! :))

      Izbriši
  3. Waw slike so čudovite <3 sama bi raje izbrala Denisovo varianto, ker je več na krožniku in obožujem meso :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je bila edina stvar, ki me je pri moji glavni jedi motila - količina! ;)

      Izbriši
  4. Vsi krožniki izgledajo krasno :)

    OdgovoriIzbriši