Na testu: Oriflame Eleo, maska za lase




Objava, ki jo ravnokar prebiraš je nastala v sodelovanju z Oriflame, ki so mi ponudili v test izdelek po izbiri. Ker sem njihova zvesta članica in sem preizkušala že kar nekaj izdelkov, sem se tokrat odločila za masko za lase linije Eleo, ki jo je Oriflame izdal šele pred kratkim. Najprej gre torej prisrčna zahvala Oriflamu, da so mi podarili ta čudovit izdelek. :)
Na mojem blogu se je o Oriflame kozmetiki, kot tudi o samem podjetju že pisalo. Ne bi se rada ponavljala, zato ti predlagam, da malo pobrskaš za objavami, najdeš jih TUKAJ.
S klikm na to povezavo pa boš našla moje, vseh časov, najljubše Oriflame izdelke. ;)


Eleo je grška beseda za olje, linija pa vsebuje nabor vseh izdelkov, ki jih potrebuješ za razkošno nego svojih las; šampon, balzam, masko in olje za lase.
Vsi izdelki so bogati z oljem argana, vrtnice in repinca, vsebujejo pa tudi vitamin F, ki lase nahrani in okrepi. Ostalih izdelkov omenjene linije na žalost še nisem preizkusila, tako, da bom danes pisala izključno o maski za lase.
Pozor! Vse ostale izdelke, ki jih v liniji Eleo najdeš je na svojem blogu predstavila tudi Taya, najdeš jih tukaj. :)





Oriflame Eleo, maska za lase 





Opis izdelka:



Maska za lase vsebuje naravna olja argana, vrtnice, repinca in dodan vitamin F. Kombinacija skrbo izbranih sestavin poskrbi za razkošno in dišečo nego las. Rezultat so mehki, sijoči, zaščiteni in od znotraj navzven okrepljeni lasje.
Maska je primerna za vse tipe las.



Redna cena:

11,90€ (trenutno znižana na 6,99€, POHTI!)





Mnenje:


Oriflamove maske za lase so mi že od nekdaj všeč, predvsem zaradi sorazmerno prijazne cene in kvalitete. Do sedaj sem bila kar nekaj časa zvesta Milk & Honey Gold maski za lase, za katero nova Eleo maska prav nič ne zaostaja.Masko dobiš v embalaži izdelani iz trše plastike, ki vsebuje 125 ml izdelka. Embalaža je malo višja in ožja od klasičnih embalaž, to pomeni, da jo lažje stlačim na (pre)polno poličko v tuš kabini. ;)
Sam vonj je zelo prijeten, srednje močan z nekoliko sladko noto in se na laseh obdrži še kakšen dan. Struktura izdelka je malo manj gosta, kot pri večinih mask, kar mi omogoča, da nanesem manj izdelka kot sicer pa tudi nanos je enakomernejši.
Masko sem danes uporabila drugič saj jo nanašam po potrebi, recimo enkrat na deset dni. Nanesem jo po celotni dolžini las, še posebej pa se osredotočim na konice oz. na območja, ki potrebujejo izdatno nego. Lasišče ponavadi pri uporabi balzamov ali mask za lase izpustim, saj se sicer moji lasje veliko hitreje zmastijo.
Zaradi prijetnega vonja in občutka na laseh je masko res prijetno uporabljati, ko lase posušiš pa so zelo mehki in dišeči, vonj je pohvalil tudi moj dragi.
Tale maska lasem predvsem vrne življenje, ti pa so že na videz veliko lepši in bolj zdravi. Po mojem mnenju je maska za lase Eleo ena izmed boljših mask, ki bi jo priporočala tudi ostalim.
V primerjavi s Farmonino masko za lase Bamboo & Oils, ki sem jo zadnje čase kar pogosto uporabljala, gre točka Eleo maski!




Ocena:
5/5



Ponoven nakup:

Da


Svojo dobiš: 

Pri Oriflamu, naročilo je mogoče pri svetovalcu ali preko spleta

















2 komentarja

  1. Zveni odlično. Pri Oriflameu so se s to kolekcijo res potrudili. :D
    Hvala za link. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam, ko sem prebrala tvojo objavo sem nekaj s te kolekcije enostavno morala preizkusiti! :)

      Izbriši