Nori na čaje - Clipper

Najprej en lep sončen pozdrav vsem! :)

Čeprav je prva polovica novembra že skorajda mimo je vreme te dni še prav septembrsko. Trenutno je v Mariboru prijetnih 20°C, jaz pa sedim na balkonu ob skodelici vročega čaja in pišem tole objavo. Še dobro, da tankih plaščkov še nisem pospravila, ker jih bom, kakor kaže še potrebovala.
Sicer bi bilo mogoče bolj smiselno, da bi tole objavo napisala na kak hladnejši dan, ko bi po čajih posegli tudi tisti, ki niso ravno ljubitelji in jih pijejo samo v hladnejših časih, pa vendar.



Današnja objava je torej namenjena čajem, predvsem čajem znamke Clipper, ki sem jih  tokrat naročila prvič.
Najprej moram povedati, da imam zelo rada čaje in jih pijem tudi v najbolj vročem poletju. Že na splošno imam raje tople napitke, ne glede na to v katerem letnem času se nahajamo, je pa dejstvo, da je topel čaj pozimi piti čisto neka druga izkušnja kot poleti. V mrzlih zimskih dneh ni lepšega, kot biti udobno zavit v mehko odejo, skupaj s toplim čajem in dobro knjigo. Če zunaj sneži in je celotna pokrajina prekrita z debelo snežno odejo, soba pa okrašena z božičnimi okraski in lučkami pa je vse skupaj še toliko bolj pravljično.
Glede čajev se sama nerada osredotočim na določeno zvrst, rada imam raznolike okuse, tudi tiste eksotične z zanimanjem preizkusim. Na moji polički, ki je namenjena čajem se tako najde vse od pravih čajev, ki sem jih naročila naravnost iz Japonske, rada imam predvsem zelenega in črnega. Prav tako imam kar nekaj aromatizirani pravih čajev, ki sem jih kupila v čajnicah, zelo všeč pa so mi tudi zeliščni in pa nekoliko manj sadni čaji. Prav tako ni nič čudnega, da se na moji polički najde tudi čaj z okusom čokolade, saj zelo rada preizkušam nove čaje, po resnici povedano pa mi tale ni bil preveč všeč. ;)
Nekega dne sem tako v enem izmed Mariborskih lokalov naročila čaj, ki je bil po okusu res zelo dober, sicer je bil mogoče malenkost dražji, a vendar vreden vsakega centa. Seveda je šlo za čaj znamke Clipper, ki sem ga že večkrat zasledila preko socialnih omrežjih, predvsem na Instagramu. Seveda me je stvar zelo zanimala in sem morala malo prebrskati in čaje kupiti tudi sama.



      Clipper Teas


Clipper je ena izmed najbolj prepoznavnih znamk na področju čajev v Veliki Britaniji. Leta 1984 sta jo ustanovila dva velika ljubitelja čajev Mike in Lorraine, z glavnim vodilom pri izdelavi čajev, da šteje le tisto kar je v notranjosti, torej tisto kar je znotraj čajnih vrečke. Prav tako sta mnenja, da bi morala biti prav vsak lonček čaja nekaj posebnega.
Znamka Clipper poleg čajev ponuja tudi vroče čokolade in kave, ki pa jih na žalost še nisem imela možnost preizkusiti. Vse sestavine, ki se v čajih nahajajo so popolnoma organskega izvora, prav tako pa njihove čajne vrečke niso beljene, kar je vidno že na prvi pogled saj so nekoliko drugačne barve in strukture od običajnih. V čajih, ki sem jih naročila se nahajajo čajne vrečke, ki pa nimajo klasične vrvice, kot je običajno pri navadnih čajih.
Da vas ne bom preveč dolgočasila s vsemi temi informacijami si lahko ogledate spodnji kratek video, kjer je znamka Clipper lepo predstavljena.




Clipper čaje lahko pri nas dobiš v večjih Mercator centrih ali v spletnih trgovinah, svoje sem naročila preko spletne strani z zdravo prehrano Malinca, prav tako pa sem jih zasledila v spletni trgovini Prema.
Cene se gibljejo nekje med 2 do 4€ ponavadi pa je v škatlici okrog 20 vrečk, vsaka pa vsebuje 40g čaja. Meni osebno so še posebej všeč škatlice v katerih čaje dobiš, saj so zares simpatične in s vsemi temi potiski nekaj posebnega.
Čaje, ki sem jih kupila in kako mi je bil posamezen všeč pa lahko prebereš spodaj. :)
Vsi čaji, ki sem jih kupila v bistvu spadajo pod Infusions, kjer gre za malo drugačen postopek in več uporabljenih sestavin, kot pri navadnih čajih.



Ne beljene čajne vrečke


 Organic DETOX 



Sestavine (iz ekološke predelave): hibiskus (51%), korenina sladkega korena (20%), kopriva (23,5%),  naravne arome, izvečki aloe vere (0,5%).

Čajno vrečko je potrebno v vreli vodi pustiti nekje med 3 in 5 minut, barva čaja pa je (zaradi hibiskusa) rdečkaste barve. Detox čaj sem si nekako predstavljala, kot zelo prozoren oz. malo rumenkasto obarvan čaj, zato me je rdeča barva kar malo presenetila.
Je pa mi bil ta čaj izmed vseh naročenih še najbolj všeč, kar verjetno potrjuje tudi dejstvo, da mi ga je ostalo najmanj.
Okus čaja je zelo prijeten, prevladuje sicer hibiskus, ki ga ponavadi ne maram preveč (kot čaj, kjer je hibiskus edina sestavina). Se pa njegov okus dopolnjuje s sladkim korenon in koprivo, ki poskrbita za bolj zeliščni in nekoliko sladek okus. V ta čaj se super poda žlička meda, na splošno v čaje ne dodajam medu ali drugih sladil, pri tem pa naredim z medom izjemo.
Na dan lahko spiješ dve do tri skodelice svojega čaja in jaz svojo kvoto definitivno izpolnim.




Sleep Easy


Sestavine  (iz ekološke predelave): Cimet, kamilice (25%), roibos, melisa (5%), baldrijanov koren (5%), naravna aroma pomaranče (5%)

Čajno vrečko se namaka 5 minut, barva čaja pa je nekakšne rumenkaste barve. Že nekaj časa pred spanjem pijem čaje, ki so namenjeni umirjanju, saj imam sicer težave z nespečnostjo. Zadnje čase ugotavljam, da zaspim veliko hitreje. Sicer ne morem reči, če je k temu pripomogel tale čaj, ga bom pa definitivno pila še naprej saj mi je všeč njegov okus. Vsak večer preden se odpravim v posteljo si pripravim skodelico, ki me že zaradi toplote in prijetnega okusa pomirja in lahko tako hitreje zaspim.
Čaj ima blag okus, ki se meša med kamilicami, cimetom in meliso, res dobra mešanica, ki telo in um popolnoma sprosti.
Pri tem čaju me je malo motila le usedlina, ki je ostala na dnu skodelice. Usedline pri drugih čajev ni bilo opaziti, tukaj pa je pri zadnjih požirkih prav moteča saj te groba zrnca silijo na kašelj.
Sedaj pač zadnji požirek ne popijem, enako kot recimo pri turški kavi.
Prav tako mi ni preveč prijeten vonj čajnih vrečk, ki je res izrazit in močan in ga vohaš že ko odpreš vrečko. Ko je čaj pripravljen vonja ni več zaznati in ga bom kljub negativnim stvarem, ki sem jih izpostavila kupila ponovno. 



Tropical 


Sestavine  (iz ekološke predelave): Honeybush, pomarančne lupine (17,5%), ananas, izsušen kokos (1%), naravne arome

Čajno vrečko bi pri tem čaju naj namakali od 2 do 5 minut, jaz pa bi vam priporočala, da jo namakate vsaj 5 minut saj se popolna aroma razvije šele takrat.
Kombinacija pomaranča in kokos, ki naj bi prevladovala pri tem čaju se mi je zdela nekaj posbnega, dejstvo pa je, da se kokosa skoraj ne okuša. Vonj pomaranče in ananasa je kar izrazit in da čaju čudovit sadni okus, kokos pa mogoče malo zaznaš, če pustiš vrečko v čaju dobrih pet minut. 
Mislim, da bo čaj všeč predvsem vsem, ki imate radi sadni čaje. Jaz sem nad sadnimi čaji od vseh še najmanj navdušena in sem ga naročila predvsem zaradi Denisa, ki pije čaj le pozimi ali, ko je bolan. Naslednjič ga verjetno ne bom več kupila saj mi okus ni nič tako zelo posebnega.
Je pa pri tem čaju izrazito prijeten vonj, ki se voha tako s škatle, kot tudi, ko je čaj pripravljen.
Kot sem rekla, idealen za ljubitelje sadnih čajev! :)








Rdeče sadje in aronija



Sestavine  (iz ekološke predelave): hibiskus (45,5%), šipek (17,5%), kopriva, aronija (5%), sladki koren, ananas, malina (1%), jagoda (1%), naravne arome.

Pri tem čaju se čajno vrečko v vreli vodi namaka prav tako nekje med 3 - 5 minut, barva čaja pa je zaradi večje vsebnosti hibiskusa temno rdeča.
Tukaj gre spet za sadni čaj, kjer prevladuje okus hibiskusa in šipka. Čaj je nekoliko sladko - kisel, okus pa mi je precej všeč. Podoben je klasičnim čajem, ki ga ima verjetno vsakdo doma, je pa na malo višjem nivoju okus, ki pri vseh Clipper čajih nekoliko bolj izrazit in poln. Super čaj za ponuditi obiskovalcem, saj bo zaradi klasičnega okusa verjetno všeč vsem, ki bodo prišli na obisk. :)







Levo Sleep Easy, desno Detox

Levo Red Fruits & Aronia Berry, desno Tropical





7 komentarjev

  1. bi z veseljem poskusila kakšnega, prav super si jih predstavila in mi naredila lušte :))
    je pa res prav toplo, tudi jaz sem potegnila iz omare tanjše jakne in prehodne bundice ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če želiš ti v sredo prinesem od vsakega okusa vrečko za vzorček, da poskusiš :)

      Izbriši
    2. Ups, šele zdaj videla :)
      no sem jih pa danes poskusila, super so!

      Izbriši
  2. Joj že te škatlice so tako lepe videti :) Js sicer nisem za čaje. Pijem samo zeleni čaj pa še to zaradi njegovega učinka haha. Ko sem bolna, takrat pa potem posežem po gozdnih sadežih :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem tudi čisto "usekana" na čaje, si mi ornk lušte naredila :D


    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem vesela, da nas je kar nekaj! :D

      Izbriši