11.30.2015

Postani Božiček za en dan (majhna škatla za velik nasmeh)







Danes je zadnji dan v novembru, jutri se že začenja "Veseli december", ki sem ga sama komaj čakala. Verjamem, da se decembrskega vzdušja z nešteto pisanimi lučkami, božičnih stojnic s kuhanim vinom, okrašene jelke ter mize obložene s samimi dobrotami veselimo prav vsi.
Nekateri bolj, spet drugi malo manj.
Ob teh veselih dnevih pa prav zagotovo ne smemo pozabiti na tiste, ki si vsega tega veselja ne morejo privoščiti.
Predvsem na otroke, ki si kot vsi njihovi vrstniki želijo, da bi letos tudi njih obiskal Božiček, pa čeprav bi dobili le skromno darilce. Sploh ni treba, da je najnovejša tablica, ki jo je lani od babice in dedka dobil sošolec.
Dejstvo, ki me jezi in žalosti je, da nekateri starši za Božič pretiravajo in mislijo, da morajo njihovi otroci dobiti prav vse kar si zaželijo. Na drugi strani pa so starši, ki si dobesedno trgajo od ust, da bi njihovi otroci za Božič dobili vsaj kakšno malenkost. Pogosto tistim drugim načrtovano ne uspe in njihovi otroci ostanejo na božično jutro, ki se ga prav vsak otrok veseli, praznih rok.
Da bi pomagali takim staršem, ki so v finančni stiski in narisali nasmeh na obraz njihovih otrok je nastal projekt Božiček za en dan. Podobni projekti v tujini že obstajajo, sem pa zelo vesela, da je tudi v Sloveniji odziv vedno večji.
Projekt sem čisto po naključju odkrila lanskega decembra, med brskanjem po spletu. Takrat sem bila na žalost že prepozna, da bi sodelovala, sem pa se odločila, da bom v naslednjem letu  tudi sama dodala delček temu projektu in nekoga osrečila.
Kljub temu, da sem študentka, ki ni zaposlena sem se odločila za sodelovanje v projektu, saj se mi zdi denar namenjen za ta projekt bolje uporabljen, kot če bi ga porabila za kakšno drugo, nepomembno stvar.
Verjamem, da smo vsi taki in pogosto kupujemo stvari, ki jih dejansko ne potrebujemo, ali si privoščimo nekaj kar nam ne bi bilo potrebno.
Moje mnenje je naslednje: če lahko v decembru na veliko zapravljamo za vse možne božične dekoracije, darila in podobne reči bi lahko namenili pičlih 20€ ali manj tudi otroku, ki vseh teh stvari v decembru, pa tudi na splošno v svojem življenju nima.
Če se boste odločili in nekomu na obraz narisali nasmeh tudi vi lahko še vedno sodelujete, spodaj pa bom opisala kako in pokazala kaj sem sama izbrala za svojo obdarovanko. Upam, da bo ob prebiranju te objave dobil željo po sodelovanju še kdo. Izbiranje darila in okraševanje škatle je lahko zelo zabavno, celo če vključite še svoje otroke, ki lahko pomagajo izbrati darilce za drugega otroka.




Kako postaneš Božiček za en dan? 


Sodelovanje je zelo preprosto, Božiček pa lahko postane prav vsak. Najprej se morajo bodoči Božički registrirati na spletni strani www.bozicekzaendan.si, nato pa si lahko s seznama otrok izberejo svojega obdarovanca. Zaradi varovanja osebnih podatkov družin, ki se ne bi rade izpostavljale je vidno le ime otroka, njegova starost in regija iz katere prihajajo. Po uspešni registraciji in izbiri svojega obdarovanca bo vsak Božiček na svoj elektronski naslov, ki ga je vpisal ob registraciji (glej, da ga vpišeš pravilno) dobil potrditveno elektronsko pošto. V pošti se bodo nahajala vsa nadaljnja navodila, vsak Božiček pa bo prejel tudi unikatno kodo svojega obdarovanca, ki jo mora obvezno prilepili na škatlo, saj lahko samo tako poskrbijo, da bo darilo res prišlo v prave roke. Številko, ime in starost obdarovanca je potrebno vpisati na že narejeno predlogo, ki jo natisnete in prilepite na škatlo. Škatlo se odda na eni izmed zbirnih točkah, ki se nahajajo po celi Sloveniji.
Vsak Božiček lahko izbere otroka iz katerekoli regije, prav tako pa lahko tudi darilo zanj odda v poljubni regiji. 
Moja obdarovanka je iz Podravske regije, svoje darilo pa sem oddala v Murski Soboti.
Če te zanima še kakšna informacija pa pokukaj na pogosto zastavljena vprašanja, ki jih najdeš na naslednji povezavi, klik.
Na zgornji spletni strani najdeš res vse informacije, ki jih kot Božiček potrebuješ, prav tako pa so napotki kaj naj bi darilo vsebovalo. Napotki so seveda bolj informativnega značaja, če izbereš obdarovanca/ko, ki je malo starejša pa seveda svoje darilo prilagodiš starosti in namesto igrač dodaš več šolskih potrebščin ali izdelkov za osebno nego.


Kaj vsebuje moje darilo?

Sama sem letos izbrala 17 letno punco, to pa predvsem zato, ker se mi zdi izbiranje darila malo starejšim puncam bolj zabavno. Verjetno predvsem zato, ker kot lepotna blogerka obožujem kozmetiko in jo kupujem veliko raje kot igrače. ;)
Ker svoje obdarovanke ne poznam in ne vem kakšne so njene navade se za ličila nisem odločila, dodala sem le lak za nohte, ki pa ga ponavadi uporabljajo tudi veliko mlajša dekleta. Prav tako sem želela, da bi moja škatla vsebovala stvari, ki bi bile všeč in uporabne vsaki 17-letnici. 


Po navodilih s spletne strani sem tako našla škatlo za čevlje, ki sem jo oblekla v luškan darilni papir. Če imaš umetniško žilico lahko škatlo okrasiš po svoje in ji tako dodaš svoj pečat. Tvoj obdarovanec jo bo tako lahko uporabljal za shranjevanje svojih stvari.
Svojo škatlo sem nato napolnila s stvarmi, ki pridejo prav v mrzlih zimskih mesecih, so uporabne tako v šoli kot doma, na koncu pa sem dodala še nekaj sladkega. 
Če želiš se lahko podpišeš in v škatli pustiš svoj naslov na katerega ti lahko obdarovanec piše, sama sem se odločila, da se kot pravi Božiček ne bom podpisala s svojim imenom, zato sem darilu priložila le zvezdico z imenom svoje obdarovanke in lepo mislijo. :)
Spodaj lahko pokukaš v mojo darilo, ki je že pripravljeno za obdarovanko in gre kmalu na zbirno točko.
 Ko oddaš darilo glej, da ga ne zapečatiš, saj bo vsako darilo pregledano, da ne bi vsebovalo kakšnih nevarnih ali neprimernih stvari. 






Stvari, ki jih vsebuje moje darilo: 

Labello Fruity Shine z vonjem češnje bo poskrbel za dolgotrajno vlago ustnic, ter jih ščitil pred mrzlim zrakom in vetrom. Balzam je nežno obarvan in diši res čudovito.



Essence, zaščitni balzam za suhe roke, poleg ustnic je pozimi potrebno zaščititi in navlažiti tudi roke, ki lahko sicer čez zibo postanejo suhe in grobe na dotik. Zelo mi je všeč embalaža kreme z napisom "Smile, you are pretty!" Mislim, da si vsaka ženska zasluži, da se počuti lepo.







Balea, gel za prhanje Frozen Breeze, gel je bolj praznično oz. zimsko obarvan in ga prodajajo v omejeni količini. Ima zelo nežen in prijeten vonj maline. Gel za prhanje je poleg zobne paste najbolj osnovni izdelek, ki ga uporablja prav vsakdo, zato se je znašel tudi v mojem darilu. 




Manhaten, lak za nohte, ta odtenek laka za nohte mi je všeč predvsem, ker spominja na ovitek čokolade Milke (na fotografijah sicer ne izgleda tako), brez katere seveda moje darilo ne bi bilo dovršeno. ;)

Tedi, beležka, luškana bleščeča beležka za zapisovanje obveznosti ali skritih želja in misli. Sovice so zakon!



Pilot, rdeče in modro pisalo, znamka pisal, ki jih imam verjetno najraje. Rdeča in modra barva prideta vedno prav, še posebej pa v šoli. 




Milka, Crispello, le kdo ne mara teh hrustljavih vafljev polnjenih z vanilijevo kremo. Nekaj malega za posladkati se je nujna stvar, ki jo mora vsebovati vsake darilo. :)

Primark, topel šal. Šal je izdelan iz izredno tople tkanine, ki je prijetna v stiku s kožo, zaradi svoje ekstremne velikosti pa se je mogoče vanj večkrat zaviti in se tako zaščiti pred mrzlim zimskim zrakom. Izredno lepa bordo barva, tudi za sebe sem vzela podobnega. 




Namen objave je bil, da navdušim še koga, da postane Božiček za en dan, prav tako pa upam, da ste dobili kakšno idejo s katero bi lahko svojega obdarovanca ali obdarovanko razveselili.
Sedaj pa veselo na nakupovanje in ustvarjanje, pa ne pozabite, da je potrebno darila oddati najkasneje do 10.12.2015, sicer bo naš obdarovanec ostal praznih rok, česar pa si zagotovo ne želimo. 



7 komentarjev:

  1. Larisa zdj te imam pa še rajši na tem svetu, ker tako srčne ljudi res nosim v posebnih mestih in sem res ful vesela, da si del božičkove zgodbe. Kaj pa to ko sem jst tudi imela malce starejšo punco s posebnimi potrebami in sem ji tudi kupila izdelke za nego:), kapo, šal, kremico za roke:) v tediju zvezek:), ko gledam tvoje darilce je skor kot bi svojega gledala:) haha. Bom tudi jaz pokazala na blogu kaj sem pripravila, da boš videla moj izbor:), jst bi bila takega darila fulllll vesela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo hvala Monika! <3
      Napiši, se že veselim objave. :)

      Izbriši
  2. Res lepa gesta! In pa čudovito darilo si izbrala. Mislim, da bo zelo vesela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Valentina, upam, da bo! :) :)

      Izbriši
  3. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdgovoriIzbriši
  4. Si mi dala navdih in sem se prijavila takoj, ko sem prebrala tole objavo. Zdaj že pletem šal in upam, da mi ga uspe v roku končat! ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo super, zelo vesela!! :) :) :)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts