Dragi Božiček ...


... letos sem bila res pridna! 
Če primerjam lansko in letošnje leto si definitivno zaslužim eno veliko, veliko darilo. Mogoče bi lahko razmisli kar o dveh. Kakorkoli že, zagotovo si zaslužim večje darilo kot lani. 
Saj pridnost še vedno meriš z velikostjo darila, kajne?!
Skratka upam, da boš imel to v mislih, ko se boš skozi dimnik spuščal v mojo hišo.
 Za vsak slučaj ti bom nastavila kar posneto mleko in kolačke z ovsenimi kosmiči, da slučajno ne boš obtičal. 
Joj, čisto sem pozabila vprašati če sploh prenašaš mleko? Dan danes imajo z njim vsi neke probleme, vključno z mano. 
Saj bi ti nastavila kar sojino mleko, a ni na najboljšem glasu, saj veš GSO in podobno.
Mislim, da bo najbolje, da ti nastavim kar vodo, ne skrbi zagotovo bo v BPS free steklenici. 
Kolačke pa bom raje pojedla kar sama! Saj ne, da meni ne bi mogli škoditi, a sama se v svojem prostem času ne spuščam po dimnikih pa tudi dirjanje z jeleni se mi ne zdi ravno zabaven šport.

 H kratkemu pismu ti prilagam še moj skromni seznam želja!

Se vidiva kmalu, ne pozabi name. 

Tvoja, 
                                        Larisa <3





Ja, to je bilo torej moje pismu Božičku, ki je malo za šalo in ne prav dosti za res. ;)
Pred nekaj dnevi sem razmišljala kaj si sploh želim za Božič. Najprej se nisem mogla spomniti nič kaj določenega, saj se mi zdi, da imam kar dovolj vsega. Sicer se mi to zdi redko in je popolnoma odvisno od dneva, ženske pač, bi rekli nekateri.
No po, ne tako dolgem razmišljanju, mi je na misel prišlo kar nekaj stvari, ki si jih želim že nekaj časa, a si jih, ker študiram in ne delam, trenutno ne morem privoščiti.
Če mislite, da bom sedaj pisala o miru na svetu in podobnem se ne nahajate na pravi objavi. ;)
Seveda si, kot vsak drug, želim tudi to, bo pa ta objava bolj materialistično naravnana.
Dejansko sem se jo odločila napisati predvsem, ker uživam v delanju wishlistov in podobnih objav, ter z odprtimi očmi sanjati o lepih izdelkih, ki jih nimam in, ki jih verjetno ne bom nikoli imela. Vsaj vseh zagotovo ne. :)
Če pa bo objava kateremu izmed mojih Božičkov pomagala pa še toliko boljše. :D
Moj trenutni seznam Božičnih darilc vsebuje tudi nekaj (ali kar vse) dražjih izdelkov, ki po mojem mnenju niso primerni za darila. Dejansko ne pričakujem in ne želim, da mi kdo kupuje draga darila.
V eni izmed mojih lanskih objav sem govorila o izbiri primernega darila za obdarovanko ali obdarovanca, poleg pa je tudi nekaj praktičnih nasvetov in primerov za izbiro primernega darila za moške ali ženske. Če sama še vedno nimaš vseh daril pokukaj v tole in to objavo.





christmas_wislist





1. Hunter Original Tall Gloss Black gumijasti škornji (120€)


Pogosto si jih sposodim s sestrine omare saj obožujem škornje. Najbolj všeč so mi tisti v črni, temno modri, rjavi, sivi, vinsko rdeči ali bež barvi. Zelo simpatični so tudi živo rdeče barve, vendar jih verjetno ne bi obula ravno pogosto. :)

Svoje dobiš tukaj, trenutno potekajo akcije, KLIK.

2. Daniel Wellington , Rose Gold Classic Bristol 36mm, ročna ura  (160€)

Lansko leto sem od Božička dobila uro moje najljubše znamke olivia Burton, ki je pri nas ne prodajajo pa tudi vse strani ne pošiljajo v Slovenijo, tako, da se je moral Božiček kar potrudit, da jo je dobil za mene. Ura je zelo lepa in še vedno sem popolnoma nora nanjo in jo skrivaj občudujem. Zadnje čase pa je nekako osamljena zato bi ji kakšna prijateljica prav prišla. ;)
Všeč so mi predvsem preproste, klasične ure, ki morajo biti obvezno večjega modela z ozkimi usnjenim pasom. :) Tale rjava me je res očarala!
Mojo Oliva Burton uro si lahko ogledaš v objavi tukaj.
Ure Daniel Welington pa dobiš na njihovi uradni strani in v fizičnih prodajalnah pri Slowatch, verjetno pa še kje. Pogosto po blogih in FB-ju krožijo kode za cenejši nakup ure, oči na peclje. 


3. Phillips VisaPure Essential, ščetka za čiščenje obraza (154€)

Tole ščetko za čiščenje obraza si želim od kar sem pri nekaterih blogerkah opazila zelo pozitivne reviwe. Ščetko je možno kupiti tukaj, njena cena pa je kar "lepa". Ščetka naj bi omogočala temeljito, globje in nežno 10x boljše čiščenje ličil, odmrlih celic in ostalih nečistoč s kože. 
Tole res potrebujem v svojem življenju!!! <3


4. Zoeva Rose Golden set 15 čopičev (120€)

Na fotografiji sicer ni celoten set je pa rose golden zadnje čase moja najljubša barva. Čopiči so mi vizualno zelo všeč, sem pa prebrala veliko dobrih komentarjev, punce pravijo, da so vredni vsakega centa, pa čeprav je teh centov malo več. :)
Do sedaj se je sete dalo kupiti na mojadrogerija.si vendar so trenutno razprodani, Kupiti pa se jih da tudi na njihovi uradni spletni strani. 

5. Tory Burch, usnjeni škornji (470€)

Cena teh škornjev pa je res veliko pretirano, a vendar. Zelo všeč mi je njihova oblika in to, da segajo do kolen. Kot ste že opazili sem nora na škornje! Škornji so vedno popolno darilo in so dejansko moji najljubši čevlji. 

6. Chloé Love Story Christmas Coffret (120€)

Kot lahko vidite gre za parfumski set znamke Chloé. Omenjena znamka verjetno predstavlja moje najljubše vonje. Še posebej všeč mi je bila linija Love Chloé, ki sem jo verjetno celo dobila od Božička. Chloé parfume najdete definitivno v Mullerju! :)

7. Michael Korse Totes, Shopping bag (200€)

Ta torba je naravnost popolna in odlično opisuje moj okus. Všeč mi je njena oblika in barva, če bi lahko bi jo imela kar v vseh oz. skoraj vseh barvah. Mislim, da nimam več nič za povedati. :)




P.S. : Cene so približne, možna so odstopanja za par evrov. :)






1 komentar

  1. Tega Chloe seta se tudi jaz ne bi branila! Pa Philips ščetke ;)

    OdgovoriIzbriši