Leto 2015: 21st century girl, statistika

Drage moje!

Leto 2015 se počasi poslavlja, kot vedno je minilo zelo hitro. Prehitro.
Zame je bilo definitivno nekaj posebnega, predvsem zato, ker sem prvič eno celotno leto pisala in ohranjala svoj blog "pri življenju". ;)
Kakšne mesece sicer malo manj, spet druge malo več.
Ko imaš veliko opravkov, učenja ter rokov na faksu to niti ni majhna malica. Seveda je potrebna tudi volja in navdih, ki ga je včasih malo težje najti. Kakšen dan se mi zdi, da ne morem sestaviti uporabnega stavka, spet drugi dan bi lahko spisala več objav naenkrat.

Posebna zahvala gre seveda tudi vam drage moje bralke. Hvaležna sem za čisto vsak ogled, komentar, pisno ali ustno pohvalo. Hvala, da me spremljate!
Seveda so dobrodošle tudi vse vaše nadaljne pripombe, pohvale nasveti ali komentarji s katerimi bo moj blog postal boljši.
Če pogledam v zgodovino, predvsem na fotografije, ki sem jih posnela v začetkih se moram včasih prijeti za glavo. :D
 Zdi se mi, da se počasi izboljšujem, obljubljam, da se bom trudila pisati še več in predvsem bolj raznoliko.
V današnji objavi pa sem se odločila narediti kratki pregled statistike leta 2015 na mojem blogu.









Blog si je v letu 2015 ogledalo okrog 19.200 ljudi.


Na povprečen dan ga torej bere 52 ljudi. 


Tri najbolj brane objave letošnjega leta so :
(če si želiš posamezno objavo ogledati
 klikni na obarvano ime objave)


V tem letu sem (do sedaj) napisala 91 objav. 


Povprečno torej 7 objav na mesec.


Moj blog vsebuje 6 različnih kategorij oz. rubrik,
 letos sem dodala še rubriko Potovanje.


Rubrike, ki jih najdeš na mojem blogu so:
Moda
Kozmetika
Kulinarika
Prosti čas
Zdravje 
Potovanje 


 Letos pa sem največ pisala v rubriko kozmetika.
Nastalo 40 takih objav.


Najmanj sem pisala v rubriko zdravje, kjer je v letošnjem letu nastalo 8 objav.


Največ sem napisala v mesecu aprilu (11 objav), septembru(12 objav) 
in oktobru(15 objav). 


Najmanj pa sem napisala v mesecu januarju (3 objave) in februarju (4 objave). 
Po mojem mnenju sta prav ta dva najbolj dolgočasna meseca v celotnem letu.


Moj blog je 3. septembra praznoval prvo leto. 


 Verjetno mi je všeč predvsem zaradi lepih fotografij. :)


Moji cilji za leto 2016 so: pisati več, pisati bolj raznoliko in pa posneti boljše fotografije. 






Kaj pa bi mi rada sporočila ti? O čem bi rada več brala? Katera rubrika ti je najbolj všeč?
Vesela bom vseh vaših komentarjev.




Vsem želim vesele praznike in lep preostanek decembra! Mojim željam pa se pridružuje tudi Mozart (glej zgornjo fotografijo). :)






2 komentarja

  1. Čestitam za številke! Za prvo leto bloganja imaš super statistiko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Saj so res kar lepe številke, je pa res, da jih osebno težko komentiram, ker se mi vedno zdi, da bi lahko bilo boljše! :D

      Izbriši