Moj najljubši: Frizerski salon Čupodol



Danes bom napisala nekaj besed o mojem najljubšem frizerskem salonu Čupodol, ki med drugim ponuja tudi manikure (striplac, gel ali klasična), ličenja ter depilacije. 


Čupo dol!!


Če si z Murske Sobote ali okolice je ta objava zagotovo dobra novica zate, obisk frizerskega salona Čupodol pa nekaj česar res nočeš zamuditi.
Salon se nahaja v Murski Soboti, natančneje v Tuš centru na Lendavski ulici 29D (bivši frizerski salon Mitja).

Vhod v frizerski salon

V prijetno opremljenem salonu, kjer vlada pozitivna energija in domačnost te bodo sprejeli prijazni ter strokovno usposobljeni frizerji in kozmetičarka.
Če je potrebno kakšno minutko počakati so tu udobnih sedežih in cel kup revij, ki ti bodo krajšale čas. Prav tako pa si lahko postrežeš z odlično kavico ali drugim toplim napitkom, ki jo streže Nescafe avtomat.
Priporočam ti, da se za katerokoli storitev, ki jo želiš opraviti v frizerskem salonu predhodno naročiš na številko:  (02) 526 10 01.




Osebno salon pogosto obiskujem, sicer ne morem reči, da sem redna stranka, ker se strižem preveč redko. Mislim, da bi se s tem strinjam tudi moj frizer Primož, haha. ;)
Vseeno pa se vedno, ko potrebujem frizersko ali kozmetično storitev, odpravim v Čupodol. Tudi če se moram zato pripeljati iz Maribora.
V salonu sem se razvajala z že kar nekaj storitvami; večkratno barvanje, striženje ter oblikovanje las za posebne priložnosti, depilacija (roke, noge, brazilska), zadnje čase pa redno hodim tudi na Striplac manikuro.
Alessandro Striplaci so res nekaj posebnega, predvsem zato, ker lahko lak z nohta preprosto odluščiš in tako ne potrebuješ kemičnih odstranjevalcev, ki dolgoročno slabo vplivajo na naše nohte. Manikura je obstojna do dva tedna, pri meni je bila celo malo dlje in ni gel ali gelish.
Sicer se suši pod UV lučko, zgleda pa kot klasična manikura, ki jo lahko, ko se odtenka naveličaš, zelo preprosto odluščiš. Brez kakršnih koli poškodb nohta.
V salonu Čupodol dela zelo prijazna Mirjana, ki bo ustregla vsem tvojim željam in naredila res noro dobre manikure, nekaj mojih manikur, ki jih je naredila si lahko ogledaš spodaj.


POZOR, v mesecu decembru ti na manikuro in ličenje priznajo -15% popust, tekom celotnega leta pa imajo cenejše storitve tudi študenti in dijaki.
Sama se v četrtek spet odpravljam na novoletno manikuro, da bo vstop v novo leto še lepši. :)




Moji nohtki v nastajanju

Božični nohti 

Nude nohtki z bleščicami

Sicer niso moji, so mi pa zelo všeč. Prav tako Mirjanino delo.

Nohtki za najdaljšo noč v letu :)

Nude januar

Verjetno moji najljubši


Frizerski salon Čupodol ti res toplo priporočam. Ne glede na to kako unikaten, zahteven ali vsakdanji je tvoj stil, pri Čupodol bodo izpolnili tvoje želje in še pomembneje, tvoja pričakovanja.
Več informacij in fotografij zadovoljnih strank lahko najdeš na njihovi FB strani: https://www.facebook.com/%C4%8Cupodol-436606519878814/

Sedaj pa le pogumno in čupo dol!
Spodnjo, zgornjo ali katero koli že, odločitev je tvoja. ;)


Prostorček kjer bodo poskrbeli za tvoje nohte ...

... ličenje z Makeup Revolution ličili ...
... ali razne moške in ženske depilacije



P.S. : Nekatere fotografije so last Čupodol in so objavljene z njihovim dovoljenjem.
Na vseh slikah so moji nohti, ki so delo Mirjane, kozmetičarke pri Čupodol. Izjema so le roza nohti.

Pa še nekaj fotografij izpod rok odličnih frizerjev.

Ni ravno za vsak dan? Moja zanimiva frizura, ki je nastala na Čupodol fotošutingu ;)














2 komentarja

  1. Najprej naj ti zaželim srečno, zdravo, uspešno in polno ljubezni novo leto :) upam, da si lepo silvestrovala!

    Ne vem, če si videla, da je bila na SBS - Slovenska blogerska scena na FBju omenjena tvoja objava o statistiki, za kar ti čestitam!

    Pri Striplac lakiranju torej ni možnosti, da se ti okruši noht? Se pa sliši popolno, vendar meni je viden narastek že po 4-5 dneh in si ne predstavljam, da bi ga imela 2 tedna gor :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala enako tudi tebi!
      Dejansko nisem in lepa hvala, da si me obvestila, sem zelo vesela, da je moj blog vedno bolj bran. :)
      Glede striplaca meni se še ni, če pa ti nohti rasejo tako hitro se v bistvu ne bi splačalo.

      Izbriši