Na testu: Nuxe, vsestransko suho olje z zlatim leskom







Pozdravljene lepotičke!

Z veseljem vam sporočam, da sem dobila priložnost preizkusiti čudežno suho olje, ki sem si ga želela že res kar nekaj časa.
Govora je seveda o Nuxe Huile Prodigieuse suhem olju z zlatim leskom. V zadnjem času je mogoče prebrati ogromno pozitivnih komentarjev slovenskih blogerk in številnih lepotnih navdušenk, ki omenjeno olje uvrščajo v sam vrh večnamenskih olj.
Sama sem ga preizkušala že prej in to v obliki vzorčkov, ki jih lahko naročiš na spletni strani Nuxe. Vzorčki suhega olja so mi bili tako všeč, da sem vedela, da ga preprosto potrebujem v svojem življenju.
Sedaj, ko je izdelek končno moj pa preveri kako sem z njim zadovoljna.









Nuxe, Huile Prodigieuse® Or




O izdelku: 


Suho olje je nekaj posebnega prav zaradi svoje multiuporabnosti in očarljivega vonja. Uporabljamo ga lahko za nego celotnega telesa, obraza in las. Primerno je za vse tipe kože ali las, še najbolje pa se bo obneslo na suhi ali zelo suhi koži ter izsušenih lasnih konicah. Edinstvena formula izdelka je ustvarjena s hladnim stiskanjem šestih dragocenih olj, ki v optimalni kombinaciji obljubljajo vrhunsko ter luksuzno nego kože.

Olje lešnika zagotavlja prožnost in izredno hitro vpijanje v kožo brez mastnega leska.
Olje makadamije krepi naravno zaščito kože, po sestavi je še najbolj podobno človeškemu sebumu. Ob enem kožo mehča, gladi, vlaži in hrani. 
Olje sladkega mandlja je izredno hranljivo olje, s pomočjo nenasičenih maščobnih kislin, mineralov in vitaminov mehča in vlaži tudi najbolj izsušeno kožo, ob enem pa pomirja draženja in kožo gladi.
Olje šentjanževke spodbuja naravno obnovo kože. Deluje protivnetno, preprečuje izsušitev kože ter posledično prezgodnje staranje le te. 
Olje kamelije naredi kožo voljno, jo mehča, pomirja, hrani in ščiti. 
Olje boreča vpliva na zmanjšanje izgube tekočine iz kože, znano pa je tudi po svojem delovanju proti gubicam. 
Vitamin E je močan antioksidant, ki ščiti kožo pred prostimi radikali, poškodbami celic in prehitrim staranjem kože ter je nepogrešljiv v kozmetični industriji. Kožo mehča globo v povrhnjico ob enem pa preprečuje nastanek strij, vnetij in pomirja morebitne poškodbe kože.


Olje lahko uporabljamo po celotnem telesu; roke, noge, dekolte, obraz ter lasje.
Sama za obraz ne bi izbrala svetlečega olja, če že pa bi ga uporabila v majhni količini namesto osvetljevalca. Če imaš klasično verzijo olja ga lahko primešaš svojemu pudru ali pa ga uporabiš samostojno. Olje je idealno za uporabo tudi na suhih konicah las, ali pa ga za malo intenzivnejšo kuro vtreš kar v celotno dolžino in spereš po 15 do 20 minutah. 
Olje z zlatim leskom se še posebej lepo obnese na zagoreli koži saj poudarja njen ten in zakrije nepravilnosti, nepogrešljivo pa je tudi v bleščečem mesecu v katerem se trenutno nahajamo. Decembra preprosto ne gre brez blišča in sijaja, prav tako tudi na laseh in koži-


Moje mnenje: 

Nuxe, suho olje z dodanimi zlatim leskom me je popolnoma očaralo in pustilo brez besed.
Posvetimo se najprej embalaži, ki izgleda zelo elegantno in prestižno in bo dala piko na i vsaki kozmetični polički, omari ali mizici. Steklena prosojna embalaža se ponaša z zlatim kovinskim pokrovom, barva olja pa je tako vidna že navzven. Moj izdelek vsebuje 50 ml tega čudežnega zlata, dobiti pa se da tudi večjo, 100 ml stekleničko.
Sam vonj je zelo očarljiv in izrazito ženstveni, vsebuje note cvetov pomarenčevca, vrtnic, magnolije, naravne vanilije in cedre. Meni se zdi neustavljivo privlačen in si ne morem pomagati, da ne bi svojih las kar nabolj pogosto vohala. ;)
Vonj ostane na koži kar nekaj časa, prav tako pa bleščice. Če olje nanesem pred spanjem je zjutraj koža še vedno bleščeča in neverjetno dišeča. Najprej olja na laseh nisem nameravala uporabljati saj ga je zaradi bolj suhe teksture težje nanesti kot klasična olja. Ko sem ga enkrat poskusila pa ga seveda nisem morala nehati uporabljati na laseh. Konice las naredi zelo mehke in dišeče, na pogled so veliko lepše, vonj pa ostane na laseh kar pol dneva. Če nosite parfum bi ga ta vonj lahko zmotil, zato priporočam uporabljati le eno, olje ali parfum.
Ob odboju svetlobe od kože se ta lepo sveti, vendar bleščic po mojem mnenju ni preveč. Vsak dan sicer ne bi bila rada cela svetleča zato olje uporabljam predvsem zvečer in ob kakšnih posebnih priložnostih, ne dvomim, da bo tudi ob poletnih večerih polepšalo mojo kožo.
 Na koncu moram povedati še najboljši del, ki je prav gotovo najbolj pomemben. Olje kožo zelo dobro vlaži! Sama imam, predvsem v zimskih mesecih, težave z izredno suho kožo na nogah. Po samo enkratni uporabi olja je bila koža vsaj 24 ur gladka, dobro navlažena in zelo mehka. Olje je idealno tudi na hrapavi koži, ki občasno nastane na komolcih, zmehča jo praktično takoj. Zelo mi je všeč, da se olje v kožo vpije v trenutku in za razliko od ostalih olj na koži ne pušča vidnih sledi. Koža je mehka in gladka, da smo nanjo ravnokar nanesli olje pa ne bi opazil nihče, ne po videzu, ne po občutku.
Tole suho olje me je nedvomno prepričalo, mislim celo, da je nujen pripomoček vsake lepotne navdušenke.
Definitivno je vredno vsakega centa saj ga res lahko uporabljaš praktično kakor želiš in kjer koli želiš.
Mislim, da sedaj razumem zakaj je to olje št. 1 v Franciji, od danes naprej je na prvem mestu tudi pri meni.
Res, naravnost obožujem ga!




Cena: 

50 ml - 25,80€
100 ml - 31,57€ 



Svojega lahko kupiš: 

v lekarnah ali na spletni strani sophia.si. Trenutno so vsa olja znižana, dobiti pa se da tudi parfum z vonjem omenjenih olj. A ni to super?! :)





Bleščice je na fotografijo res težko ujeti, sicer pa so precej opazne





Kaj druge blogerke pravijo o Nuxe, Huile Prodigieuse® Or?


9 komentarjev

  1. Že pišem božičku! Dobra objava :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Meni tak diši, da mu že pišem za parfum z enakim vonjem. ;)

      Izbriši
  2. iiii hvala za omembo:), super bo sedaj za december:) jst pa pišem božičku za klasično verzijo in gel bi tudi probala nekoč, ko porabim sedanjo zalogo:):)
    p.s slikice so prelepe*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni je bil gel zelo všeč, se pa tudi klasične verzije ne bi branila. Verjetno je celo boljša, ker vsak dan ravno nisem razpoložena za vse te bleščice. :)
      Hvala! ;)

      Izbriši
  3. Larisa, mene so že same slike prepričale, ker so zelo lepe! :) Joj jaz ga rabim. Nimam nič proti, da bi mi še kakšen izdelek fajn navlažil kožo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valentina res je supeeeer, brez pretiravanja, svetoven izdelek! :)

      Izbriši
  4. O wau, moram reči da sem bila do zdaj dokaj ravnodušna, zdaj ko pa sem tole prebrala,
    pa upoštevajoč še izkušnje številnih drugih punc ki so navdušene, pa me že malo bolj mika :)

    sicer nimam tako suhe kože, ravno pozimi bolj, lase pa imam prej mastne kot pa normalne, ampak vseeno bi se ga verjetno dalo ponucati, če drugega ne pa za masko za lase npr :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh ja dalo se bi, saj tudi če nimaš suhe kože ga lahko uporabljaš npr zvečer namesto losjona/mleka za telo. Sploh ni mastna struktura in se vpije takoj, tako, da je koža dejansko kot pred nanosom ampak zelo dišeča in ekstremno mehka.
      Všeč bi ti bilo! :)
      Lahko pa ga probaš in na spletni strani Nuxe naročiš brezplačne vzorčke, mislim, da še imajo to opcijo.

      Izbriši
    2. O a res, nisem vedela, mogoče pa res poskusim najprej ja, da ne bo na vrat na nos kupljeno, čeprav dvomim da bi obžalovala :)

      Izbriši