12.08.2015

Nekaj nasvetov za uspešno potovanje





Današnja objava je namenjena vsem, ki radi potujete in se v kratkem odpravljate na kakšno potovanje ali kratki izlet. Sama zelo rada potujem in raziskujem nove kraje zato se vsakega potovanja veselim kot majhen otrok. ;)
Na srečo ima podobne interese tudi moj dragi s katerim se čez dva dni odpravljava na Nizozemsko, natančneje v Amsterdam kjer bova ostala teden dni.
Za vas sem tokrat med pakiranjem svoje prtljage ustvarila kratki vodič glede pakiranja prtljage in podobnih uporabnih nasvetov, prav tako pa lahko pokukaš v moj kovček in pogledaš kaj bom vzela s sabo tokrat.
Upam, da boš med nasveti spodaj našla kakšnega za eno izmed tvojih naslednjih potovanj ali izletov. :)


Sestavi outfite preden sploh začneš pakirati


Nasveti


1.
 V primeru, da se na potovanje odpravljaš v lastni režiji si naredi vsaj okviren načrt kaj pravzaprav želiš na svojem potovanju videti. Ni potrebno, da imaš ravno urnik vseh svojih aktivnosti, kot to počnem sama, je pa dobro, da imaš vsaj približno predstavo kaj početi. 
Najbolje je, da narediš domačo nalogo in prebereš kaj o samem kraju, kulturi in navadah domačinov, preveriš katere znamenitosti se morda splača pogledati in podobno.
Pri nekaterih znamenitostih kot so na primer muzeji, lahko preko spleta predhodno kupiš vstopnice in se tako izogneš čakanju v vrstah, ki znajo biti zelo dolge. 
Glede načrta bo čisto dovolj, da na list papirja napišeš vse kar bi si rada ogledala in to nekako smiselno razdeliš po dnevih. Seveda je zelo odvisno v katerem letnem času se odpravljaš na potovanje, kaj te zanima in koliko časa sploh imaš na voljo. Če je tvoj čas omejen si boš verjetno ogledala bolj pomembne stvari, v kolikor pa ga imaš na pretek lahko raziskuješ po mili volji. 
Za načrtovanje svojega potovanja sem našla zanimivo aplikacijo Visit a city, ki ti ob vpisu imena mesta sama ponudi vse znamenitosti, glede na kategorije, ki te zanimajo. 
Načrtuješ lahko na minuto natančno, tudi čas za kosila in druge odmore. Super stvar aplikacije je zemljevid z navigacijo, ki se samodejno posodablja in prikazuje vse točke, ki si jih nameravaš ogledati v določenem dnevu. Aplikacijo lahko naložiš tudi na svoj pameten telefon in zmanjaš možnosti, da se v velikem, novem kraju ne izgubiš.


2.
Svojih stvari nikakor ne začni pakirati dan pred potovanjem! Še posebej to velja za daljše počitnice. 
V kolikor se odpravljaš v državo za katero potrebuješ vizo ali novi potni list se seveda priprava vseh dokumentov, ter nakup letalskih kart in nastanitve začenja veliko prej. Sicer sama še nisem potovala izven meja Evrope, zato potnega lista ali vize nisem nikoli potrebovala. Veljavni osebni dokument je v tem primeru vse kar potrebuješ. Glede letalske karte pa vam je verjetno znano, da jo je dobro kupiti nekaj mesecev pred potovanjem, cene so takrat veliko nižje. 


3.
Kakšen teden pred potovanjem si naredi seznam vseh stvari, ki jih potrebuješ in ga sproti dopolnjuj. Poskrbi tudi, da boš vsa oblačila, ki jih imaš namen vzeti s sabo v kovček zložila pravočasno.Vsi namreč vemo kako neugodno je, ko dan pred potovanjem ugotoviš, da je tvoj pulover, ki si ga hotela vzeti s sabo v košari z umazanim perilom.
Z uporabo seznama in pravočasnega pakiranja ne boš pozabila na nobeno nujno potrebno malenkost, dan pred odhodom pa samo še enkrat preveri svoj seznam in stvari, ki jih imaš v kovčku. 
Za boljšo organiziranost uredi svoj seznam po kategorijah; oblačila, dodatki, kozmetične potrebščine, obutev ipd, s tem boš zmanjšala možnost, da bi kaj pozabila doma.



4.
 Vsi vemo, da imamo predvsem ženske pogosto problem, da vzamemo s sabo preveč stvari. Poskušaj res razmisliti kaj na potovanju potrebuješ glede na vrsto svojih počitnic in vzami s sabo res le najnujnejše. Teža prtljage na osebo je nenazadnje omejena (ponavadi na 23 kg v ekonomskem razredu), omejitev pa veliko prehitro presežeš. Preden se odpraviš na letališče stehtaj svoj kovček ter ročno prtljago, ki ne sme presežti 8 kg, prav tako pa so za kovček in ročno prtljago določene mere. 


5.
 Idealno je, da za vsak dan že predhodno skombiniraš celoten outfit, ki ga boš nosila na določen dan in nato vzameš s sabo res samo tiste stvari. Ene spodnji del lahko recimo kombiniraš z večimi zgornjimi deli in modnimi dodatki. Nikakor pa ne delaj standarne napake, da odpreš omaro in svoje najljubše stvari kar mečeš v kovček. V tem primeru boš nedvomno vzela s sabo preveč neuporabnih stvari, ki bodo mogoče zavzele prostor tistim, ki bi jih dejansko potrebovala.



6.
Težje stvari, kot so plašči, škornji, debeli pulover in podobno imej, če potuješ z letalom oblečene. V kovček vedno zloži le tiste lažje, da boš prihranila več prostora in razpoložljive kilaže za ostale stvari. 
Ne pozabi, da na letalo ne moreš vzeti kozmetičnih izdelkov, ki presegajo 100 ml. Takšne izdelke zato shrani v kovčku, v ročno prtljago pa dodaj le manjšo kremo za roke in balzam za ustnice, ki jih moraš zapakirati v prozorne vrečke. 




7.
Pomembnejše in vrednejše stvari NE sodijo v kovček. Fotoaparat, mobitel, tablico, denarnico, prenosni računalnik, zdravila in podobno imej vedno v ročni prtljagi, ki jo neseš s sabo na letalo. Pogosto se zgodi, da se kovček na poti do tebe izgubi ali pride prepozno, za dragocenejše stvari pa letališče ne prevzema odgovornost. 
Pametno je, da imaš na vidnem mestu kovčka vedno napisane svoje osebne podatke (ime, priimek, naslov in telefonsko številko), ki so zelo uporabni v primeru, da bi kdo našel tvoj kovček, na letališču ali izven njega. S prtljage odstrani vse pasove in druge ovire na katerih se bi prtljaga lahko na tekočem traku zataknila in poškodovala, če je mogoče pa svojo prtljago tudi zakleni. 



8.
 Poskrbi, da boš na letalu oblečena udobno, predvsem če gre za daljše lete. Več nasvetov kakšna oblačila izbrati za na letalo, da ti je udobno in hkrati izgledaš  tudi modno najdeš na Ajdinem blogu, priporočam v branje, klik.


9.
  Na potovanje ne pozabi vzeti tudi nekaj protibolečinskih tablet, obližev ter evropsko kartico zdravstvenega zavarovanja. V primeru, da je nimaš boš morala vse zdravstvene storitve v tujini kriti sama, kar pa vemo, da ni mala malica. Na žalost, nesreča nikoli ne počiva, niti na tako lepih stvareh, kot so počitnice ne.





Moja prtljaga

Ko sama pakiram kovček ponavadi naprej pričnem pri spodnjem perilu in nogavicah. Vedno s sabo vzamem še rezervne kose. Glede na to, da se v Amsterdam odpravljava decembra in imava namen biti kar velik del dnevov zunaj, sem s sabo vzela tudi nekaj debelih hlačnih nogavic, termo nogavic, spodnjih majčk in pletenih gamaš. Seveda so nujni pripomočka tudi kapa, par rokavic in debel šal, ki me bodo greli.
Naslednji obvezen pripomoček je topla pižama brez katere pozimi pri meni ne gre. Seveda sem izbrala luštkano Disney varianto, dolgočasne enobarvne pižame pri meni odpadejo. ;)
Odločila sem se, da bom za teden dni že preživela s tremi spodnjimi deli. Izbrala sem dvoje jeggins v svetlem in srednje temnem odtenku in debelejše udobne legice, ki jih bom verjetno nosila tudi na letalu. Vzela sem še štiri tanjše majčke in štiri debele puloverje ker, res nočem, da me zebe.
Za vsak slučaj, če se bova zvečer odločila obiskati kakšen zanimiv Amsterdamski klub sem vzela tudi malo elegantnejšo srajčko, ki jo lahko, če mi bo prehladno oblečem tudi pod pulover.
Tokrat ne nameravam igrati nobene modne revije z oblekicami in salonarji, predvsem zato, ker v kovčku preprosto ni prostora za vse. Poleg vseh ostalih stvari se mi zdijo nujne še udobne teniske, sicer niso tako tople, kot gležnjarji ki jih bom prav tako imela s sabo, vendar me v neprimerni obutvi noge hitro pričnejo boleti. Ker je v mojem kovčku bilo še vedno nekaj prostora sem dodala še plašč in torbico. ;)



Največji problem pri meni je izbira kozmetike, ki jo vedno vzamem v prevelikem številu. Odločila sem se, da bom tokrat res vzela samo osnovne kose!
Izdelke sem tako omejila na osnovne izdelke za čiščenje obaza (gel, tonik, miceralno raztopino, konjac gobico), vlažilno kremo za obraz in kremo za območje okrog oči, kremo za roke, losjon za telo ter obvezen balzam za ustnice. Glede las sem vzela le krtačo, nekaj gumic, šampon, manjši lak za lase saj se mi ti radi naelektrijo in nekaj vzorčkov balzamov ter olj. Vzorčki in potovalne embalaže so idealne predvsem za potovanje, zaradi svoje majhnosti in neznatne teže.
Seveda nikakor ne smem pozabiti na milo za telo, zobno ščetko, zobno pasto in dezodorant, ki so najpomembnejši pa jih vseeno velikokrat pozabim doma. ;)
Vedno dodam tudi nekaj palčk za ušesa, vatic, mokre robčke, navadne robčke in obliže za vsak slučaj. Ker imam trenutno na nohtih svež Striplac ne potrebujem odstranjevalca in lakcev sicer pa bi v mojem kovčku pristali tudi oni.
Na koncu pridejo na vrsto še ličila pri katerih sem bila pri tokratnem pakiranju zelo skromna. Zadnje čase mi najbolj odgovarjajo lahke CC kreme, tekoče pudre pa uporabljam vedno redkeje.
Vzela sem še korektor, bronzer, zaključni mineralni puder, maskaro, majhno dvojno senčilo v naravnem odtenku, barvico za obrvi, osnovne čopiče, gobico ter rdečo in nevtralno šminko.
Sem bila pridna kajne?! ;)

S sabo bom na letalo vzela težje stvari, torej gležnjarje, debel šal ter bundo. V svoji ročni prtljagi pa bom najverjetnje imela prenosni računalnik, tablico s kakšnim filmčkom, Kindle z nekaj naloženimi knjigami, iPod z najljubšo glasbo, denarnico, mobilni telefon, vodo, kremo za roke ter balzam za ustnice. Glede na to, da imam še nedokončane obveznosti do faksa je na žalost prenosnik tokrat nujni pripomoček, sicer pa ga če je le možno najraje pustim doma.

Kaj pa ponavadi ti vzameš s sabo na potovanje? :)
Želim ti prijetna, zanimiva in vesela potovanja, ne glede na to kam se odpravljaš. Naj gre za dolgo potovanje v daljni kraj, ali le krajši izlet. Najpomembneje je, da uživaš in spoznaš kaj novega.






Ni komentarjev:

Objavite komentar

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts