1.21.2016

Na testu: kozmetika Dvorec Trebnik


Lep pozdrav!! :)

Kljub noremu tempu, ki trenutno vlada pri meni sem se odločila, da si vzamem čas in napišem nekaj o kozmetiki o kateri se, na žalost, na mojem blogu še ni govorilo.
Tokrat gre za kozmetiko Dvorec Trebnik, ki izdeluje tudi prehranska dopolnila ter dodatke za dom, imajo pa tudi nekaj svojih linij naravne kozmetike.
DT je popolnoma slovenska kozmetika, z ljubeznijo ustvarjena v dvorcu Trebnik v Slovenskih Konjicah. Spletno stran podjetja si lahko ogledaš tukaj, izdelke pa je možno kupiti v večini Mercatorjev.
Kozmetiko sem sicer, predvsem pri ostalih blogerkah, spremljala in jo imela namen preizkusiti že kar nekaj časa. Res se ne spomnim, da bi o njej kdaj prebrala kaj slabega.
Tako sem novembra naročila nekaj izdelkov, ki sem jih imela čas testirati kar nekaj časa. Priznam, za objavo nekako ni bilo časa.
 Konec decembra pa je DT razveselil slovesnske blogerke, med katerimi sem bila tudi sama, z velikim paketom svojih dobrot. Poleg izdelkov nas je v decembrskem paketu čakala še zanimiva knjiga o lepoti, staranju in estetski kirurgiji, ki sem jo z zanimanjem prebrala.

Odločila sem se, da je tako končno čas za mojo prvo in prav gotovo ne zadnjo objavo o omenjeni kozmetiki. Spodaj lahko prebereš kako mi je bil všeč posamezen izdelek, vzorčkov pa še nisem uspela preizkusiti. :)

Izdelki, ki sem jih kupila novembra ...



... kot darilo sem prejela še nekaj vzorčkov in dišečo kopalno sol s sivko



Paketek, ki me je razveselil v decembru :)









Kaj pravi o izdelku DT:

Negovalni gel za tuširanje z eksotičnim vonjem kokosa kožo nežno očisti in jo prijetno nadišavi. Obogaten je s kokosovim oljem, ki kožo zaščiti in jo neguje. Primerno za vse vrste kože.


Cena: 2,99€


Moje mnenje:

Gel za tuširanje še najbolj spominja na oljne gele z malce gostejšo vsebino, kar je v redu saj je tako nanašanje na telo bistveno lažje kot pri zelo tekočih gelih.
Barva gela je popolnoma nevtralna, embalaža, ki vsebuje 200 ml izdelka pa je pestra in živahno obarvana.
Osebno se mi zdijo embalaže s svojo živahnostjo, raznolikostjo in raznobarvnimi potiski zelo zanimive.
Sam vonj je nekako srednje izrazit in seveda zelo diši po kokosu, mmmmm.
 Sama sem velika ljubiteljica kokosa, tako v kozmetiki kot v hrani. Vonj kokosa je tako med mojimi najljubšimi vonji in pri tem gelu me zagotovo ni razočaral.
Tuširanje je postalo prijetno dišeče razvajanje, vonj pa na koži, po mojih izkušnjah, ne ostane ravno dolgo. Stvar, ki ostane še nekaj časa je definitivno mehka koža in prijeten občutek razvajanja.


Ponovni nakup: Absolutno!!


Ocena: 5/5












Kaj pravi o izdelku DT:

Negovalni gel za tuširanje s sadnim vonjem pomaranče kožo nežno očisti in jo prijetno nadišavi. Obogaten je z eteričnim oljem pomaranče, ki kožo pomirja in jo neguje. Primerno za vse vrste kože.



Cena: 2,99€


Moje mnenje:

Gel za tuširanje je bil med izdelki, ki sem jih v decembru prejela od DT, med tem, ko sem si kokosov gel naročila v novembru. Če spremljaš moj blog veš, da poleg kokosa obožujem še vonj pomaranč, Dvorec Trebnik je tokrat res zadel v nulo! :)
Gel za tuširanje se nahaja v enako veliki in prav tako ljubki embalaži, kot koksov gel.
Njegov vonj je kar intenziven in spominja na velike, sočne pomaranče. Sicer vonj pomaranč ni tako pristen, kot ob olupljeni pomaranči je pa kar blizu. ;)
Tudi pri tem gelu je koža po prhanju prijetna na dotik, se mi pa zdi, da ostane vonj na koži malo dlje kot pri kokosu, verjetno tudi zato, ker je vonj pri tem gelu bolj intenziven.
Na splošno lahko povem, da so me DT geli za tuširanje pozitivno presenetili, z mojim preljubim kokosom na čelu. ;)
Narejeni so po mojem okusu, poleg tega pa je še cena primerna, tako, da bom vsekakor v prihodnosti preizkusila še več različnih vonjev. 


Ponovni nakup: Da!


Ocena: 4/5










Kaj pravi o izdelku DT:

Masažno olje s sladkim vonjem vanilije kožo nežno odišavi. Obogateno je z mandljevim oljem, ki daje koži prožnost in mehkobo. Vsebuje olje mareličnih pečk, ki je bogato z vitaminoma A in E. Kožo hrani, mehča in ji pomaga pri regeneraciji.

Cena: 10,79€


Moje mnenje: 

Masažno olje se nahaja v 250 ml embalaži z dozirnikom, ki preprečuje iztis prevelike količine olja. Izdelek spada v DT linijo naravne kozmetike in je izdelan iz kar 95% naravnih sestavin.
Embalaža je nekoliko bolj "resna" kot pri prejšnjih izdelkih in je narejena iz kovine, s plastičnim dozirnikom.
Sam vonj olja je zelo prijeten, nežen in pa umirjajoč hkrati. Idealen za masažo ter umiritev telesa. Vanilije se zaznava v ravno prejšnji meri, sicer pa je olje precej nevtralnega, vendar zelo prijetnega vonja.
Všeč mi je, da se v kožo vpije hitro in ne pušča tistega neprijetno mastnega sloja, ki sem ga pri podobnih izdelkih vajena.
Sama trenutno olje uporabljam predvsem za vsakodnevno navlažitev kože po tuširanje in pa za občasne masaže. V zimskih mesecih, ko je koža nekoliko bolj suha je to olje zagotovo boljša izbira od različnih losjonov za telo. 
Kožo res dobro navlaži, če ga nanesem zjutraj pa je koža tekom celega dneva prijetno mehka, prožna in dišeča. 


Ponovni nakup: Da!


Ocena: 5/5











Kaj pravi o izdelku DT:

Za suhe, poškodovane in razpokane ustnice. Vsebuje propolis, ki je močan antioksidant zaščiti in regenerira kožo. Samo za zunanjo uporabo.

Cena: 2,19€


Moje mnenje: 

To zimo sem nora na balzame za ustnice z vonjem medu. Med mi že sicer diši prijetno, poleg tega pa je res idealen za razpokane ali izsušene ustnice.
Sama imam pozimi precej suhe ustnice in si jih moram tako namazati kar pogosto. Ta balzam za ustnice mi je všeč predvsem zato, ker dobro navlaži ustnice in zaceli morebitne ranice.
Slaba stvar balzama je ta, da je v precej trdem stanju in ga moram praktično praskat z embalaže, če hočem nanesti zadostno količino. Tudi samo nanašanje je malo težje.
 Embalaža vsebuje 10 ml izdelka, moja pa je na videz nekoliko drugačna, saj sem balzam kupila v posebni, omejeni izdaji, ki je potekala za Noč čarovnic. 


Ponoven nakup: Ne, zaradi pretrde strukture balzama.



Ocena: 3/5


Balzam z omejene Halloween kolekcije







Kaj pravi o izdelku DT:

Negovalno mazilo vsebuje arganovo in mandljevo olje, ki sta bogata z antioksidanti in vitamini. Arganovo olje deluje regenerativno in tonično ter ohranja elastičnost kože. Pridih eteričnega olja limona daje občutek svežine.




Cena: 7,69€


Moje mnenje: 

Še en izdelek, ki je del naravne kozmetike DT.
Sama mazil sicer ne uporabljam ravno pogosto, je pa zagotovo dobro imeti kakšnega v svoji omarici. Embalaža je narejena iz trše plastike, s kovinskim pokrovom, in vsebuje 50 ml izdelka.
Po strukturi je mazilo tako kot vsa ostala mazila, precej gosto ter mastno.
 Sama ga uporabljam predvsem na predelih telesa, ki so že po naravi bolj suhi, na primer na komolcih.
Super se obnese tudi na razdraženi ali lažje poškodovani koži, predvsem po depilaciji.
Vonj mazila je skorajda neopazen, šibko se ga zazna šele ob nanosu.
Koža je po nanosu navlažena, dobro nahranjena ter elastična.


Ponoven nakup:

Verjetno.


Ocena: 4/5
















Piling za telo rakitovec (na spletni strani nisem našla povezave do tega izdelka)




Kaj pravi o izdelku DT:


Naravni piling za telo z morsko soljo in zdrobljenimi mareličnimi peškami globinsko očisti in tonificira kožo. Vsebuje olje rakitovca, ki kožo intenzivno vlaži in obnavlja. Ob redni uporabi, dvakrat do trikrat tedensko, učinkovito odstranjuje nečistoče s kože ter jo naredi mehko in sijočo. Z nežnimi krožnimi gibi nanesite na telo in ga nato izperite. 



Cena: 7,79€


Moje mnenje:

Ta piling zagotovo spada med moje najljubše pilinge za telo!
Razlog je preprost: s kože uspešno odstrani odmrle celice, med tem, ko je dovolj nežen, da kože ne poškoduje.
Embalaža vsebuje 200 ml pilinga in je izdelana iz trše plastike s kovinskim pokrovom.
Vonj izdelka je precej močan, v ospredju se zagotovo voha sol. Meni osebno je vonj všeč in me spominja na morje ali razvajanje v SPA-ju, bi pa znal marsikoga motiti, predvsem, ker je zelo naraven ter intenziven.
Sama struktura pilinga na kožo deluje prijetno in je zaradi zelo majhnih ter nežnih delčkov ne poškoduje, med tem, ko dobro opravi svoje delo. Koža je po uporabi pilinga zelo mehka ter vidno bolj svetleča in zdrava.
Vonja pilinga na telesu po tuširanju praktično ne zaznaš več.
Tole je res super izdelek, meni je bil poleg gela za tuširanje (kokosovega seveda) še najbolj všeč.


Ponoven nakup: Zagotovo! :)


Ocena: 5/5











Knjiga, ki me je čakala v decembrskem paketu :)



Kaj pa ti?
Že poznaš DT kozmetiko?
 Si jo mogoče že preizkusila?
 Kateri izdelki so te še posebej prepričali? :)







10 komentarjev:

  1. Obožujem kokos in vedno občudujem to njihovo linijo s kokosom. Moram končno že kaj kupit :). Embalaža balzama za ustnice mi je zelo zanimiva in seveda piling. Imam rada bolj grobe pilinge za telo in ta izgleda zanimiv.

    Všečna objava ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz sem nepoboljšljiva ljubiteljica kokosa! ;)
      Piling pa je res super, malo manj grobi kot npr. Afroditin sladkorni piling.

      Izbriši
  2. Joj meni še ni uspelo začeti testirati te zadnje produkte, ki smo jih dobile. Sem pa že na splošno navdušena nad šamponu za mastne lase, gelom za tuširanje (edino, kar testiram haha) in kremo za roke z alojo, pa seveda še kakšna meglica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem pred kratkim probala tale šampon za mastne lase, sicer vzorec in je res super... :))

      Izbriši
  3. Tako kot ti, sem od DT prejela lep paketek, ampak še ga nisem imela časa preizkusiti in spisati objave. Čudovito si vse opisala in fotke so čudovite! xo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2016/01/face-care.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, sem prepričana, da bodo izdelki všeč tudi tebi. :)

      Izbriši
  4. DT kozmetike nisem še preizkusila, vendar glede na vse pohvale, ki sem jih prebrala na raznih blogih, jo imam namen v bližnji prihodnosti :)

    Sicer pa sem šla skozi vse tvoje dosedanje objave in moram reči, da lepo napreduješ, predvsem pa pogrešam še kakšno modno objavo o kombinacijah :) poleg tega sem opazila, da si zelo lepo preuredila blog in je res všečen! A oblavadaš računalništvo, da je tako dobro izpadlo?

    P.s. nisem vedela, kam napisati tale komentar, da ne bi preveč smetila bloga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preizkusi, super je, pa tudi cene so prijazne. :)
      Bodo tudi modne objave, zadnje čase je res največ kozmetike. Trenutno imam še toliko za testirat in spisat oceno, da ne vem kje se me glava drži. Ampak bo vse! :)
      Hvala za komentarje in pohvale, moj blog pa ima dejansko temo, ki jo je izdelal nekdo drug, sama sem jo samo malo prilagodila potrebam mojega bloga. :)

      Izbriši
    2. Komaj čakam, ker mi je tvoj stil zelo všeč :)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts