The PeachBlack Workshop - Mandametric Tote Bag



Nekega poznega decembrskega dne, ko sem ravno kukala v nabiralnik in preverjala pošto, me je v njem čakalo nekaj zares zanimivega.
Nenavaden paketek sem vzela v roke in ga obračala na vse strani, da bi ugotovila kaj neki se skriva v njem. Ko sem ga obrnila sem zagledala znan logotip, ki mi je na obraz narisal ogromen nasmešek.

Logotip je izgledal takole:



No, ti je torej logotip kaj znan? V obeh primerih moraš brati naprej, da izveš kaj zanimivega se je skrivalo v notranjosti mojega paketa. ;)
Paket sem seveda odprla takoj, še preden sem sezula čevlje, first thigs first. ;)
Ko sem odvila papir je bil v notranjosti še en, lično zavit paketek, z lepimi prazničnimi željami in čokoladico.
V notranjosti me je čakala čudovita ročno tiskana tote bag ali kot temu rečemo  platnena šoping vrečka z geometričnim motivom jelena.
Paket, predvsem pa seveda vrečka, me je res razveselil in mi polepšal celoten dan. Ah, kaj dan, kar cel teden! :)
Ob tej priložnosti bi se še enkrat rada najlepša zahvalila  The PeachBlack Workshop!! :)


Tako je izgledala notranjost mojega paketka

Tote bag


Mandametric Tote Bag

Torbice so izdelane iz 100% nebeljenega bombaža. Vzorci pa so ročno tiskani s pomočjo tiskarske tehnike sitotiska.
Nepogrešljivi neonski dodatki pa se po končanem tiskanju dodani oz. pobarvani ročno. Vse barve so na vodni osnovi, popolnoma ne-toksične ter biološko razgradljive. Torbe lahko opereš ročno ali strojno, priporočljivo pa je, da temperatura ne presega 30°C.
Ob koncu izdelave vsaka torbica dobi še logotip, ki ga lahko opazite na zadnji strani ter zadrgo v ujemajoči se neon barvi. 

Večina platnenih vrečk ne vsebuje zadrge, kar hitro privede do tega, da se naše stvari znajdejo povsod samo v torbi ne. Zadrga je na torbicah res nepogrešljiva, poleg tega pa ji je dodan še ljubek ročno izdelan obesek, kakršne smo verjetno vsi naše generacije pletli v osnovnošolskih oz. srednješolskih časih. Se še spomnite?! ;)
Seveda je možno dobiti tudi torbice brez zadrge, več informacij najdeš na povezavi spodaj. 

Ker je vsaka torba ročno tiskana, torej unikatna, lahko pride do majhnih razlik pri tisku ali barvi, ki se lahko malenkost razlikuje od mojih fotografij. 
Vrečke/torbice so primerne tako za moške kot za ženske, so pa tudi idealno darilo za tvoje najdražje. Nedvomno jih bo vesel prav vsak, do tebe pa bodo prišle prav lepo zapakirane. :) 

Mere torbic so 36 cm x 39 cm.
Torba je torej dovolj velika, da vanjo spraviš kar nekaj stvari. Pri meni se je super obnesla, med drugim sem v njej prenašala tudi kar velike in debele knjige.
Rada pa jo uporabljam tudi, ko grem po nakupih ali ob sproščenih dnevih, ko mi preprosto ni do tistih "resnih" torbic. 








Na kratko o The PeachBlack Workshop

Ana in Kasia sta kreativni mladi umetnici, ki se navdušujeta in izkazujeta na področju ročno izdelanih torbic. Izpod njunih prstov je nastala moja torbica, ki jo lahko vidiš na zgornji fotografiji, prav tako pa še nekatere druge. Svoja ustvarjanja sta začele v lanskem letu, ne dvomim pa, da se bodo počasi platnenim torbam pridružili še kakšni izdelki. 
Verjetno ste že opazili kako unikatni in zanimiv je motiv jelena na moji torbici. Punci sta združili svojo ljubezen do geometrijskih in mandala vzorcev in nastalo je nekaj čisto novega - mandametric. Vse vzorce sta narisali sami, uporabili pa sta svoje najljubše motive: živali, risanje mandal, geometrijske vzorce in pa neonske barve.
Pod imenom Mandametric Tote Bags je tako nastala cela linija čudovitih torbic z različnimi potiski živali.
Vse njune dosedanje izdelke si lahko ogledaš tukaj.






Zakaj so mi torbice všeč?


- Ker sem eko! Z uporabo te torbice mi v trgovini ne bo več potrebno kupovati plastičnih, naravi škodljivih vrečk 
- Ker podpiram mlade samoinciativne obrtnike in cenim ročno delo 
- Ker podpiram slovenske izdelke
- Ker je vrečka praktična in jo lahko vzamem s sabo kamorkoli
- Ker tako ljubko torbo preprosto potrebujem! :)



Sprednja stran s potiskom jelena


Logotip na zadnji strani in zadrga


Na obešalniku čaka na nov dan ... ;)


V kolikor te zanima še kaj lahko The PeachBlack Workshop kontaktiraš preko FB strani, klik.
Kako so ti torbice všeč?
Sama sem navdušena! :)



2 komentarja