Avon Colored Lip Balms & True Colour Perfectly Matte Lipstick



V prejšnji objavi sem zapisala nekaj besed o izdelkih, ki sem jih v mesecu januarju prejela od Avona. Če si objavo zgrešila si jo lahko ogledaš tukaj. Med drugim sem prejela tudi tri obarvane balzame za ustnice in šminko v mat odtenku o katerih bom tokrat napisala malo več.








Pri Avonu lahko prvič doslej preizkusiš revolucionarno šminko, ki tvojim ustnicam podari čudovit mat finiš in je ob enem neverjetno prijetna za nošenje. 
Najprej se bi rada dotaknila same embalaže, ki izgleda nadvse elegantno ter prefinjeno. Embalaža je v črnem mat odtenku s srebrno kovinsko obrobo, v enakem odtenku je tudi embalaža, ki se nahaja pod pokrovom. Čeprav šminke ne nosim vsak dan jo imam prav rada na svoji polički ali v toaletni torbici, to pa je predvsem zaradi njenega luksuznega izgleda.
Šminka vsebuje žametno formulo, ki omogoča preprosto nanašanje, ustnice pa po uporabi niso izsušene. Nanašanje šminke je zelo preprosto, ker šminka dobesedno zdrsi po ustnicah, ob enem pa še prijetno diši. Vonj šminke je svež z nekoliko sadnim pridihom, ki je nadvse prijeten, spominja me predvsem na poletje. 
Po nanosu se šminke dobesedno ne čutiš več, kar je meni poleg samega odtenka in obstojnosti največji plus. Pozimi so moje ustnice kronično izsušene zato je zelo pomembno, da jih šminka ne izsuši še bolj. Na žalost sem preizkusila že veliko različnih šmink, ki so bile neprijetne za nošenje in so moje ustnice še dodatno izsušile. Po kakšni uri nošenja je vse skupaj izgledalo prav grozno saj so bile moje ustnice vidno izsušene, še posebej pogosto so se mi tovrstne zadeve dogajale prav pri mat šminkah.
Zelo vesela sem, da lahko povem, da pri tej šminki nisem imela nobenih podobnih težav. Ustnice so tekom nošenja ostale žametno mehke in navlažene, take so bile tudi na pogled. 
Sam odtenek je kar močno pigmentiran in dobro prekriven, ustnicam pa podari res lep mat zaključek.
Šminka, ki sem jo prejela je v odtenku Adoring Love, gre za precej divji roza odtenek.
Sicer obožujem roza barvo, predvsem tako, vendar raje izberem šminko, ki je za dva do tri odtenke svetlejša ali temnejša od moje naravne barve ustnic, rada imam bolj nežno, neopazno ter predvsem naravno ličenje. Kljub vsemu temu, mi je ta odtenek kar všeč in se mi nekako zdi, da se super zlije z barvo mojega obraza. Zadovoljna pa sem tudi glede obstojnosti, na mojih ustnicah brez popravljanj zdržala do 3 ure, med tem, ko moram povedati, da pijem in jem kar pogosto. ;)
Redna cena šminke je sicer 8,5€ sedaj pa jo lahko dobiš za kar 4,5€. Mislim, da se splača.









Čeprav izgledajo kot prave šminke gre v resnici za obarvane balzame za ustnice, ki vsebujejo kombinacijo čebeljega voska, karite masla in vitamina E. Balzami ustnice navlažijo in zaščitijo pred izsušitvijo, zgladijo razpokane ustnice ob enem pa jim podarijo še nežno obarvan videz. Kaj boljšega si sploh še lahko želiš? ;)
Mene je navdušilo predvsem to, da se na videz ne razlikujejo od šmink in se nahajajo v simpatični beli embalaži s srebrnim napisom, ki je nekoliko podobna embalaži prejšnjega predstavljenega izdelka, True Color šminki.
Obarvane balzame sem dobila v treh odtenkih in sicer Berry Smooth, Reviving Raspberry ter Caring Coral. Vsi odtenki ustnice nežno obarvajo še najbolj pa sta me prepričala prva dva odtenka, Caring Coral mi ni preveč všeč poleg tega pa ne maram koralnih odtenkov na svojem obrazu in sem mnenja, da mi ne pristojijo najbolje. Obarvanost na ustnicah je vidna še kar nekaj časa, ker pa gre za balzam, ki tvoje ustnice ščiti in neguje pa ga lahko praktično nanašaš kakor pogosto želiš. Ustnice so vidno navlažene in nahranjene zato so me ti obarvani balzami res prepričali.
Priporočam jih vsem, ki se spopadajo z suhimi ustnicami, bi si pa hkrati želele še malo obarvanosti in seveda embalažo prave šminke.
Cena posameznega balzama je 4,50€ trenutno so znižani, prvotna cena pa znaša 6€.



Od leve proti desni: Reviving Raspberry, Caring Coral in Berry Smooth

Reviving Raspberry

Caring Coral

Berry Smooth


Za konec bi rada povedala, da so mi bile vse Avonove šminke, pa tudi šminke, ki to niso, zelo všeč. Pluse vidim predvsem v tem, da ustnic ne izsušijo, so zelo prijetne za nošenje in kar dolgo obstojne, balzami pa poleg tega ustnice še ščitijo in negujejo.

Si že preizkusila kakšno Avonovo šminko ali balzam? 
Kako so se ti zdeli? 
Kater bi mi še posebej priporočala? :)




6 komentarjev

  1. Vse se super bere, predvsem balzami. Nisem še nobenega preizkusila, ampak morajo biti zanimivi, ravno zato, ker delujejo kot šminke in pa še negujejo :) Šminka je lepega odtenka. Imam dva podobna doma, ampak ju včasih kar ne upam dati gor :D Mogoče zato, ker sem tudi sama za bolj nude in ostale nežne odtenke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, te čisto razumem glede teh živih odtenkov šmink. ;)

      Izbriši
  2. Imam jaz tudi nek obarvan balzam od Avona. Je nek starejši odtenek in rada uporabim preko šmink, ko čutem, da se mi preveč sušijo ustnice. Pa še malo barve dodajo. Od teh mi je najlepša Caring Coral :).
    Jaz pa zelo rada nanesem kakšen živ odtenek šminke, je še to dovolj statement za celoten izgled. Priporočam ti še 3D Plumping šminke, ki so bolj kremne, odlično pigmentirane in imajo formulo, ki res lepo neguje ustnice. Moje najljubše od Avona :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja za te pa si že rekla, da so res dobre, jih že imam na WL.
      Drugače pa mislim, da tebi res ful pašejo žive barve, tako k izgledu kot tudi k osebnosti.
      Zadnjič npr rdeči blazer, top! :)

      Izbriši
    2. Haha..itak vse v črnem jaz pa rdeča :D. Še včeraj sva s Sabino govorili o tem. Ampak dobro..sezona. Tudi moji zimski pulovri so bolj turobnih odtenkov :). In hvala za kompliment;).

      Izbriši
  3. Mat šminka ti zelo lepo pristoji. Res je malo bolj vpladljiva, vendar vseeno precej nosljiva barva. Meni so zelo všeč obarvani balzami, saj šmink skorajda ne nosim, ker sem premalo pogumna za to :)

    OdgovoriIzbriši