Avon


V mesecu januarju sem od Avon-a dobila kar nekaj lepotnih poslastic.
Čez nekaj časa pa smo na druženju pomurskih blogerk dobile še nekaj izdelkov od Avona, ki je bil eden izmed sponzorjev druženja, več o druženju tukaj.
Glede na to, da se mi je nabralo kar nekaj lepotnih izdelkov omenjene znamke, sem se odločila, da bo bolj zanimivo, če naredim več ločenih objav. Kdo pa rad bere cele romane, kajneda?!
V današnji objavi bom sicer predstavila vse svoje izdelke, ki sem jih v januarju prejela od Avona, malo več besed in moje mnenje o izdelkih pa boš lahko izvedela v naslednjih objavah, ki pridejo zelo kmalu.

Znamka Avon zame ni nobena novost, na blogu je sicer še nisem bolj podrobno predstavila, sem jo pa pred leti redno uporabljala. Najbolj navdušena sem vedno bila ravno nad njihovimi ličili.
Si vedela, da lahko postaneš članica Avona in tako kupuješ izdelke po nižji ceni? Če pokažeš Avonove kataloge še svojim prijateljicam in znamkam pa lahko tudi prislužiš kakšen evro več. Princip naročanja je precej podoben kot pri Oriflamu o katerem se je na mojem blogu kar precej pisalo in vam je verjetno že poznan.



O Avonu 

Vizija podjetja Avon je postati podjetje, ki najbolj razume in zadovoljuje potrebe žensk po svetu na področju kozmetike. Avon spada med svetovno znana podjetja, ki svojim članom omogoča naročanje z udobja svojega doma. Katalog, ki ga kot član prejmeš domov izhaja na vsake 3 tedne, v njem pa lahko najdeš sodobne kozmetične in lepotne proizvode po zmernih cenah. Če ti naročen izdelek ni všeč oz. ne ustreza tvojim standardom pa ga lahko vedno vrneš in dobiš vrnjen svoj denar. Članstvo v Avon klubu je popolnoma brezplačno, postani član še danes in si zagotovi izdelke po cenejših cenah ter zanimive akcije v katalogih, ki jih prejmeš na dom. 
Za več informacij o Avonu in za naročilo oz. včlanitev odklikaj na naslednjo spletno stran, klik.

Sedaj pa si oglejmo vse izdelke, ki sem jih prejela od Avona, vidiš jih lahko na spodnji fotografiji. 



Na spodnji fotografiji lahko opaziš svilnato kremo Skin So Soft iz kolekcije Golden Bliss, krema je namenjena negi rok in telesa vsebuje pa olje andirobe. Izdelek je lahko tvoj za samo 4.50€.

Golden Bliss Skin So Soft


Naslednji izdelek, ki sem ga prejela prihaja iz linije Senses, gre pa za kremni gel za prhanje Mood Therapy Indulging. Po imenu sodeč mora imeti izdelek res prijeten vonj, ki te spravi v dobro voljo. Trenutno sem že cel teden prehlajena in ne morem o vonju povedati praktično nič, bomo videli. :)
Gel za tuširanje vsebuje ekstrat karitejevega masla, čigar vonj ponavadi obožujem.
Tvoj pa je lahko za 4€.

Senses Modd Theraphy Indulging



Dva izdelka sem prejela tudi z linije Care, Cocoa Butter. Teh dveh izdelkov sem zelo vesela, saj je vonj kakavovega masla poleg kokosa in karite masla, moj najljubši.
Gre za kremo namenjeno rokam, nohtom in obnohtni kožici ter bogato kakavovo maslo za obraz, roke in telo.
Kremo za roke lahko dobiš za 2.30€, trenutno je znižana s prvotne cene, ki znaša 3.60€.
Kakavovo maslo pa je lahko tvoje za 7€.


Care Cocoa Butter



Naslednji izdelek je toaletna vodica Mesmerize Blue for Her, ki so jo pohvalile številne slovenske blogerke. Vodica vsebuje kombinacijo parfumskih not okusne bele breskve, čutne roza potonike ter skrivnostne sandalovine.
Izdelek je trenutno znižan na 17.90€, njegova prvotna cena pa znaša 26€.

Mesmerize Blue


Od Avona sem prejela tudi tri obarvane balzame za ustnice. Všeč mi je, da izgledajo kot šminke, gre pa za balzame, ki ustnice ščitijo, nahranijo in jim podarijo nekaj barve.
Dobila sem jih v treh odtenkih, od leve proti desni so to Berry Smooth, Reviving Raspberry in Caring Coral.
Cena posameznega balzama je 4.50€, cena je znižana z 6€.

Colored Lip Balms



Nenazadnje je tu še čudovita šminka, ki se ponaša z zares prelepo, elegantno embalažo, ki je v mat barvi prav tako kot šminka sama. Gre za True Color Perfectly Matte rdečilo za ustnice v odtenku Adoring Love, tvoja je lahko za 4.50€, znižana z 8.5€. Na tvojem mestu bi pohitela, to pa je vse kar izdam glede te šminke. 


True Colour Perfectly Matte




Poznaš kozmetiko Avon? Kateri njihovi izdelki so tvoji najljubši? Katere bi mi še priporočala?
Vesela bom vsakega komentarja! :)



Avonovi izdelki, ki smo jih dobile na dogodku

6 komentarjev

  1. Kako ti je všeč parfum? Meni je odličen, ker imam rada take sladke vonje :).
    Jaz vsakemu od Avona najbolj priporočam tudi makeupa - predvsem šminke, svinčnike za oči, podlago za senčila - primer (moja stalnica) in parfume. Imajo vse parfume po 50 ml in večina njihovih vonjev mi je zelo všeč.
    Če ti moram kaj bolj konkretno predlagati vsekakor primer za senčila, Avon 3D Plumping šminke, Supershock svinčniki, khol svinčniki in glimmer mislim da so tudi super - so bolj bleščičasti in mastni. In absolutno Nutra Effects Hydration krema, ampak si zadnjič omenila, da imaš bolj mastno kožo, tako da kakšno drugo iz Nutra Effects linije ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Parfum mi dejansko ni bil preveč všeč, predvsem zato, ker so mi bolj všeč zelo nežni cvetlični ali pa lesni, mi je nekak presladek. Ga je pa dejansko veliko od vas pohvalilo, zgleda, da je moj "okus" za parfume malo drugačen. ;)
      Hvala za priporočila o Avonovih izdelkih, bo treba v nabavo. :)

      Izbriši
  2. Šminke so mi najprej v oči padle :P Mi je pa krema za roke s kokosovim maslom zelo všeč, tak lep vonj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjetno misliš kakav, drugače pa je meni ta vonj tudi ekstremno prijeten! :)

      Izbriši
  3. Nisem preizkusila veliko Avonovih izdelkov, mi je bila pa daleč najboljša njihova krema za trdo kožo na petih, ki je delala res čudeže na mojih stopalih! Če primerjaš Avon in Oriflame, katera znamka ti je bolj všeč in ima bolj kakovostne izdelke?
    Pa še eno vprašanje izven teme :) a nohti so delani v saloni ali si si jih sama barvala? Za moj okus so popolni, od oblike do dolžine, obnohtne kožice in barve laka <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca težko bi odgovorila na to vprašanje, ker sem preizkusila Oriflama bistveno več kot Avona, se mi pa zdita sedaj, ko malo bolj preizkušam tudi Avon nekak podobna. Eni izdelki so mi bolj všeč pri Avonu, drugi spet pri Oriflame. :)
      Nohti pa so bili narejeni v salonu Čupodol v Murski Soboti. ;)
      http://girlof21st.blogspot.si/2015/12/moji-najljubsi-frizerski-salon-cupodol.html

      Izbriši