2.23.2016

Ecoffee Cup




V današnji objavi boš spoznala čudovite lončke za večkratno uporabo ecoffee cup, ki so primerni predvsem za prenašanje vročih napitkov.
Se tudi tebi pogosto dogaja, da si pred odhodom od doma pripraviš kavo ali čaj, ki ga nato ne utegneš popiti?
V mojem primeru je ponavadi napitek prevroč, meni pa preprosto zmanjkuje časa. Večkrat sem tako na svojo skodelico toplega čaja lahko kar pozabila. Vse dokler nisem na spletni strani Okay.si zagledala teh prisrčnih lončkov, ki so me prepričali na prvi pogled. Ne samo zaradi svojega izgleda, pač pa tudi zaradi same sestave lončka.
Pogosto zahajaš po kavice za na pot (TO-GO)?
Namesto papirnatega lončka ti lahko kavo pripravijo v tvojem šik lončku, ki je za povrh vsega še eko.
Si na primer vedela, da vsako leto zavržemo približno 100 bilijonov papirnatih lončkov?
Z uporabo ecoffee lončka pomagaš okolju, ob enem pa piješ iz naravi prijaznega lončka, ki je narejen iz bambusovih vlaken.
Edini stvari na lončku, ki nista naravno razgradljivi sta pokrov in držalo lončka iz silikona.
Sama sem izbrala lonček My Deer v velikosti 400 ml, ki ga krasijo jelenčki v mojih najljubših barvah.
Pokukaj na spletno stran in izberi svoj lonček, najdeš jih TUKAJ.




Lonček je namenjen večkratni uporabi in ti lahko služil več let, ko pa bo čas, da ga zamenjaš ga preprosto zlomiš in vrneš nazaj v naravo od koder prihaja.
Kot sem omenila že zgoraj je narejen iz organskih bambusovih vlaken, ki se v naravi hitro razgradijo. Prenašanje in pitje je preprosto, ob enem pa ustreza večini avtomobilskih držal za pijačo zato ga lahko imaš pri sebi tudi med vožnjo.
Tekočina ostane v lončku topla tudi do uro in pol. Sicer je bilo čakanje res težko, vendar sem to pač morala preizkusiti. ;)
Pokrov lončka zares dobro tesni in na lončku ostane tudi, če tega obrneš na glavo. Nekaj kapljic mi je sicer res ušlo skozi luknjico za paro, ki se nahaja na pokrovu (glej zgornjo fotografijo), ni se pa nič polilo.
Lonček je najbolj priporočljivo prati na roke s toplo vodo. Ob predhodni odstranitvi pokrova in držala pa ga lahko opereš tudi v pomivalnem stroju zgoraj, na nasprotni strani grelca.






Ecoffee potrebujem, ker ...

je zelo prijeten za pitje
pomaga pri dnevnemu zmanjšanju odpadkov
ob skrbni uporabi služi več let 
razlitje je praktično nemogoče
zgrajen je iz naravnih organskih bambusovih vlaken
spremlja te lahko praktično povsod
vsebuje razgradljiv in reciklažni material
vsebina bo ostala topla tudi uro in pol
ne vsebuje plastike
je pralen v pomivalnem stroju
večbarvni, zanimivi in ljubki potiski
 ni priokusa ob pitju
silikonsko držalo okrog lončka, ki ne prevaja toplote
brez BPA
ne vsebuje ftalatov







Na koncu se bi rada zahvalila ekipi Okay.si za sodelovanje. V njihovi spletni trgovini lahko najdeš med drugim tudi eko kozmetiko, čistila, šampone za kužke in ostale dodatke.
Hmmm, mogoče pa bo moj bombažek Mozart v prihodnje testiral kakšen pasji šampon. ;)


POZOR!
S kodo Ecoffee10 dobiš -10% popust. Kodo vpiši ob nakupu, uporabiš pa jo lahko do 29.2.2016.
Vse lončke najdeš TUKAJ.


8 komentarjev:

  1. Res luštkan dizajn in vsestransko uporaben, se strinjam da je to dosti boljša možnost kot pa npr. na hitro piti kavo ali čaj, pa se po možnosti še opeči, če se ti mudi čez vrata ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, jap tudi opekline so kar pogoste pri meni, ko treba kaj na hitrico popit pa tudi, ko je čas. ;)

      Izbriši
  2. Super objava Larisa! Sem tudi jaz že razmišljala o nakupu tega. Kjut dizajn <3 xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, definitivno boš zadovoljna. Zelo priročni in lušni lončki.
      Meni je tako všeč, da pijem čaj z lončka še, ko sem doma. ;)

      Izbriši
  3. Zelo lepa šalčka. Moja sošolka si jo je kupila, ampak na žalost ji je poknila, ko je notri nalila vročo (ne vrelo) vodo :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uff, neugodno. Pa prav Ecoffee, ker je veliko podobnih verzij?
      Jaz tudi vedno vlijem vrelo vodo pa je bilo za zdaj (trkam na les) še vse ok. :)

      Izbriši
  4. Kako je luškana! Res lepih barv in motiva :) Bi bilo tola kar idealno zame. Sem tudi sama takšna, da včasih enostavno moram izpustiti topel napitek, ker nimam časa čakati, da se malce ohladi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, tole se pa res dobro sliši. Jaz sem ista, prav vedno mi zmanjka časa zjutraj, pa ne morem popiti čaja ker je prevroč :( To bi bila lahko rešitev. Sem jih počekirala na spletni strani pa so prav luštni :)

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts