2.08.2016

NA TESTU: Melvita, Organsko Zlato





Pozdravljena! 

Upam, da lepo preživljaš današnji kulturni dan. Sama sem se danes odločila s tabo deliti lepotilno olje, ki me je zelo navdušilo. V zadnjem času sem postala redna uporabnica najrazličnejših olj, lahko bi rekla, da brez njih preprosto ne gre več. ;)
Taka olja predvsem pozimi predstavljajo idealno nego za suho in izsušeno kožo, uporabljaš pa jih lahko tudi na obrazu in na lasnih konicah. Zadnje čase me je najbolj navdušilo večnamensko suho olje z zlatim leskom znamke Nuxe, klik.
Pred kratkim pa sem odkrila še eno olje, ki mi je všeč prav toliko, če ne še malenkost bolj. Gre za izjemno zlato olje kolekcij L'Or Bio, ki se ponaša z mešanico petih dragocenih olj, ki naredijo našo kožo mehko, lase pa svetleče in zaščitene.
Več o samem izdelku izveš spodaj, v naslednjem mesecu pa bom najverjetneje naredila še kratko primerjavo mojih dveh trenutno najljubših olj. 












O izdelku: 

Melvita je z natančnostjo zlatarjev zasnovala izjemno suho olje L'Or Bio ali v prevodu Organsko zlato.
Izbranih je bilo pet najbolj dragocenih organskih olj in združenih v popolno sinergijo, ki se ponaša v vseh odtenkih zlata. 
To dragoceno olje tako vsebuje naslednje odtenke:

Rumeno zlato ali Maroško arganovo olje se je s svojimi čudežnimi negovalnimi lastnostmi združilo z eksotičnim kendi oljem, ki izvira iz Indonezije ter z inca inchi oljem s Peruja. Obe olji imata izrazito moč obnavljanja kože ter las.
Rdeče zlato ali Brazilsko olje buriti neguje kožo ter poudari njen zdrav sijaj
Belo zlato ali parcaxi olje, ki izvira iz Amazonije, krepi lase in jim povrne sijaj

Izjemno olje je sestavljeno iz 100% sestavin naravnega izvora, odlikuje pa ga lahka tekoča tekstura in prefinjene dišave. V kožo se vpija odlično in ne pušča mastnega ostanka, po uporabi pa je koža žametno mehka ter nahranjena, lasje pa svetleči, krepi ter zaščiteni. 





Uporaba: 

Olje je namenjeno uporabi po celotnemu telesu, obrazu ter laseh.
Na obrazu ga lahko uporabljaš namesto svoje vlažilne kreme ali pa ji preprosto dodaš nekaj kapljic olja. Če imaš suho kožo in si želiš res intenzivne nege nanesi olje na obraz pred vlažilno kremo, tik za tonikom. Olje bo navlažilo kožo in pripomoglo k hitrejši in učinkovitejši absorpciji kreme. 
Če je tvoja koža izredno suha pa lahko kakšno kapljico dodaš tudi svoji tekoči podlagi.
Prav tako je olje odlično za uporabo na izsušenih konicah las, uporabljaš ga lahko vsakodnevno, tako na suhih kot na mokrih konicah, seveda brez izpiranja.
Ne nazadnje se olje uporablja tudi za vsakodnevno nego kože na telesu. Uporabiš ga lahko zjutraj ali pred spanjem, najbolj priporočljiva pa je uporaba po tuširanju, ko se pore odprejo in je tako absorpcija olja veliko učinkovitejša. 

V Maroku arganu pravijo tudi "utekočinjeno zlato", v Indoneziji pa je drevo Kendi imenovano tudi "drevo kraljev"



Moje mnenje:

Elegantna, steklena embalaža s kovinskim pokrovom v zlati barvi vsebuje 50 ml tega dragocenega olja. Ponaša se z zapeljivim, senzualnim in ob enem zelo nežnim vonjem, ki razvaja vsa čutila telesa. Olje je brezbarvno, nemastno ter precej lahke in tekoče teksture, kar pripomore k bistveno lažjemu nanosu olja.
V kožo se vpija izjemno hitro, dobra stran pa je, da ne pušča mastnega sijaja na koži.
Po uporabi je koža, tekom celotnega dne, dišeča, mehka, sijoča in izredno navlažena, vonj pa ni pretirano izrazit ali vsiljiv. 
Pri meni se je olje super izkazalo predvsem pri izsušenih konicah las, na obrazu ter na predelih telesa kjer je koža še posebej suha. Po resnici povedano sem ga najraje uporabljala po obrazu in laseh, saj mi ga je preprosto škoda uporabljati za celotno telo. To pa seveda zato, ker  bi ga tako hitreje porabila. ;) 
Za boljšo navlaženost telesa ga tako včasih nekaj kapljic dodam k losjonu, ki ga nanašam po tuširanju.  
Nekaj dni sem imela težave tudi s suho povrhnjico po predelu nosu, koža se mi je dobesedno luščila in ni bilo prav prijetno na pogled. Suha koža je bila še posebej vidna ob nanosu tekočega pudra. 
Kapljico olja sem tako kanila v tekočo podlago, da sem navlažila kožo in skrila njeno luščenje. Uporabljala pa sem ga tudi zvečer, preden sem nanesla nočno kremo. Izsušenost kože na nosu se je popravila v kar dveh dneh. Sedaj olje uporabljam vsak dan - ali vsaj vsak drugi dan - pred spanjem in nimam več težav s suho povrhnjico moje sicer mastne kože.
Olje mi je res zelo všeč in še vedno se odločam, če mi je všeč bolj, kot prej omenjeno olje znamke Nuxe.
Do naslednjega meseca bom verjetno že zbrala dovolj informacij, da bom lahko naredila primerjavo in ti zaupam katero se po mojem mnenju bolj splača. :)



Cena:

50 ml - 19,90€
100 ml - 32,90€



Svojega dobiš: 

V Melvitini spletni trgovini, njihovi fizični trgovini v Ljubljani, v Müllerju ter še v nekaterih fizičnih/spletnih trgovinah.
Celoten seznam trgovin, ki prodajajo Melvitine izdelke si lahko ogledaš tukaj.












 Katero pa je tvoje najljubše olje? 
Katere Melvitine izdelke mi še priporočaš?
Vesela bom vsakega komentarja. ;)


4 komentarji:

  1. Waw, kakšna lepa embalaža. Melvita nikoli ne razočara. Jaz tudi rabim neko olje, hvala, da si delila to super objavo in mnenje z nami. Predvsem bi ga rabila za konice las, imam precej izsušene. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tole te definitivno ne bo razočaralo, super je za kožo pa tudi za lase! :)

      Izbriši
  2. Nuxe olje obožujem! Moja stalnica za obraz vsak večer. Mi garantira mehko kožo :). To se sliši tudi super in komaj čakam primrjavo ;).

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts