2.29.2016

Naravna kozmetika Meze


Današnja objava je nastala v sodelovanju s slovensko znamko povsem naravne kozmetike, gre za kozmetiko Meze. Vsi izdelki so unikatni, nabrani ročno ter izdelani z dušo in ljubeznijo, kar je na njih tudi vidno. Naravno kozmetiko Meze lahko naročiš na spletni strani kozmetika Meze in tako svojemu telesu privoščiš pravo dozo narave, ki izhaja naravnost iz gozdov in travnikov Pohorja.
V test sem prejela vlažilno mleko za telo, ter dva trda šampon. Šampon za mastne lase ter za ohranitev las brez prhljaja.
Že sam paketek je dišal res omamno, tako, da sem komaj čakala, da preizkusim vse izdelek o katerih lahko več prebereš spodaj. :)











Moja prva izkušnja s trdim šamponom

Tokrat bereš o moji čisto prvi izkušnji s trdimi šamponi. Gre za šampone v obliki klasičnih milnih ploščic, ki so prijazni do okolja ob enem pa delujejo tako kot šamponi v tekoči obliki.
Že dlje časa me je zanimalo, da bi tovrstni šampon preizkusila tudi sama, zato sem bila zelo vesela obeh šamponov.
Po pravici povedano nisem imela pojma kaj sploh lahko pričakujem. Predvidevala sem, da bo produkt težko nanesti na lase in da bodo lasje slabo oprani ter neprijetni na otip. No, ni bilo povsem tako. ;)
Glede na to, da sem imela do sedaj z naravnimi šamponi pogosto slabe izkušnje je zadeva res super. Običajno sem pri naravnih šamponih morala nanesti res ogromno izdelka, da sem lahko oprala celotne lase. Problem je bil predvsem, če so bili lasje mastni, ker se šamponi niso niti malo penili in je bilo nanašanje veliko težje. Na tak način sem tudi porabila več produkta saj sem morala lase oprati vsaj dvakrat, preden sem bila z rezultati zadovoljna.
Glede mojega novega šampona v obliki trdega mila sem bila torej malo skeptična, mislila sem, da bom velik del šampona porabila že ob prvem pranju, dejansko pa po treh pranjih tablica še vedno izgleda prvotne oblike.
Ob stiku z vodo tablica šampona ustvari nežno peno, ki sicer ni take strukture kot pena pri navadnih šamponih, se jo pa da izredno učinkovito nanesti po celotnem lasišču. Tudi, če so ob pranju lasje precej mastni je nanos veliko lažji kot pri ostalih šamponih z naravnimi sestavinami.
Svetujem ti, da trdi šampon podrgneš po mokrih laseh in ne med rokama, saj boš v tem primeru iz njega dobila veliko več pene in bo pranje las hitrejše in uspešnejše.
Pri meni je sicer idealno, da lase operem dvakrat. Po prvem pranju so bili lasje veliko bolj čisti in prijetni na dotik, ob drugem pranju pa se je ob nanosu šampona naredila veliko gostejša pena, ki je sprala še zadnje nečistoče in mastne ostanke z mojih las. Zanimivo je, da so lasje po pranju čisto drugačni kot, če bi jih oprala z navadnim naravnim šamponom. Ponavadi so po pranju trdi in slamnati, sedaj pa so bili na otip kar prijetni, prav tako so se mi zdeli veliko bolj prožni kot sicer, ko so mokri. Ne bi jih sicer mogla opisati kot mehke in priporočam, da naneseš še balzam, je pa zagotovo kar velika razlika, v pozitivni smeri.
Šampona se ob enem pranju porabi res malo, dejansko je neopazno na tablici. Priporočam pa, da ga shranjuješ nekje kjer ne bo prišel v stik z vodo ali vlago, zagotovo ne v tuš-kabini, temperatura pa naj ne presega 25°C.



Šampona, ki sem ju prejela sta naslednja:



Vsi trdi šamponi kozmetike Meze so narejeni ročno. Tablica šampona je v obliki školjke in tehta 35g, Primerna naj bi bila za 20-25 pranj. Šampon vsebuje veliko hranljivih snovi, masla, provitamin B5 in proteine riža, ki lase nahranijo, mleta kopriva pa vzpodbuja njihovo rast in jih okrepi. Eterično olje ilang-ilanga blagodejno vpliva na izsušene in poškodovane lase. Zaradi svoje nežne sestave je namenjen vsakodnevni uporabi, prav tako pa tudi občutljivim lasem ali lasišču.
Šampon sem prejela v simpatični kartonasti škatlici, ki jo lahko vidiš na spodnji fotografiji. Njegov vonj je na začetku zelo močan, mogoče celo malo vsiljiv, se pa že čez nekaj časa, celo po prvi uporabi vonj razgubi.
Ob uporabi šampona se zaznava šibki vonj, lasje pa so po uporabi šampona praktično brez vonja.
Sicer težko povem, če res odpravlja prhljaj saj sama s tem nimam težav, mi je pa bil zelo všeč. Dobra stvar je tudi ta, da je res zelo nežen in ga lahko uporabljam kar pogosto. Zelo mi je všeč tudi, da moje lase razmasti in za kakšen dan podaljša obdobje med enim in drugim pranjem.

Cena: 9,99€





Šampon je namenjen mastnim lasem kakršni so moji, zato mi je bil bistveno bolj všeč ter predvsem uporaben od rdečega. Šampon vsebuje koprivo, ki omogoča, da lasje postanejo močnejši, zelena glina pa posrka maščobo z lasišča zaradi česar lasje prav zasijejo. Šampon sem dobila v obliki 10g srčka, ki je idealen za manjšo pozornost ob materinskem dnevu ali dnevu žena.
Šampon je podoben zgornjemu opisu, med pranjem las občutiš nežen vonj, mene spominja na zelišča. Osebno mi je vonj prijetnejši kot pri drugemu šamponu, ki sem ga preizkusila. Pri mojih laseh se je obnesel idealno saj je podaljšal čas med dvema pranjema las za kakšen dan ali celo več, kar je res super. Po uporabi so bili lasje svetleči in lepi na pogled. Ko mi srčka zmanjka si bom zagotovo umislila enak šampon v obliki malo večje tablice. Res priporočam vsem, ki se spopadate z mastnimi lasmi in morate pogosto umivati svoje lase, šampon lahko uporabljate vsak dan.

Cena: 2,90€





Vlažilno mleko sem prejela v plastični 200ml embalaži z dozirnikom. Sam izdelek vsebuje aloa vero, mandljevo in arganovo olje, kolagen, provitamin B5, alantoin ter naravno aromo mandljevega cveta.
Struktura mleka za telo je precej tekoča, kožo pa zelo dobro nahrani in navlaži. Glede na običajna mleka za telo je njegovo vpijanje zelo hitro na koži pa pusti svetlikajoči se sloj, ki izgleda kot nežne bleščice. Na naravni svetlobi se ga sicer praktično ne opazi, ga pa opazim pod malo močnejšimi lučmi v moji kopalnici.  Mleko deluje na kožo izredno prijetno, koža je dišeča in mehka na otip. super je, da ne izgleda mastno. Sam vonj mleka za telo je kar močen in bi se mogoče komu lahko celo zdel malo preveč vsiljiv, meni je zelo všeč. Vohajo se predvsem cvetovi mandja, zato je vonj kar sladek in zelo prijeten. Res super mleko za telo, za oboževalke naravnih sestavin bo popolno, meni pa je za ponoven nakup malo predrago - omejen študentski račun. :)

Cena: 17,90€









Hvala kozmetiki Meze za poslane izdelke v katerih sem zares uživala! :)
Poznaš kozmetiko, si že preizkusila kakšen njihov izdelek?

14 komentarjev:

  1. Tudi jaz testiram trdi šampon Kozmetike Meze in mi je zelo všeč. Tako kot ti, nisem vedela kaj točno pričakovati, zdelo se mi je, da bom imela precej slamnate lase (izkušnje do zdaj), vendar so bili lasje mehki in vidno čisti. Sicer sem šampon uporabljala samo dvakrat do zdaj, me pa prav zanima kakšni bodo rezultati na koncu. xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem do sedaj probala samo od Ma Provence bio trdi šampon z belo glino, ki mi je full všeč :) Me pa kozmetika Meze vedno bolj mika, ko berem objave :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so res super njihovi trdi šamponi, ker pa drugih še nisem preizkusila na žalost nimam s čim primerjat. :)

      Izbriši
  3. Še enkrat hvala za prejeto nagrado, prav ta srček za mastne lase. Lahko poročam, da je tudi meni super, uporabila sem ga dvakrat, pa poraba sploh ni vidna. Jaz ga sicer shranjujem kar pod tušem, ampak na suhem, na enem takem podstavku.. Skratka tudi meni se lepo peni, razmasti.. mene tudi mika, da si ga nekoč omislim v večji velikosti.. se pa mamljivo bere tudi mleko za telo, res pa da mi je cena manj všeč ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvič slišim za to kozmetiko, ampak zdaj jo bom prav preverila. Glede šampona sem še vseeno skeptična kako bi se obnesel na mojem lasišču. Nimam pojma kako bi to, da je ta šampon trd, izgledalo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekaj takega kot npr trda mila za roke, ki so jih včasih uporabljali, dan danes jih osebno bolj redko vidim. :)
      Ob sitku z vodo se speni, sicer pa obdrži obliko in je, ker ga ob vsakem pranju porabiš res malo, kar varčna zadeva.

      Izbriši
  5. Kako lepe slike, res! :) Drugače pa mleko se fajn bere. In pa še mandlji se zaznajo, super. Trda mila bi me pa res mogla fajn presenetiti. Za enkrat me res ne mikajo, ne menjam za tekoče :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valentina jaz sem bila prej čisto takega mnenja kot ti, mogoče kdaj probaš in te presenetijo. ;)

      Izbriši
  6. Jaz si tudi ne predstavljam umivanja s trdimi šamponi, ampak bere se res super. Mogoče si bom omislila tega valentinovega za preizkus, ker je ugoden in če mi ne bo všeč, ne bo hudo. Na koliko dni si v normalnih razmerah umivaš lase?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na tri dni, ob tem šamponu pa tudi na štiri ali včasih na pet. :)

      Izbriši
  7. TOP!

    Komaj čakam, da tudi sama preizkusim tale šamponček, ste mi čisto lušte naredile! :)

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts