Prvi dogodek lepotnih blogerk Pomurja




Pisanje bloga ima kar nekaj pozitivnih strani, ena izmed njih je zagotovo spoznavanje novih ljudi ter sklepanje novih prijateljstev. O drugih dobrih in pa tudi slabih straneh kaj več naslednjič, v tej objavi se bom osredotočila predvsem na omenjeno pozitivno stran pisanja bloga.
Ta pozitivna stvar je zadnjo soboto v januarju zavzela obliko srečanja lepotnih blogerk Pomurja.
Če morda spremljaš blogersko sfero veš, da je oktobra lani potekalo prvo srečanje slovenskih lepotnih blogerk. Šlo je za velikanski dogodek z ogromno sponzorji, ki se ga je udeležilo več kot 50 deklet, mene in še nekaterih blogerskih kolegic na žalost ni bilo zraven.
Razlog tiči predvsem v tem, da je srečanje potekalo v Ljubljani, ki pa je od Pomurja oddaljena kar nekaj, okrog 180, kilometrov.
Vse smo po tihem, nekatere pa tudi malo bolj naglas, upale da bo morda kakšen prihodnji dogodek v naši bližini. Nekaj časa je bilo govora tudi, da se bi dobile na kavici, vendar nam nekako ni uspelo uskladiti urnikov.
Mislim, da se še kar nekaj časa ne bi srečale, če stvari v roke ne bi vzeli dve čudoviti blogerki.
To sta Petra (Adjusting Beauty) in Tatjana (Taya - My Little Beauty World), ki bi se jima rada za to prav lepo zahvalila.

Vse se je začelo zgodnjega januarja, ko je v moj virtualni nabiralnik prispelo prav posebno sporočilo, oziroma bolje rečeno vabilo.
"Ooooo, srečanje boooo!!" sem prav razburjeno zaupala svojemu dragemu in takoj, s kar nekaj o-ji in veliko klicaji, odgovorili Tatjani. Seveda pritrdilno, da prav zagotovo pridem.
Na začetku sem mislila, da bo šlo za preprosto srečanje ob kavici, niti predstavljala si nisem, da sta Petra in Tatjana ustvarili pravi mali lepotni dogodek.



Petrin pozdravni nagovor, Tatjana je nekje v bljižini... ;)


Sedaj pa se vrnimo nazaj na sam dogodek, ki je potekal v prostorih za zaključene družbe grajske kavarne Beltinci. Zanimivo, da samega gradu nisem obiskala še nikoli, ker res ne živim tako daleč stran. Ko sem vstopila v prostor, kjer se bi naj dobile, sem ostala brez besed. Velik, s soncem obsijan prostor s številnimi malimi okenci, ki so gledale na park je bil že poln deklet. Kljub temu, da sva s Tjašo (Beauty Chat) prispele čisto točno sva bili zadnji. Druge blogerke so se že smukale po prostoru in navdušeno fotografirale. Seveda sem se jim mogla takoj po tem, ko smo se predstavile, pridružiti tudi sama. Res je bilo kaj za fotografirati, Tatjana in Petra sta se zelo potrudili.

Sredi prostora je stala velika miza, ki se je kar šibila od sladkih in lepotnih dobrot; presnih kroglic, slanih rogljičkov ter ljubkih cupckake-ov, ki si jih lahko ogledaš na spodnji fotografiji.
Kljub vsem dobrotam pa si nisem mogla pomagati, da mi pogled ne bi uhajal na drugo stran prostora, kjer so stale lično zložene darilne vrečke, darilca naših sponzorjev.
Sem že omenila, da sta se organizatorki dogodka res potrudili?! :)






Najprej je sledila delavnica nege obraza ter ličenja z dvema zelo prijetnima Oriflame predstavnicama
Najprej smo z obraza odstranile ličila in očistile obraz, nato sta predstavnici testirali našo kožo s posebnim aparatom, ki določa vlago, grobost in pa mastnost kože.
Glede na rezultate smo nato določile tip svoje kože, dobile pa smo tudi veliko nasvetov glede kozmetike, ki je primerna za določen tip kože.
Moja koža je bila glede grobosti in vlažnosti idealna, je pa dobila preveč točk glede mastnosti, kar seveda ni bilo zame posebno presenečanje. Predstavnica se je pošalila, da naj ne skrbim preveč, saj bom imela na račun svoje mastne kože vidne gubice kasneje. S tem se tolažim tudi sama, mimogrede pri mastnosti kože je aparat pokazal kar vse možne črtice, ufff.
Po negi obraza z veliko uporabnimi nasveti glede čiščenja kože zjutraj in zvečer, smo se še naličile. Seveda smo za vse faze čiščenja in ličenja uporabljale izključno Oriflamove izdelke, ki jih poznam in naročujem že nekaj časa. Spoznala sem nekaj novih izdelkov, ki si jih moram v kratkem naročiti, vesela pa sem, da sem končno osvojila tehniko prekrivanja madežov in nepravilnosti obraza s korektorji različnih barv. Največ sem uporabljala zelen korektor saj je moja koža zadnje čase polna rdečice in vztrajnih madežev, ki posledica trdovratnih mozoljev.
Pri delavnici, ki se je kar malo zavlekla, smo vse uživale ob prijetnem klepetu in spoznavanju kozmetike. Le kako ne bi, če vse to tako rade počnemo! :)

Milena - predstavnica Oriflama, ki je vodila delavnico




Svetovalka in Tatjana odčitavata rezultate  


Tjaša primerja izdelke



Po delavnici se nam je predstavila še Herbio kozmetika, ki je do tega dne še nisem poznala.
Prdestavitev je bila kratka in jedrnata, predstavnika kozmetike pa zelo prijazna in prijetna.
Herbio je, kot verjetno pove že ime samo, naravna kozmetiko, ki je primerna za vse tipe kože, tudi za tisto najbolj občutljivo.
Kozmetiko pripravljajo po receptih naših babic, uporabljajo pa sveže nabrana zelišča in druge produkte matere narave.
Prejele smo tudi obnovitveno kremo za roke ter gel za prhanje s semeni bombaža. Vse izdelke, ki smo jih na srečanju dobile bom predstavila v kateri od prihodnjih objav, obljubim. ;)
Predstavnika kozmetike Herbio in Petra 
Prijeten klepet v dobri družbi ... © Tatjana

Z leve proti desno: Sindi, Neža, Petra, Tatjana, Tjaša, jaz in Sabina ... © Sindi


Naše srečanje je definitivno minilo veliko prehitro. Saj veš kako čas beži, ko se imaš lepo. :)
Vesela sem, da sem sedaj tudi v živo spoznala 6 super punc, ki z mano delijo ljubezen do kozmetike. Njihove bloge sem spremljala in prebirala že nekaj časa, tako jih je bilo v živo spoznati še toliko lepše.
Rada bi se še enkrat zahvalila vsaki blogerki posebej za prijetno družbo, res upam, da se bomo kmalu spet dobile na kakšni kavici in, da ste se lepo imele tudi ve. ;)
Največji zahvala pa gre seveda Petri in Tatjani ter vsem sponzorjem, ki so z nami preživeli res lepo popoldne in nam poklonili čudovita darilca. Sodelovali so Oriflame, Avon, Herbio, Dvorec Trebnik, Ličila.si in Egyptian Magic, podatke o sponzorjih najdeš spodaj.
Komaj čakam na naslednje srečanje, kdajkoli in kjerkoli pač bo! :)


Lepotne dobrote naših sponzorjev <3



SPONZORJI DOGODKA:

Oriflame

Spletna stran: http://si.oriflame.com/


Avon:


Dvorec Trebnik:


Herbio: 
Spletna stran: http://www.herbio.si/


Ličila.si:
Spletna stran: https://www.licila.si/


Egyptian Magic:
Spletna stran: http://egyptianmagic.si/



Objave drugih blogerk o dogodku (za povezavo klikni na ime)








Če si bi rada ogledala še več fotografij z samega dogodka na Facebooku ali Instagramu sledi #PomurjeBloggers.



© Tatjana



12 komentarjev

  1. Punci sta se res lepo potrudili in vidim, da ste uživale :) Verjamem pa ja, da je glede dogodkov večkrat ovira razdalja. Drugače pa lepe fotografije! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Je pa glede prejšnjega dogodka bil za nas, ki smo daleč od Ljubljane tudi datum malo neprimeren. Sobota bi bila veliko boljša izbira. ;)

      Izbriši
  2. Smem vprašat katero kamero imaš ? :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepe fotografije si naredila in opis mi je zelo všeč. :)
    Mi je bilo zanimivo, da si ti še najbolj poznala Oriflame izdelke in tvoje "ustvarjanje" z korektorji je bilo prav tako zanimivo. Sploh glede na to, da so ostale šle bolj safe choice :D

    Super te je bilo spoznati in upam, da se čim prej spet srečamo. Me smo zdaj vseeno malo bližje skupaj doma ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Tudi tebe je bilo lepo spoznati, kakšna kavica v bljižnji prihodnosti pa je "must". ;)

      Izbriši
  4. Fenomenalne fotke, pa vidim da ste res uživale, vse skupaj, aranžiranje, prostor, zgleda super! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res smo se imele super, organizatorki sta se zelo potrudili. Že petič, hehe. ;)

      Izbriši
  5. Si mi bila prav zanimiva s tistim zelenim korektorjem.. :) Meni to doma vedno čudno izpade, sem že večkrat probala :D Ti si si pa res fajn prekrila :)
    In slike so ti fajn uspele, vidim da si še mene ujela s fotoaparatom :D :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja saj meni doma tudi čudno izpade in sem cela siva, zdaj pa je s pomočjo Milene kar uspelo. :)
      Hvala ;)

      Izbriši
  6. Ful lepa objava. Opis dogajanja pa več kot zanimiv. Ob naših zapisih sem take volje, da bi še kar en dogodek ta mesec organizirala, haha. :) Zagotovo pa lahko rečem, da je ves trud poplačan, ker ste vse odšle zadovoljne domov. Sem ziher, da se Petra strinja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, mislim, da bi vse z velikim veseljem prišle tudi naslednji mesec, verjetno bi prišle še tiste, ki to soboto niso utegnile. ;)

      Izbriši