Spletna drogerija Dragocena.si




Si že slišala za spletno drogerijo Dragocena.si?
Razvila se je z dolgoletnega bloga kjer je skupina deklet preizkušala in s svojimi bralci delila mnenja o različni kozmetiki, tudi o takšni, ki pri nas ni dostopna. Kozmetiko, ki jih je še posebej navdušila so popeljale v Slovenijo in ustanovile svojo spletno trgovino, ki jo najdeš na naslednji povezavi.
Gre za skupino zelo prijaznih in ljubeznivih deklet s katerimi sem že nekajkrat sodelovala. Ponavadi je odnos s podjetji s katerimi sodelujem dokaj uraden, med tem, ko so ta dekleta tako domača in prijazna, da imam včasih občutek kot, da se tudi dejansko poznamo. Punce res ste pravi sončki! ;)

V njihovi spletni trgovini boš našla kar nekaj izdelkov, ki so na spletu visoko ocenjeni, a pri nas do sedaj še niso bili dostopni. Med drugim je to kozmetika Vipera, blagovna znamka z velikim razponom za ekstremno občutljivo kožo AA by Oceanic, nega proti staranju kože Dermika, dekorativna kozmetika Just Wear New York, ki naj bi bila na stopnji MAC-a in še mnogo drugih znamk. Vse znamke, ki so prisotne v spletni trgovini si lahko ogledaš tukaj.
Sama za spletno drogerijo nisem vedela dokler nisem dobila v test nekaj izdelkov.
Ne morem povedati kako zelo so me poslani izdelki navdušili.
Izdelki, ki sem jih prejela so poljskega porekla, kakor tudi znamke Soraya, Farmona in Ziaja nad katerima sem, kot že veste, zelo navdušena.
Ugotavljam, da je poljska kozmetika dejansko zelo dobra, včasih mi sicer embalaže poljskih izdelkov niso preveč všeč, vendar je to kar šteje predvsem vsebina, ki je zelo kvalitetna. Majhne "kikse" pri nekaterih embalažah jim tako brez problema oprostim. ;)

S spletne trgovine Dragocena.si sem dobila izdelke znamke Vipera in Long 4 Lashes by Oceanic, ki jih lahko vidiš na spodnji fotografiji. Zraven je bilo še nekaj testerčkov pudra Vipera Photomodel  in  CC kremo Bielende, ki pa sem jih na žalost porabila že pred fotografiranjem. Kolikor se spomnim me je CC krema Bielenda prepričala malo bolj od Photomodel, je pa to seveda samo na podlagi vzorčkov težko realno oceniti.







O izdelku:

Silikonska podlaga je namenjena vsem tipom kože, ne draži niti občutljive kože. Povrhnjico kože nežno gladi ter jo naredi gladko in mehko, ob enem pa poskrbi za dolgo obstojnost ličil.  Izdelek ne maši ter ne poudarja por, prav tako pa ne povzroča mozoljev. Med nošenjem podlage na obrazu ni občutka maske, poleg tega pa da koži čudovit satenast zaključek. Koža je pod podlago navlažena in negovana.

Cena:

19,90€


Moje mnenje:

Brezbarvna podlaga se nahaja v simpatični črni, 30 ml embalaži na pumpico, ki omogoča iztis majhne količine izdelka. Podlaga je idealna za mojo mastno kožo, saj obraz zelo dobro matira in čudovito izenači polt. Mogoče bi tukaj omenila vonj podlage, ki je malenkost neprijeten, na srečo pa se ga komaj zaznava tako, da to ni nek problem. 
Za nanos po celem obrazu je potrebno res malo podlage, če pogledaš sliko z mojo dlanjo vidiš ravno pravšnjo količino. Všeč mi je, da podlage na obrazu ne čutiš, če se dotakneš obraza pa pod prsti čutiš žametno mehak film, ki obdaja kožo.
Ličila so na podlagi tekom dneva brezhibna, všeč mi je pa tudi, da se koža začne svetiti bistveno kasneje kot bi se, če podlage ne bi uporabila. Iskreno povedano je to najboljša podlaga kar sem jih preizkusila, njej učinek mi je tako všeč, da se mi včasih zdi, da sploh ne potrebujem pudra. ;)
Sama bi ti podlago priporočala, če imaš mastno ali mešano kožo pa je zate must have. Ponovni nakup podlage je pri meni nujen, pa tudi sicer imam nagledanih že nekaj izdelkov, ki jih bom v prihodnje naročila z njihove spletne trgovine.


Ocena: 

5/5


















O izdelku: 

Gre za čudovito kolekcijo lakov s posebno teksturo, ki izgleda na povrhnjici nohta kot pesek. Lake najdete v desetih različnih odtenkih, ki so čudovito pigmentirani in imajo moderno teksturo, ki jo čutiš pod prsti. Svetleči delci spominjajo na zdrobljen led, dovolj pa je en sam nanos laka. 


Cena:

7,60€


Moje mnenje:

Lani sem bila izžrebana za svoj prvi Vipera Floe lak za nohte v belem odtenku. Lak je še danes med mojimi najljubšimi, celo pozimi, saj me njegova peščena struktura spominja na sveže zapadel sneg. Tekstura laka se čuti tudi pod nohti, vendar bodi brez skrbi, prav nič ne odpada. Prav tako pa se začenja manikura zaradi drugačne strukture laka krušiti kasneje kot pri navadnih lakih. Odstranjevanje laka je sicer malo zahteven zato ti priporočam, da na vsak noht položiš košček vate pomočene v odstranjevalec laka, okrog pa zaviješ alufolijo, ki bo stopila lak z nohtov. 
Barva laka, ki sem ga dobila je svetlo modra, ki ni ravno moj stil zato mi na začetku ni bila preveč všeč. Ko sem videla kako krasno izpade na nohtih sem si kar malo premislila.
Lak je super predvsem za kakšno večerno zabavo, predvsem zaradi bleščic in nekoliko divjega videza, pa tudi struktura, ki me malenkost spominja na kaviar doda celotni manikuri piko na i. Za vsak dan pa ga vseeno ne bi nosila, modra ni med mojimi priljubljenimi barvami. :)
Laka sicer sama nisem mogla preizkusit, ker imam trenutno na nohtih Striplac, je pa zato bila moj model sestra. 


Ocena: 

4/5











O izdelku: 

Zahvaljujoč napredkom estetske kirurgije lahko aktivno spodbudimo rast trepalnic. Sedaj ima lahko prav vsaka dolge naravne trepalnice, brez podaljševanj. 
Serum zagotavlja daljše, gostejše, prožnejše, debelejše in bolj sijoče trepalnice.
Primeren za vse, ki imajo kratke in neopazne trepalnice, ali pa si želijo daljše in gostejše trepalnice. 
Skrivnost pospešene rasti trepalnic se imenuje bimatoprost, pogosto znan tudi pod imenom lumigan. Bimatropost je zelo podoben prostaglandinu, ki ga najdemo v človeškem telesu. Njegovo delovanje vpliva na hitrejšo rast trepalnic, te pa prav tako postanejo močnejše, debelejše, bolj goste in temnejše barve.
Serum je primeren tudi za vse uporabnice kontaktnih leč, pomembno je le, da jih pred nanašanjem seruma odstranite in jih ne vstavljate vsaj 15 minut po nanosu seruma. 
Za optimalne rezultate je serum primerno uporabljati 6 mesecev, nato pa za vzdrževanje lepih trepalnic 3-4x tedensko. Izdelek vsebuje 3 ml seruma, ki pa zadostuje za celoten 6-mesečni tretma. Serum je izredno učinkovit, za vsako oko zadostuje samo en poteg po koži zgornje veke tik nad lokom trepalnic. Seruma ne uporabljaj direktno na trepalnicah pa tudi na spodnji veki ne, saj pride ob stiku z očmi do pekoče reakcije.
Predlagam, da serum naneseš zvečer tik pred spanjem, saj je tako manj možnosti, da bi serum z mencanjem oči uspel priti v oko. 


Cena: 

22€


Moje mnenje: 

Do sedaj nisem še nikoli uporabljala serumov za pospešeno rast trepalnic zato ne morem povedati veliko o njih. Kar pa lahko povem je to, da je ta serum več kot odličen. Moje trepalnice so bile vedno krajše in krhke, nič posebnega in ne preveč opazne. Sedaj pa je že več ljudi pripomnilo, da imam srečo, da so moje naravne trepalnice tako dolge. Včasih se samo smejem in kimam z glavo, pogosteje pa puncam zaupam svojo skrivnost. 
Serum deluje, resnično deluje in to zelo hitro!
Z uporabo seruma sem pričela pred slabima dvema mesecema, natančneje pred sedmimi tedni. Čisto prvi rezultati pa so se pokazali že po dveh tednih redne, vsakodnevne uporabe. Moje trepalnice so na začetku postale predvsem gostejše, močnejše in bolj izrazite, sedaj pa so kar veliko pridobile tudi na dolžini. Spodaj prilagam fotografijo, kjer lahko vidiš moje trepalnice pred uporabo seruma (leva fotografija) in po 7 tednih uporabe (desna fotografija). Na nobeni fotografiji ne nosim maskare.
 Glede na to, da bi naj serum uporabljala vsaj pol leta res ne vem kaj še lahko pričakujem saj je razlika že sedaj več kot opazna. Upala bi si staviti, da bodo moje trepalnice čez štiri mesece izgledale skoraj tako dobro kot podaljšane, vsaj kar se dolžine tiče.
Mogoče se ti zdi, da je veliko plačati 22€ za 3 ml izdelka, je pa res, da ga imaš dovolj za pol letno uporabo in da še vedno plačaš manj kot bi za mesečno podaljševanje. 
Vse kar je potrebno pa je nekaj vztrajnosti in vsakodnevna uporaba, mogoče rezultati pri tebi ne bodo vidni tako hitro kot so bili pri meni, vsekakor pa ne smeš obupati in izdelek uporabljaj vsaj nekaj mesecev. Naj omenim tudi to, da sama že dva meseca jemljem MSM, ki vpliva na rast las in nohtov in je verjetno nekoliko vplival tudi na daljše trepalnice. Pri laseh sicer glede dolžine še ne vidim velike razlike, se pa ta vidi predvsem pri gostoti las in pri tem, da mi lasje začenjajo rasti na mestih kjer prej niso. Če imaš možnost lahko tudi ti poskusiš uporabo seruma v kombinaciji z MSM-jem.
Zagotovo pa tako dolge in močne trepalnice ne bi dobila, če ne bi uporabljala tega seruma. Če imaš priložnost ti priporočam, da za boljše rezultate tudi ti uporabiš oboje. 

Ocena:

5+/5



Paketek z navodili v katerem boš dobila serum



Serum in čopič za nanos
Moje trepalnice PREJ (levo) in PO 7 tednih uporabe seruma (desno)








Za konec bi rada še enkrat pohvalila vse izdelke, ki sem jih prejela s spletne trgovine Dragocena.si, kot si lahko prebrala zgoraj so mi bili vsi do zadnjega noro všeč. Spletno trgovino bom zagotovo še obiskala, zaradi super izdelkov in prijaznih deklet.
Si že kaj naročila z Dragocena.si? Če še nisi in sta ti bile všeč znamki Soraya ali Farmona ti to definitivno priporočam. 

11 komentarjev

  1. To pa je učinek, kar ne morem se nagledati tvojih trepalnic :D!!!
    Se pravi, če prav razumem, se ga ne nanaša na spodnje trepalnice?
    Tudi ostala dva izdelka zgledata super. MSM pa tudi neoluščeno proso (baje je fajn in res pomaga, tako trdi moja prijateljica) pa imam namen tudi sprobat, ker že malo obupujem nad mojimi redkimi lasmi, ki rastejo precej počasi..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nanašaš ga s tankim čopičem, ki je priložen in to samo na zgornjo veko, na kožo tik nad trepalnicami.
      Meni je MSM glede gostote in tudi na splošno bol zdravega izgleda las kar precej pomagal, sem pa komaj sedaj začela opažati rezultate glede las, jemljem pa ga od božiča naprej. :)

      Izbriši
  2. Rabim ta serum, nujno! Sem že nekje brala oceno. Kako noro :) Sicer ja, kar dosti denarja, ampak kot si zapisala ga imaš še za nekaj časa ne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je super! :) Zdaj po skoraj dveh mesecih ga je not še precej, ker dejansko porabim en nanos seruma (pač tistega kar je na čopiču) za obe očesi. :)

      Izbriši
  3. Za spletno stran nisem še slišala in jo bom seveda raziskala.
    Če imaš namen preizkusiti tudi kateri drugi primer za obraz, meni je super od Catrice Prime & Fine Smoothing Refiner. Kožo naredi res zelo prijetno na dotik pa bistveno lepšo, poleg tega se tudi puder lepše nanaša :)
    Tole o trepalnicah pa kar ne morem verjeti! Občutna razlika, res waw! Me kar precej mika kljub ceni :)
    Kje kupuješ MSM?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MSM sem sicer dobila kot darilo je pa znamke nutrisSlim, dobiti se ga da tukaj: http://www.nutrisslim.com/superhrana
      Serum pa zadostuje za pol leta, glede na to se mi ne zdi posebej drag, sem videla že dvakrat dražje, enaka količina. :D

      Izbriši
    2. MSM je že kupljen, serum bo pa naslednji nakup :)

      Izbriši