3.21.2016

Avon, Big & Multiplied maskara in Oriflame, Giordani Gold tekoči puder


Danes bom s tabo delila dva izdelka, ki sta me v zadnjem mesecu res pozitivno presenetila.
Gre za pravo odkritje meseca! ;)
Oba izdelka sem odkrila čisto naključno, če ju ne bi dobila od podjetij Avon in Oriflam, ju verjetno ne bi nikoli kupila in preizkusila.
Najlepša hvala obema omenjenima znamkama! Več o obeh izdelkih pa lahko prebereš spodaj.




Oriflame Giordani Gold tekoči puder proti staranju


Omenjeni puder sem prejela na prvem dogodku lepotnih blogerk Pomurja, kjer je kot sponzor sodelovalo tudi podjetje Oriflame. 
Tekoči puder je v odtenku Light Ivory, ki je idealen za moj ten kože in se z njim super zlije.
Puder vsebuje izvlečke bele gomoljike, ki ima antioksidativne lastnosti in tako pomaga koži, da dlje časa izgleda mlado. 
Kot sem omenila že večkrat imam mastno kožo za katero zagotovo ni primeren vsak puder, po resnici povedano res težko najdem primeren puder zase, do sedaj sem imela več sreče pri BB ali CC kremah. Pogosto imam tudi suho povrhnjico, ki jo nekateri pudri še dodatno izsušijo in se usedejo v pore, ki so pri mastni koži že tako ali tako večje in razširjene. 
Do sedaj sem tako najraje izbirala predvsem obarvane kreme, na primer CC kreme, ki so nekoliko bolj lahke teksture, kožo matirajo in ji hkrati pustijo dihati. Glede na to, da je moja koža brez večjih nepravilnosti ne potrebujem velike prekrivnosti, ki pa jo pri tem pudru definitivno najdeš. 
Giordani Gold puder vsebuje vse lastnosti, ki jih pri dobrem pudru pričakujem, poleg tega pa vsebuje še zaščito pred soncem v obsegu SPF 8. 
Sicer 8 res ni ne vem kako veliko, vendar ima že moja dnevna krema zadostno zaščito tako, da je to samo dodaten plus. 
Puder se je na mojem tipu kože obnesel super, dobro se je zlil s tenom moje kože in ga izenačilprekril rdečico ter vse nepravilnosti. Moje razširjene pore praktično niso bile opazne prav tako se mi T-predel ni začel svetiti tako hitro kot ponavadi. Ob enem daje puder koži zelo lahkoten občutek in ga med nošenjem praktično ne zaznavaš, seveda brez kakršnega koli zategovanja.
Puder ima nežen, svež vonj in je ravno pravšnje teksture za hitro in učinkovito nanašanje. Sama ga ponavadi nanašam kar z gobico, saj se mi zdi tako nanos veliko bolj enakomeren in naraven kot bi bil s pomočjo čopiča.
Do sedaj sem v glavnem uporabljala CC kreme (Farmona in Soraya) ter občasno Revlonov Photoready puder za mastno kožo, ki pa mi ne ustreza več saj zadnje čase izsušuje mojo kožo.
Tole je res idealen puder, saj je lahkoten kot CC krema, dobro prekriven, koži pa daje lepo, zdravo barvo. 
Zelo vesela sem, da sem ga odkrila, definitivno bo še naprej moj zvesti spremljevalec. ;)
Svojega dobiš za 21,90€, trenutno pa je na spletni strani Oriflame znižan na 15,99€.
















Za 8. marec, mednarodni dan žensk, sem od Avona prejela res lepo darilo, o katerem boš lahko kaj več prebrala kmalu. V paketku je čakala tudi ta maskara, ki je zaradi mojih zelo občutljivih oči na začetku sploh nisem nameravala poskusiti. Vseeno me je preveč zanimalo kakšen efekt naredi na trepalnice, saj je maskara novost pri Avonu in po opisu sodeč super.
Maskaro sem tako preizkusila in bila zelo, zelo pozitivno presenečena nad rezultati. 
Maskara trepalnice podaljša, dobro definira in loči. Kar je najboljše pa je to, da niti malo ne draži mojih oči! Nosila sem jo cele dneve, moje oči pa so jo dobro prenašale.
Glede na to, da se mi kaj takega, pri nižje cenovnih maskara, zgodi zelo redko, sem bila zelo pozitivno presenečena, prav navdušena.
Če se bi odločila, da maskare ne bom preizkusila bi naredila veliko napako, saj je maskara točno takšna kakor si jo želim.
Osebno res ne maram zlepljenih trepalnic in sem mnenja, da izgledajo prav katastrofalno.
Dobra stran te maskare je res intenziven volumen in zares dobro ločene trepalnice.
Trepalnice izgledajo daljše in z veliko volumna, ne zlepijo se niti po plastenju, večih nanosih maskare.
Za to poskrbi posebna krtača, ki doseže tudi tiste trepalnice za katere sploh nisi vedela, da obstajajo. Dolge ščetine krtače poskrbijo za popolno ločenost trepalnic, kanalčki pa poberejo maksimalno količino maskare in poskrbijo za neverjeten volumen ter videz tudi do 50% gostejših trepalnic.
Osebno ne bi rekla, da ravno 50%, so pa bile trepalnice na pogled zagotovo gostejše.
Maskaro lahko trenutno kupiš po promocijski ceni, za samo 6,50€, sicer je njena cena 10,90€.
Osebno je ta maskara ravno to kar moje trepalnice potrebujejo, ob enem pa še po cenovno nizki ceni. Do sedaj sem, zaradi občutljivih oči, za maskaro odštela tudi do 30€ in več, zato sem zares vesela, da sem imela priložnost preizkusiti to masko. Palec gor, res je svetovna!
Več o maskari najdeš na spletni strani Avon, klikni na ime maskare zgoraj (obarvano sivo).











Si že preizkusila katerega izmed zgornjih izdelkov? :)



7 komentarjev:

  1. Kako lepe fotografije! <3 Sem pa drugače sama maskaro probala samo 1x še do zdaj, ampak jo moram res večkrat uporabiti, ker sprva pri maskarah ugotovim, da mi nekako ni všeč, po parih uporabah je pa ne bi menjala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Valentina, meni je bila ta maskara res že prvič super! :)

      Izbriši
  2. Imam oba izdelki in sedaj že komaj čakam, da ju preizkusim, čeprav bosta še morala malo počakati, da najprej že odprte porabim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uff, če bi bila jaz tako pridna. Meni to enostavno ne uspe, me preveč radovednost muči in kar vse odprem. ;)

      Izbriši
  3. Puder je zame žal pretemen. Ga pa šparam za poletje, ko bom se kaj posončila :D. Maskaro sem pa jaz tudi morala sprobat. Najprej sem mislila, da je ne bom, ker nočem imeti preveč maskar odpreti naenkrat, pa me je radovednost premagala. Mi je zanimiva, ker res lepo loči, čeprav bi jaz želela več volumna. Mi je pa moj komentiral, da so mu všeč moje trepalnice, ker niso zlepljene. Ko to opazi moški spol, mora biti nekaj na tem :D.

    OdgovoriIzbriši
  4. Maskara zgleda super, meni je tudi velik plus, če končno najdem kakšno, ki mi ne draži ali pa tudi ne zlepi..

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts