3.28.2016

Lierac Deridium, krema proti prvim gubicam & miceralna vodica



Prejšnji mesec sem od podjetja Mediforma prejela nekaj kozmetike luksuznih znamk Phyto in Lierac. Verjetno se spomniš, da sem bila nad kozmetiko za lase znamke Phyto prav navdušena, več lahko prebereš v objavi o Phyto izdelkih.
Danes bom tako pisala o drugem delu izdelkov, ki sem jih prejela. Kot si verjetno že ugotovila, gre za kozmetiko Lierac, o kateri sem na blogu  že pisala. Za osvežitev spomina in kratko predstavitev kozmezike Lierac, lahko prebereš omenjeno objavo, klik.









Linija Lierac kozmetike Déridium je namenjena preprečevanju prvih gubic. Uspešno se bori proti dehidraciji, ki je glavni vzrok za prehitro staranje kože ter nastanek gubic. V omenjeni liniji je mogoče najti kremo za normalno do mastno kožo ter kremo za suho do zelo suho kožo. 
Formula linije Déridium je sestavljena iz visoko koncentriranih restrukturirajočih rastlinskih izvlečkov kot so navadna plahtica, bršljan ter preslica. Rastlinski izvlečki so 100% naravnega izvora ter skrbijo za izdelavo kolagenskih in elastenskih vlaken. Kremi sta bogati z vlažilnimi sestavinami, ki koži nudijo optimalno vlažnost ter ob vsakodnevni uporabi preprečujejo nastanek novih gubic ter zmanjšujejo že obstoječe.

Glede na to, da je moja koža mastna sem prejela kremo, ki je primerna mojemu tipu kože.
Nahaja se v embalaži iz kakovostnega stekla, ki se ponaša s kovinskim pokrovom zlate barve.
Če sklepam po embalaži bi verjetno prav vsi že na prvi pogled rekli, da gre za kremo prestižne znamke.
Krema je klasično bele barve brez posebnega vonja, njena struktura pa je nekako srednje gosta vendar izredno lepo mazljiva. Formula kreme vsebuje ekstrakt sladkega mandlja ter vitamin E, ki deluje kot antioksidant in pomaga zaščititi celično membrano kože. Krema je namenjena jutranji in/ali večerni negi, idealna pa je tudi kot podlaga za ličenje.
Zaradi izredno lepe mazljivosti  se ob nanosu porabi izdelka res minimalno. Sama jo uporabljam sedaj že dober mesec, ponavadi ob večerni negi in predvidevam , da bo količina zadostovala še za 3-4 mesece.
S kremo sem izredno zadovoljna in lahko povem, da je idealna za mastno ali mešano kožo.
Poleg tega, da kožo globinsko navlaži jo tudi zelo lepo matira ter zgladi. Pri sebi sicer gubic še ne opažam, se pa nad njimi pritožuje nekaj mojih vrstnic s suhim tipom kože.
Velikokrat so mi rekli, da so ženske s suho kožo bolj podvržene hitrejšemu nastanku gub in sedaj začenjam ugotavljati, da so imeli dejansko prav. Končno ena dobra stvar moje mastne kože! ;)

Pred uporabo kreme sem imela na določenih delih obraza nekoliko suho povrhnjico, po več kot mesecu dni uporabe pa opažam spremembe na svoji koži. Zdi se mi veliko bolj zdravasvetleča, nekako bolj polna življenja in predvsem lepša.
Ne morem povedati, če krema zmanjšuje obstoječe gube, je pa koža zagotovo bolj gladka, prožna ter predvsem mehka in vidno navlažena. Da krema zares dobro vlaži vidim tudi po nanosu malo težjih podlag, ki se pred uporabo te kreme niso ravno dobro odrezali.
Z eno besedo krema je idealna in moji koži predstavlja točno to kar  potrebuje. Če trenutno ne bi bila študentka bi krema zagotovo postala moja stalnica, trenutno pa je za moj račun malo predraga. Za kremo boš odštela 38,85€ kupiš pa jo lahko na spletni strani podjetja Mediforma, klikni na podčrtano ime izdelka.
Kremo bi priporočala ženskam po 25. letu starosti kot preventivo ob nastanku prvih gubic. Sicer anti-aging učinek gor ali dol, mene so prepričali pozitivni učinki te kreme, vsekakor pa se preventivi pred gubicami ne bom branila.
Glede nato, da so naše kože zelo različne jo mogoče katera potrebuje že malo prej, spet druga pa nekoliko kasneje. Vsekakor sem sama mnenja, da je boljša preventiva kot kurativa. :)












Miceralna voda Demaquillant Douceur je primerna predvsem za občutljivo kožo. Formula vsebuje Ecoskin, naravni probiotik ter zeliščni med. Omenjene sestavine ščitijo mikrofloro kože ter krepijo njeno naravno obrambo pred škodljivimi vplivi okolja. 
Sama sem prejela testno verzijo, ki je vsebovala 50 ml miceralne vodice. Kupiš pa lahko izdelek, ki vsebuje 400 ml miceralne vodice, zanj pa boš odštela 25, 81€.
Miceralno vodico sem uporabljala zvečer za odstranjevanje ličil z obraza. Vodica ima zelo prijeten vonj potonike ter belega mošusa in na kožo deluje osvežilno. Vodica je ličila odstranila učinkovito ob enem pa je na moji koži pustila nekaj svežine pred nadaljno nego obraza.
Morem povedati, da mi je bila kar všeč. Pri miceralnih vodicah sicer nisem izbirčna, je pa res, da nekatere dražijo mojo kožo in povzročajo neprijetno rdečico. Če imaš tudi sama nekoliko bolj občutljivo kožo in potrebuješ nekaj nežnega za odstranjevanje ličil je ta miceralna vodica primerna zate. 










Si tudi sama že preizkusila kateri izdelek znamke Lierac? Kako se ti je zdel? Mi priporočaš še kakšen izdelek? Vesela bom vseh komentarjev! :)

2 komentarja:

  1. Tale krema se pa super bere in že videti je elegantna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mam jo že recimo dva in pol meseca pa bi rekla, da je kakšna četrtina še ostala. :)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts