MeTime: za tiste dni v mesecu



Objava, ki si jo ravnokar pričela brati je namenjena vsem dekletom in ženskam.
Vsem nam, ki nam je skupna tista tečna stvar, ki se navadno pojavlja enkrat mesečno. Govora je seveda o menstruaciji in o tistih "tečnih dneh v mesecu".
Nekatere ženske sicer trdijo, da kakšnega posebnega nihanja v razpoloženju ne opazijo, spet druge pravijo, da smo lahko srečni, ker ne posedujejo orožja. ;)
Kakorkoli že, prepričana sem, da nam je vsem skupna ena stvar. Vse si zaslužimo malo razvajanja v tistih občutljivih dneh. Prav tukaj pa v zgodbo vskoči prav posebna škatlica, ki se imenuje MeTime in bo razveselila vsako žensko. Z nečim uporabnim, z nečim lepim, z nečim dišečim in seveda z nečim sladkim. :)






Kaj je MeTime in kako deluje?


Pred kratkim je tudi na moja vrata potrkal poštar s to posebno škatlico v roki. Celoten koncept je pravzaprav mesečna dostava vložkov in/ali tamponov po tvoji izbiri.
Izbiraš lahko med vložki, tamponi ali ščitniki perila različnih velikosti in znamk, trenutno sta na voljo Jasmin in Always. V končni fazi bi po te stvari v trgovino lahko poslala tudi svojega fanta, zato te bodo v vsaki škatlico čakala še unikatna presenečanje za razvajanje. Vsak mesec bo tako v škatlici nekaj drugega, v čisto vsaki pa te bo čakalo nekaj čokoladnega.
Mislim, da se vse strinjamo, da tistih nekaj dni ne more miniti brez vsaj malo čokolade. ;)
Na voljo so tri različne velikosti škatlice, poljubno lahko izbereš koliko higienskega materiala in dodatkov si mesečno želiš, prav tako pa lahko izbereš časovno obdobje v katerem bo paketek prihajal na tvoj naslov. Paket boš prejela 3-5 dni pred menstruacijo, tako lahko na tekanje do trgovine po tem, ko ugotoviš, da nimaš doma nič več tamponov, kar pozabiš.
Sama sem prejela Premium Paket, ki je glede števila naročil najbolj popularen. Malo bolj podrobno vsebino mojega paketa si lahko ogledaš spodaj.
Svoj paket lahko izbereš in naročiš na naslednji povezavi, klik.
Do 17.6.2016 lahko izkoristiš kodo za -10% popust na vse škatlice. Kodo vpišeš ob naročilu v zadnje okence, glasi se pa: 21st Century Girl.
Pokukaj še na spletno strani kjer boš našla še dodatne informacije o MeTime škatlicah, mnenje uporabnic in še kaj zanimivega.






Moj MeTime

Kot sem omenila že zgoraj sem sama prejela Premium Paket, ki vsebuje do 25 kosov higienskega materiala ter vsaj 4 dodatke. Izbrala sem si 10x ščitnik perila Jasmin slip flexi, 5x o.b. normal ter 10x o.b. mini tamponi. Ko sem odprla škatlico me je notri čakalo ljubko ročno napisano sporočilo. Vsebina škatlice pa je bila varno skrita pod roza papirjem. Kako izgleda notranjost škatlice, ki jo, polna pričakovanja, odpreš lahko vidiš na spodnjih fotografijah. ;)





Kot si lahko že sama prebrala na listu, ki je nalepljen na notranjo stran škatle, je ta mesec čas, da obujamo spomine na pust, zato je škatlica karnevalsko obarvana. V njej se je poleg najnujnejših stvari, higienično zapakiranih ščitnikov perila in tamponov, skrivalo še res ogromno presenečanj.
Vlažilni robčki Hello Kitty, ki so se skrivali v škatlici, so res luštni. Osebno imam rada luškane stvari, ki polepšajo vsakdan, da ni vse tako zelo resno. :)
Vlažilni robčki so nujna stvar v vsaki torbici in ti znajo priti še kako prav, zato je bil ta dodatek s škatlice res zelo uporaben.

































Elegantna bela pustna maska na dolgi zlati verižici in dve Funky gumici za lase sta celotnemu paketu dodale nekaj pustnega pridiha. Gumic sem se zelo razveselila, saj gre za gumice, ki las ne lomijo in so popularne že nekaj časa. Sicer pa se je dobro izogibati gumicam s kovinskimi delci, predvsem bodi na to pozorna, če imaš lase spete vsak dan. 
Poleg verižice in gumic je v škatlici čakala še ljubka minimalistična zlata zapestnica z majhnim srčkom. Čisto po mojem stilu! Na žalost imam bolj ozka zapestja in tako zapestnica kar spolzi z moje roke. Toda brez skrbi, čisto mogoče jo bo dobila ena izmed vas v naslednji nagradni igri. :)





Kot obljubljeno je bilo v moji škatlici tudi nekaj sladkega. Milka Choqslash, ki je do sedaj še nisem preizkusila ter Skittelsi. Milka je bila res božanska, če imaš rada After Eight čokoladice ti bo zagotovo všeč. Skittelse pa sem prijazno odstopila svojemu dragemu, ki me je že v ponedeljek, ko sem prvič pokukala v škatlico, spraševal o njih. ;)
Res super dodatek ob tistih dneh, ko nas večina hrepeni po nečem sladkem, jaz sem svoje sladkarije pač pojedla malo prehitro. :)




Na koncu je bilo v škatlici še nekaj za razvajanje. Šest vrečk Teekanne čajev. Purify & Slim, Detox & Slim ter Fit & Slim. Ker me že poznaš in veš kakšna ljubiteljica čajev sem, sem bila tega skoraj bolj vesela kot čokolade. Velik poudarek na skoraj, prosim lepo! ;)
Poleg čajev sem dobila še aromatično milo z ekstraktom maline za dišeče razvajanje telesa.





Vsebina škatlice mi je bila zelo všeč, prav tako pa tudi njen koncept. Mislim, da si malo razvajanja zasluži prav vsaka ženska. Kaj pa misliš ti? Če bi rada, da te nekaj dni pred menstruacijo MeTime škatlica čaka na domu jo hitro naroči, uporabiš lahko mojo kodo za -10% popust ob nakupu poljubne MeTime škatlice. Kodo vpišeš v čisto zadnje polje ob naročilu.
Koda: 21st Century Girl



9 komentarjev

  1. Vsebina je pa res čisto ta prava :) So naši težki dnevi potem vsaj malce lažji :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiv koncept in super vsebina škatlice :). Ob tistih dnevih bi se razveselila vsega v paketku, razen skittles bombonov, ker so mi res ogabni. :D
    J.♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, priznam, da sem bila tudi sama veliko bolj vesela čokolade. ;)

      Izbriši
  3. Uuuuuu super tole je pa res super ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz verjetno ne bi bila vesela bombonov, ker res ne prenesem mentola, sicer pa luštkan in uporaben koncept, super da so dodani tudi čaji, zapestnica in robčki pa mi najbolj izstopajo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni mentola drugače v bonbonih, sadni so. :)

      Izbriši
  5. aja ups, sem mislila čokoladico z mintom ;) no ta ne bi bila zame, ostalo pa ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To bi potem meni dala, hehe. Meni je res zelooo, zelooo dobra! :)

      Izbriši