3.16.2016

Nega las s kozmetiko Phyto



Pred kratkim sem dobila eno res super ponudbo za sodelovanje s podjetjem Bormerx. Za tiste, ki omenjenega podjetja še ne poznate, gre za uvoznike in zastopnike vrhunskih francoskih dermokozmetičnih in kozmetičnih znamk ter dodatkov k prehrani in medicinskih izdelkov.
Med drugim lahko na njihovi spletni strani kupiš kozmetiko Phyto in Lierac, od katerih sem nekaj izdelkov prejela tudi sama. Verjetno si lahko predstavljaš kako vesela sem bila tega sodelovanja, saj zgoraj omenjeni vrhunski kozmetiki nista ravno vsakdanjik v moji kopalnici. Na splošno še nisem srečala francoske kozmetike, ki mi ne bi bila všeč.
+




V današnji objavi bo torej govora o izdelkih znamke Phyto, ki sem jih do sedaj že pridno preizkusila. K svoji rutinski negi las sem vključila vse dobljene izdelke; šampon, balzam, masko za lase ter olje za lase.
Vsi izdelki, ki sem jih prejela so namenjeni oslabelim in poškodovanim lasem kakršni moji trenutno niso. Tako bolj težko povem, če izdelki delujejo na takšen tip las tudi v praksi. Definitivno pa lahko povem svojo izkušnjo s Phyto izdelki na normalnih, dokaj mastnih laseh.
Najprej pa nekaj besed o kozmetiki Phyto, o kateri, do današnjega dne, še nisem pisala.
Priznam, da sem prejšnji stavek napisala z velikim vznemirjenjem, saj je bila kozmetika Phyto že nekaj časa na mojem seznamu želja, vendar si je zaradi omejenega študentskega računa nisem mogla privoščiti.
Razčistimo že na začetku, da gre za višje kakovostno kozmetiko, ki ima temu primerno tudi ceno in tako ni primerna za vsak žep. Če je tvoj žep ali bolje rečeno denarnica, dovolj globok pa le daj - "go for it!" ;)


O kozmetiki Phyto

"Lasje so zelo dragocena živa stvar. Poslanstvo kozmetike Phyto je naučiti se spoštovati to dragocenost." so besede Patrick Alès-a, znanega francoskega frizerja, stilista ter ustanovitelja vodilne kozmetike na področju las Phyto. Kozmetika sega v, danes bi lahko rekli, davno leto 1967.
Formule kozmetike Phyto vsebujejo preko 500 aktivnih sestavin, ki so 95% naravnega izvora. Pravšnji izdelek za svoje lase lahko najde prav vsak saj je njihova kozmetika primerna za vse tipe las. Prodajajo vse od izdelkov za dnevno nego las, do izdelkov za preprečitev izpadanja las ali prekomerno nastajanje prhljaja. Lase negujejo na naravni način, rezultat takšne nega pa so lepi in veseli lasje.
"Slabi lasje preprosto ne obstajajo, obstajajo samo lasje za katere se slabo skrbi." je še eden izmed motov ustanovitelja vodilne kozmetike Phyto.












Rutinska nega las se vedno začenja z umivanjem las. Z lasišča tako odstranimo odvečni sebum, ki povzroča mastne lase ter vso umazanijo, ki je posledica zunanjih vplivov na naše lase. Uporabila sem šampon, ki je namenjen suhim in poškodovanim lasem. Formula za čiščenje las vsebuje inovativen Kerato-filler, hilaulorno kislino, Ceramide iz riževe moke ter ekstrat granatnega jabolka.
Šampon obnavljajo strukturo poškodovanih ter oslabelih las, vzdržujejo optimalno raven vlage v lasu, zapolnjujejo mikrorazpoke v strukturi las ter le te ščiti pred UV žarki.
Rezultat so močnejši lasje z več sijaja.



Dobila sem manjši šampona, ki vsebuje 50 ml izdelka in se nahaja v srebrni jekleni embalaži. Originalna embalaža vsebuje 200 ml izdelka, za njo pa boš odštela 17€.
Na začetku me je skrbelo, da bodo moji lasje zaradi uporabe tega šampona hitreje mastni. Navadno vsebujejo izdelki za suhe in poškodovane lase hranilne ter vlažilne sestavine za njihovo regeneracijo, zato sem sklepala, da bi lahko te sestavine moj las še dodatno zmastile.
Na srečo nisem opazila, da bi bili moji lasje kaj hitreje mastni, potrebovali so nekje dva do tri dni kot običajno. Super!
Šampon lase dobro opere, že pri precej mastnih laseh ustvari bogato peno, ki jo z lahkoto razporediš po vseh laseh in tako ne porabiš veliko produkta. Vonj izdelka je srednje močan, ne vem kako bi ga opisala, gre za bolj kemičen vonj, ki pa ni neprijeten ali vsiljiv. Po pranju so lasje praktično brez posebnega vonja in niso trdi ali slamnati.
Izdelek mi je bil všeč, svojo nalogo kot šampon je opravil dobro. Iskreno povedano pa sem pričakovala, da me malo bolj navduši. Ni se mi ni zdel nič kaj posebnega ali neobičajnega.
Sicer vsaki lasje na določen izdelek reagirajo malo drugače, če imaš sama suhe, poškodovane ali krhke lase bi bili tvoji komentarji verjetno precej drugačni od mojih. Nenazadnje je šampon namenjen obnavljanju las, česar pa moji lasje trenutno ne potrebujejo.







Po pranju las vedno nadaljujem z balzamom, ki naredi lase bolj mehke, voljne in veliko lažje za razčesavanje. Uporabila sem balzam, ki je tako kot šampon namenjen obnovitvi oslabelih in poškodovanih las. Glavne sestavine balzama so take kot v šamponu, najdeš jih zgoraj. Balzam las ne obteži, naredi pa jih svilnato mehke, voljne in zaščitene pred zunanjimi vplivi.

Prejela sem tri vzorčke balzama, vsak vsebuje 12 ml izdelka kar pri moji dolžini ustreza več kot enemu nanosu. Za balzam v polni velikosti boš sicer odštela 20€, vsebuje pa 150 ml izdelka.
Balzam je nežnega, lahko bi rekla klasičnega vonja. Poskrbi za izredno mehke, gladke, svetleče in prožne lase.
Lasje po nanosu balzama niso sprijeti in jih je zelo preprosto razčesati. V kolikor balzama ne nanesem imam ponavadi na tem koraku kar nekaj dela ter cukanja, kar seveda spet ni dobro za lase, celo za poškodovane in krhke.
Na mojih laseh se je balzam obnesel res super, za razliko od šampona se mi je zdel boljši od običajnih balzamov, lasje pa so kar zasijali.










Enkrat na teden je lase dobro nahraniti in razvajati s kakovostno masko za lase. Osebno jo nanesem na 7 - 10 dni. Uporabila sem masko za obnovo oslabelih in poškodovanih las, ki suhe lase obnavlja od znotraj navzven. Sestavine maske so enake formuli vsem Phyto izdelkov za oslabele in poškodovane lase, opisane so pri šamponu za lase, zgoraj. Maska lase obnovi že ob prvem nanosu, ti pa so sijoči, močnejši in predvsem bolj polni.

Za 100 ml maske boš odštela 12,70€, moja embalaža pa je vsebovala 50 ml izdelka. Ponavadi sem uporabljala maske za lase, ki jih kupiš v lončkih. Embalaža te maske pa je iz ogromno razlogov dosti bolj praktična od lončka. Kot prvo je zagotovo veliko bolj higienično saj nimaš dostopa do vsebine maske, prav tako pa do nje težje pride voda. Še eden razlog, ki izhaja iz moje osebne izkušnje je ta, da se lahko lonček hitro obrne, tvoja nova maska pa splava po vodi - dobesedno. ;)
Za razliko od klasičnih mask za lase je struktura Phyto maske veliko manj gosta in jo zato lažje razporediš po dolžini las, pri tem pa porabiš manj izdelka. Sam vonj je manj intenziven in zelo prijeten, voha se ga tudi na sveže opranih laseh.
Slabost maske vidim le v tem, da jo moraš imeti na laseh 5 - 10 minut, klasika pač.
Pa vendar nikar ne prehitevaj in pusti lasem dovolj časa, da dobro vpijejo masko, rezultati bodo vidni že ob prvi uporabi.
Osebno teh 10 minut, ko moram čakati z masko na glavi, namenim svoji  tuš-kabini. Že prej si prinesem vse pripomočke in tako med čakanjem enkrat tedensko dobro zdrgnem vse površine. ;)
Med drugim lahko ta čas izkoristiš tudi za temeljit piling svojega telesa ali depilacijo, če le to opravljaš pod prho.
Po uporabi maske so lasje vidno nahranjeni in veliko bolj bujni. Rezultate boš opazila že ob prvi uporabi, če so tvoji lasje suhi in poškodovani ti to masko še posebej toplo priporočam. Sama jo bom, kljub ceni, definitivno še kdaj kupila.









Olje na lase oziroma na konice las nanašam vsak dan. Konice so tako navležene, veliko lepše, močnejše in zdrave. Cepljenje las je ponavadi rezultat suhih las, zato ti kakovostno olje toplo priporočam.
Tokrat sem uporabljala olje Supreme, ki je namenjeno vsakodnevni negi oslabelih, izsušenih, tankih ali neukrotljivih lasnih konic. Vsebuje visoko koncentrirano formulo rastlinskih izvlečkov, ki globinsko navlažijo in negujejo lase. 

Sama sem dobila prozorno stekleničko na razpršilko, ki vsebuje 30 ml olja. Za izdelek v polni velikosti v katerem lahko najdeš 100 ml omenjenega olja boš odštela 34.91€.
Da se najprej dotaknem stekleničke, ki izgleda res kakovostno. Do sedaj še nisem imela olja na razpršilko kar je res zelo, zelo dobra stran. V tem primeru je praktično nemogoče nanesti preveč olja kar pomeni, da tvoj izdelek na polički ostane dlje časa, tvoje konice pa ne izgledajo mastno.
Olje je lahke teksture in ima izredno prijeten blag parfumski vonj, ki ga še nekaj časa vonjaš na laseh. Olje se v konice las dobro vpija in jih ohranja navlažene več kot 24 ur. Še nikoli nisem uporabila olja, ki bi pustilo konice mehke, navlažene in lepe tako dolgo časa. Moje konice so pogosto suhe, zato je olje pri meni nujna stvar. Res pa sem bila prav navdušena, ko sem rezultate opazila še naslednji dan!!
Ta izdelek definitivno potrebuješ, če so tvoje konice izsušene ali poškodovane, rezultati so neverjetni, tvoji lasje pa bodo hitro spet normalno navlaženi in veliko lepši. Pri večini olj za lase se mi je zgodilo, da je bil rezultat viden nekaj ur, nato pa so lasje spet šli v svoje prejšnje stanje. Ravno zaradi tega se mi to olje zdi nekaj posebnega. Poleg tega se tvoje konice vidno izboljšajo že v nekaj dneh, lasje pa niso več tako suhi in posledično lomljivi. V primeru suhih in že poškodovanih laseh boš seveda potrebovala malo več časa.
Predlagam ti le, da olja ne pršiš po laseh saj tako hitro poskrbiš za preveliko količino olja kar pa ne bo izgledalo nič kaj lepo. Točno to se je zgodilo meni ravno preden sem se odpravljala ven in po možnosti nisem imela pri sebi suhega šampona, da bi zadevo rešila.
To olje za lase je definitivno izdelek, ki me je od vseh prejetih izdelkov najbolj navdušil. Cena olja se mi ne zdi pretirana. Glede na res dobre rezultate bi rekla, da je cena povsem primerna.
Uporabljala sem že recimo Moroccanoil olje, ki stane (za enako količino) okrog 45€ in se lahko zares skrije pred tem Phyto oljem, poleg tega pa ga verjetno porabiš veliko prej. 







Za konec 

 Po nekajkratni negi las z vsemi zgoraj naštetimi Phyto izdelki lasje kar zaživijo in izgledajo veliko bolj zdravo. Že po prvem pranju so mehki, prožni in svetleči, po večih pranjih pa izgledajo samo še boljše, so bolj polni, prožni, predvsem pa jih je bistveno lažje razčesati. Sicer so bili med uporabo izdelkov moji lasje zdravi in nepoškodovani, tako, da kaj več o tem, če pomaga pri obnovitvi lasu povem težko. Vseeno pa vidiš razliko, če so tvoji lasje poklapani, brez življenja in visijo kot slama, ali pa so svetleči, gosti in polni življenja. Po negi las s Phyto izdelki so bili prav to, opcija št. 2 seveda. :)
Vse izdelke sem uporabljala z veseljem, kar žal mi bo, ko jih bom porabila. Priporočam jih tudi tebi, zagotovo ti ne bo žal.







Si že preizkušala kakšen Phyto izdelek? Kateri je tvoj najljubši in zakaj? Komentiraj spodaj. ;)





2 komentarja:

  1. Tole se pa bere super, se ne bi branila sijočih in polnejših las.. Sploh maska mi deluje perspektivna zelo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična objava! Sicer še izdelkov iz te znamke nisem preizkusila, sem pa slišala same pohvale. xx

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts