3.29.2016

Polnozrnate palačinke z dimljenim lososom



Že kar nekaj časa ni bilo na mojem blogu nobenega recepta, zato sem se odločila, da danes to malo spremenim. ;)
Na spletni strani z zdravimi in zelo okusnimi recepti www.sitfit.si sem našla en čisto poseben recept za vse ljubitelje dimljenega lososa, ki ga bom danes delila s tabo.
Sama lososa prav obožujem, večkrat sem ga že jedla na sendviču s kumarami ali rukolo, nikoli pa se nisem domislila, da bi dodala avokado in vse skupaj ovila v slano palačinko. Pri nas doma ponavadi na palačinkah jemo bolj sladke stvari kot so na primer marmelada, čokolada, mandlji, orehi ali skuta. Ponavadi sem za slane stvari uporabljala kar tortilje, ampak res ... zakaj ne bi spekla kar slanih palačink? Hitreje končane, cenejše pa še bolj zdrave so kot kupljene tortilje.
Originalni recept o katerem govorim sicer vsebuje palačinke z ajdovo moko, kar mora biti res božansko dobro, obožujem pekovske izdelke z ajdove moke. Sama sem trenutno imela doma samo polnozrnato moko in sem tako recept malenkost prilagodila.
Ta recept je res noro dober in mi ni žal, da sem ga poskusila! Kombinacija nekoliko grenke rukole, kumar in dimljenega lososa je prav božanska. Res dobro, hitro končano in zdravo ter predvsem lahko kosilo. Recept najdeš spodaj, primeren pa je za 2, ne tako zelo lačni, osebi.



Najprej spečeš palačinke kot bi jih pač običajno, recept je spodaj. Sama jih pečem na kokosovem maslu ali na olivnem olju, uporabljam pa steklenično s pršilko, tako, da uporabim res minimalno količino olja.

Polnozrnate palačinke:

150 g polnozrnate moke
1 velik ščepec soli
3,5 dcl vode
1 jajce
kokosovo maslo




Nato pripraviš kremo iz avokada, kumar, grškega jogurta in še nekaj dodatkov, ki jo namažeš na ohlajene palačinke. Iskreno povedano mi krema sama po sebi ni bila všeč, namazana na palačinke v kombinaciji s vsemi ostalimi sestavinami pa je super. Nimam pojma zakaj so moje palačinke na fotografijah tako svetle saj bele moke ne kupujem že nekaj let, palačinke s polnozrnate moke so načeloma malenkost temnejše, pirine ali ajdove pa so še temnejše. :)


Avokadova krema: 

1/2 avokada
1/2 kumare
1 strok česna
sol
poper
limonin sok
2 žlici grškega jogurta
drobnjak




Na vsako namazano palačinko posebej dodaš še na tanko narezane kumare, avokado, dimljen losos, na koncu pa dodaš še rukolo. Palačinko zviješ in prerežeš, da jo je lažje držati v roki. 
Palačinke so sedaj pripravljene, dobre so tudi, če nekaj časa stojijo v hladilniku. Gre predvsem za lahko jed, ki bo še najbolj primerna v vročih poletnih dneh. :)



4 komentarji:

  1. O super! :) Ko sem videla slikico (mislim da na instagramu), sem nekak upala da bo recept :) Sicer nisem še probala dimljenega lososa, ampak v drugi obliki (pečenega na olivnem olju) mi je všeč, taak da moram probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je dimljeni losos res odličen! :)
      Sicer pa tisto je bilo drugo, mislim, da z mletim mesom, če mislim isto. :D

      Izbriši
    2. Hmmm aja ups.. na snapu sem vidla:) sem se zdaj spomnila :) tolko gledam vsega tega, da sem čist pozabila kje sem vidla :) drugače pa mi je zanimiv tud ta avokadova krema, bom probala :)

      Izbriši
  2. Uuu, zgleda in bere se njamiii. :) Bo treba enkrat poskusit. :D

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts