Teden Restavracij: Restavracija Sedem


Spomladanski Teden Restavracij se zaključuje.  Začel se je v petek 11.3. traja pa še do jutri, nedelje 20.3.
Moje vtise in izkušnje o restavracijah, ki sem jih v sklopu preteklih Tednov Restavracij že obiskala najdeš na naslednji povezavi, klik.


Teden Restavracij sva danes z mojim dragim zaključila tako kot se spodobi. Po nekoliko slabši oz. dokaj povprečni izkušnji v Restavraciji Terasa sva potrebovala točno to.
Iskreno povedano sem pri celotni izkušnji, ki jo nudi posamezna restavracija dokaj izbirčna in nekoliko pikolovska. Vedno opazujem celotno sliko restavracije, ne samo hrane. Strokovna in prijazna postrežba, urejenost same restavracije, dober pristop ter predstavitev hrane, vse to se mi zdi pomembno prav toliko kot tisto kar se nahaja na mojem krožniku.
Veliko restavracij se mi tako zdi povprečnih in me pusti hladno. Sicer se nikoli ne pritožujem, ni pa to tisto kar pričakujem, nekaj za kar bi lahko rekla preprost "wow" in nič drugega.
Restavracija Sedem je točno to, tisto nekaj na kar sem čakala že dlje časa, moj "wow".
Zagotovo se bom še večkrat vrnila v Restavracijo Sedem, po tem, ko prebereš mojo objavo pa se boš verjetno tudi ti.
Osebno ti kaj takega definitivno priporočam. Cene so res neverjetne in žepu zelo prijazne. :)


V letu 2015 se je v Mariboru odprla nova Višja šola za gostinstvo in turizem, ki ima tudi svojo restavracijo. Zelo dobra ideja, kajneda? Študentje lahko tako teoretično znanje uporabijo tudi v praksi in s tem pridobijo več novega znanja ter samozavesti za kasnejše poklicne izzive. Kakor so zapisali na spletni strani Sedem; gre za kulinarično igrišče kjer se kreativnost študentov meša z mladostno energijo pod budnim očesom mentorjev.
V sami restavraciji je bilo res ogromno študentov, ki jih je bilo zelo zanimivo opazovati pri opravljanju svojega dela. Prav tako imajo gosti popoln vpogled v kuhinjo tako, da se med čakanjem naslednje jedi gotovo ne dolgočasiš.
V Restavraciji Sedem sva bila letos prvič, že ob vstopu me je navdušil sam videz restavracije, ki je sodobno in zelo udobno opremljena. Všeč mi je bilo, da je nad prav vsako mizo visela luč, ki je dajala prijetno, nevsiljivo svetlobo. Romantično gor ali dol, v dobri restavraciji res ne maram večerje ob soju sveč. Všeč mi je, da si lahko hrano dobro ogledam in, no ja, naredim kakšno malo boljšo fotografijo. ;)
Pohvaliti moram tudi udobnost stolov in uporabne mize, ki so imele v notranjosti poličko za žensko torbo. Torbice tako ne rabiš pustiti na tleh, pa še nikomur ni v napoto.
Ob vstopu naju je sprejela prijazna natakarica, vzela najina plašča in naju pospremila do mize, ki je stala tik ob stekleni steni in nudila pogled na ulico. Z najine mize je bil tudi kar dober pogled v kuhinjo kjer so študentje, pod budnimi očesi mentorjev, hiteli in pripravljali jedi.
Prav zanimivo jih je bilo opazovati, nekaj takega kot, da bi gledal resničnostni šov Gostilna išče šefa.
Na začetku sva si izbrala vsak svoj meni, izbirala pa sva lahko med kar tremi različnimi, ogledaš si jih lahko spodaj.





Kozmo postrv:
Marinirana (potočna) postrv, pire graha in mete,
čips rdeče čebule, postrvje ikre, granatno jabolko,
pehtranov drobljenec, rdeče alge, alge nori, ingverjeva pena

 Pripovedka o raci:
Pečene račje prsi, polži z metinim maslom, 
espuma gosjih jeter, kaviar čemaža in tapioke
 koruzna krema, kamenje orehovega olja, pire krompir

ali


Losos 7 okusov:
Pečen file lososa, pire krompir, delno dehidrirani paradižniki z agrumi, 
drobljenec oliv kalamata, drobljenec bazilike, espuma bazilike

ali


Ajda pomlad-poletje 2016:
Hrustljava ajdova palačinka z jurčki, 

pire krompir, delno dehidrirani paradižniki z agrumi,
 drobljenec oliv kalamata, drobljenec bazilike, espuma bazilike


Ne čakaj na maj:
Krema bele čokolade, zmrzlina pese in maline
lešnikov drobljenec, pena travniške vijolice



Kot običajno sem sama za glavno jed izbrala Losos 7 okusov, Denis pa Pripovedko o raci. Tokrat si ob hrani nisem mogla privoščiti še vinske spremljave, saj sem bila cel teden bolna in še vedno jem antibiotike. Res škoda, saj so imeli v gosteh vinarje, ki so prišli k mizi in ti osebno predstavili svoje vino.
Denis si je za aperitiv privoščil srebrno radgonsko penino rose, ah pa ravno mojo najljubšo, sama pa sem nazdravila z vodo. ;)
Najprej so nama prinesli pozdrav iz kuhinje, masivno leseno škatlo s popečenim kruhom ter okusnim bučnim namazom. Všeč mi je bilo, da so jedi nosili v ravno pravšnjem časovnem razmaku, tako sva lahko v miru poklepetala ter jedla počasi in z užitkom.




Natakarji so naju ves čas oskrbovali z novo zalogo kruhov, škatla ni bila res nikoli prazna.
Za pozdravom s kuhinje sva dobila nekaj za kar sva se za sekundo prestrašila, da je predjed. Že sem bila vsa obupana kako bom spet dobila premajhne porcije, vendar kot sem rekla, samo za sekundo. ;)
Kar sva dobila je bil dejansko še en dodatek, težko povem kaj točno, ker sem pozabila. Šlo je za list rdeče pese, pripravljen po nekem posebnem postopku, ki se ga trenutno ne spomnim, znotraj pa je bila pašteta. Tudi glede paštete težko povem kaj več. Zgleda sem bila v tistem trenutno malo premalo pozorna na natakarja, vsako jed so namreč lepo predstavili.





No pa je napočil čas za predjed, ki je bila naravnost odlična. Prava količina in neverjetna kombinacija okusov.
Na krožniku je bilo res veliko različnih okusov, poglej na meni zgoraj, ki pa so se odlično povezovali in tvorili neverjetno okusno celoto. Če bi poskusila vsako stvar posebej ne bi bilo nič posebnega, šele ob mešanju sestavin, ki so na krožniku, pride na dan pravi okus.
Postrv je bila zelo mehka in okusna, v kombinaciji pireja graha in mete res božanska, zelo zanimiva in ob enem okusna pa se mi je zdela tudi ingverjeva pena ter alge. 




Za okusno predjedjo sva dobila še vsak svojo glavno jed, Denis raco, jaz pa lososa.
Antibiotik gor ali dol, odločila sem se, da ob glavni jedi vseeno spijem kozarček vina. Izbrala sem polsuhi rumeni muškat, ki je odlično dopolnjeval mojega lososa.
Za razliko od prejšnjega vikenda sem tukaj dobila deciliter vina v pravem pomenu besede, pa tudi domov sva šla ravno prijetno sita, hrane je bilo količinsko res optimalno. 
Torej, moj losos je bil čudovit, spodaj mehek in sočen, zgoraj pa je imel hrustljavo skorjico. Pomakala sem ga v peno bazilike ter v drobljenec oliv in bazilike, ki je dal jedi piko na i.
Prava zanimivost je bil tudi delno dehidriran paradižnik z dodanimi agrumi. Res super kombinacija, ne bi mislila, da je lahko paradižnik z dodatkom sadja tako okusen. Sicer vem, da je tudi paradižnik sadje, pa vendar. 
Tudi Denisova jed je bila zelo okusna, glasno jo je hvalil, kakor tudi vse pred in za tem. Poskusila sem njegovo raco v kombinaciji s peno gosjih jeter, mmmmmm.
Meso je bilo tako mehko, da se ti je v ustih kar stopilo in obenem tako nesramno dobro. Med drugim je imel na krožniku tudi polže z metinim maslom, koruzo v obliki pokovke ter kamenje orehovega olja, ki je dalo jedi malenkost oster okus. 








Za konec je bila tukaj še zelo zanimiva sladica. Božanska krema bele čokolade, ki sva jo pomakala v zmrzlino pese in maline. Pravi okus sladici je dala pena travniške vijolice, ki je delovala nekako zeliščno, mene je spominjala na Ricola bonbone. Pena je bila bolj trde strukture, prav takšne kot sladkorne pene, ki jih lahko dobiš na raznih prireditvah. Sladki čokoladi in nekoliko kisli zmrzlini  je dala pridih svežine, res okusno. 






Za konec lahko povem, da sva se imela v Restavraciji Sedem res odlično. Od prijetnega ambienta, do prijazne postrežbe, ki je res na nivoju pa vse do okusne hrane. Glede na to, da gre za restavracijo kjer se mladi kuharji in natakarji učijo kako postati najboljši, z obiskom dejansko ne moreš zgrešiti. Vse je po šolsko, vse je po učbeniku, vse je profesionalno in vse je super!
Pri čisto vseh jedeh so se okusi res čudovito prepletali in vse se je tako dobro dopolnjevalo. Kot popolna simfonija okusov!
Mene so res prepričali in pustili brez besed. Zelo vesela sem, da sem odkrila to restavracijo v katero se bom zagotovo še vrnila. Večkrat! :)



8 komentarjev

  1. Waw to pa se res sliši super!:) Jaz nekak vedno pozabim/zamudim/ali nekaj pride vmes, za ta teden restavracij.. Ampak očitno bova z mojim res mogla it naslednjič ko bo, da malo preizkusiva zadeve :) Ker zdaj ko sem malo brala ta tvoje poste, za nazaj pa tega, me je kar zamikalo :)) Pa res lahko kaj novega preizkusiš, kako novo restavracijo odkriješ, res super :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, si malo pozna sicer ja. Je pa res, da v restavraciji sedem nimajo pretiranih cen. Dobiš kosilo že za od 7€ naprej. Tako, da kar solidne cene pa super hrana. :)
      Bo pa naslednji teden restavracij spet v jeseni, v drugi polovici oktobra. ;)

      Izbriši
  2. Sliši se odlično, joj sploh ta lososov meni mi je zanimiv, pa tudi ves tvoj opis me je prepričal. Tudi jaz dam veliko na ambient, predvsem pa pristop, prijaznost, okusnost hrane pa itak, je na prvem mestu.. Z mojim sva malo bolj klasična sicer, oz. se redko odločiva za eksperimentiranje z novimi restavracijami, tako da je moja želja, da bi od zdaj dalje večkrat poskusila kaj novega. Všeč mi je, da si tako temeljito opisala vse- od prostora, vzdušja, do menijev.. super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz obožujem lososa, pa tudi ribe na splošno. :)
      Pri Sedem vama bo definitivno všeč.

      Izbriši
  3. Pozdravljena :D sladkorna pena je bele barve in je res iz ricola bonbonov, medtem ko je pena vijolic vijolične barve malo nižje na krožniku :)
    Lp,
    Studentka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zelo zanimivo, najlepša hvala za pojasnilo! :)

      Izbriši
  4. Njami, lačna postala :P Vse je videti zelo dobro! Sem pa tudi sama nameravala iti s prijateljicami na teden restavracij, smo sicer že lokacijo in restavracijo izbrale, potem pa smo si premislile, ne vem že zakaj :D Ampak ja, moralo je biti zanimivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, tudi jaz sem po tem, ko smo v restavraciji Terasa bili manj zadovoljni razmišljala, če še sploh ta teden gremo kam ali ne ... sem res vesela, da sva se na koncu odločila, da greva v Sedem! :)

      Izbriši