Teden restavracij: Restavracija Terasa



Tukaj je spet tisti čas v letu, ko se odvija pomladanski Teden Restavracij in čas za mene, da lahko pišem o hrani. Pisati o hrani je vsaj pol tako zanimivo kot uživati jo, saj tako, če so spomini še sveži cedim sline nad jedmi prejšnjega dne. Letošnji Teden Restavracij poteka od 11 -20. marca, cena menija pa je 16€ na osebo. Več informacij o samem Tednu Restavracij in mojih kulinaričnih izkušnjah najdeš na naslednji povezavi, klik.




Včeraj sta nas tako, kot že lani k Lešniku, na večerjo peljala moja tašča in tast. Zavili smo v restavracijo Terasa, ki se nahaja v 5. nadstropju hotela City in tako ponuja enega izmed lepših pogledov na Maribor. To je bil moj prvi obisk Restavracije Terasa, ki mimogrede izgleda zelo prijetno, udobno in moderno opremljeno. Nekaj miz se nahaja na zastekljeni terasi s pogledom na reko Dravo in Titov most, naša miza pa nas je čakala v osrčju restavracije. Ob prihodu nas je sprejel prijazen natakar, ki nas je popeljal do mize in vzel naše plašče. Svoje delo je opravljal vljudno, ustrežljivo in prijazno. Skratka res na nivoju, prav tako kakor se spodobi. Vsako jed in vino je lepo predstavil preden smo jo še sami poizkusili.
Letos je imela Restavracija Terasa, na mojo žalost, samo en meni, ogledaš si ga lahko spodaj ali na tej povezavi. V drugem hodu smo sicer dobili nekaj morskega tako, da sem vseeno prišla na svoj račun tudi sama.
K hrani smo naročili še vinsko spremljavo, ni dobre hrane brez dobrega vina, ki da le tej pravi okus in tisto piko na i.
Morem povedati, da so bila vina kar dobro izbrana glede na hrano in so jo čudovito dopolnjevala. Ne smem pa pozabiti omeniti, da so bili s količino samih vin precej skromni. Vsak je dobil le za nekaj požirkov vina, kar se bi izredno težko imenovalo en deciliter. Škoda, saj je stala vinska spremljava dodatnih 8€ na osebo.



Meni:


Pozdrav iz kuhinje


Romb iz Jadrana, zrak istrske belice, pečeni špageti, dondole, štorovke


Goveja rebra na način sous vide, goveji juice, koruzni zdrob, šparglji, krema stebelne zelene, ocvrto jajce


Ocvrta čokolada, pistacija, žele granatnega jabolka, češnja, hruška, javor, kava



Najprej so nam prinesli aperitiv v obliki penine in pozdrav iz kuhinje. Ker nisem bila dovolj pozorna se ne spomnim za katero penino je šlo, se pa spomnim, da mi je bila všeč. ;)
Pozdrav iz kuhinje je vseboval popečen kruhek s tartufi v kombinacijo z namazom iz jastoga, mariniranim češnjevim paradižnikom in nekakšno omako.  Namaz je bil zelo okusen, lepo se je podajal k tartufom in omaki, ki je bila pokapljana po krožniku.
Na tej točki bi se rada opravičila za fotografije, ki so precej slabe. V prostoru je bilo temačno, za mano so bile zavese (vidno na fotografijah) ob enem pa ima moj mobitel še precej slabo kamero.


Pozdrav iz kuhinje


Za naslednji hod smo dobili rumeni muškat, suho vino izredno prijetnega, poletnega vonja. Poplaknili smo ga skupaj z rombom, ribo iz jadranskega morja na posteljici iz pečenih špagetov. Za dodatek so bile še štorovke, školjke dondole ter pena Istrske Belice, gre za sorto oljk. Okusi in vino so se okusno dopolnjevali, riba pa se mi sicer ni zdela nekaj posebno okusna. So pa bili zato pečeni špageti izredno dobri.
Glede na to, da je šlo za predjed in smo dobili količinsko zadovoljivo porcijo sem bila prepričana, da domov ne bomo odšli lačni. Glavna jed je ponavadi večja od predjedi.
Ah ja, ali pa sem se malo zmotila. ;)

Morska predjed

Glavna jed, ki je bila na vrsti za okusno morsko predjedjo je bila bolj za vzorec. Dejansko lahko rečem, da je bila glavna jed skorajda manjša od predjedi, kar še nisem videla. Sicer vem, da so porcije degustacijskih menijev manjše, a tako male predjedi pa še res ne. Kakorkoli dobili smo goveja rebra brez kosti oz. bolje rečeno samo meso, ki obdaja rebra. Meso je bilo pripravljeno na način sous vide kar pomeni, da se počasi kuha na nizki temperaturi v vakumski posodi. Zraven mesa je bil še okusen in lepo popečen koruzni zdrob z ocvrtim prepeličjim jajcem, šparglji ter kremo zelene. Morska predjed je bila meni osebno bolj všeč kot glavna jed, način priprave mesa sous vide pa me tudi ni prepričal. Meso je bilo sicer dobro vendar ni bilo nič posebnega, nekateri od nas so dobili celo precej mastne kose. Ob glavni jedi smo nazdravili z modrim pinotom, ki se je super podajal k govejemu mesu. Glavno jed si lahko ogledaš na spodnji fotografiji.

Glavna jed



Po glavni jedi je prišla na vrsto sladica, ki je bila vsem zelo všeč. Okusi so se čudovito dopolnjevali, piko na i pa je dalo še karamelizirano temno pivo, ki ga navadno ne dobiš k sladici.
Ni mi žal, da je spremljava vključevala pivo saj imam zelo rada malo drugačna ali malo posebna piva, temno je dobra primerjava. Sladica je bila sestavljena iz ocvrte kroglice v kateri je bila tekoča čokolada, ki se je razlila po krožniku in ustvarila odlično kombinacijo s kremo pistacije. Za nameček je bil tukaj še okusni kavni sladoled v kombinaciji s hruškovim želejem in kandiranimi češnjami. Res prvovrstna sladica ob kateri so moje brbončice uživale. Veliko menijev je sestavljenih tako, da so vsi hodi prvovrstni, zaključek s sladico pa nekoliko dolgočasen. V Restavraciji Terasa zagotovo ni bilo tako, kvečjemu obratno. Jedi so bile sicer na splošno še kar na nivoju, kot sem že omenila pa nas je zmotila količina, ki je bila kljub trem hodom za večerjo (in za 16€ po osebi) zares premajhna. Restavracijo Terasa ob tednu restavracij najverjetneje ne bom več obiskala, čisto možno pa, da se bom kdaj ustavila na kakšnem izmed rednih menijev.
Baje, da so sicer primernih velikosti in ti po njih ni potrebno skočiti še v Šiš na hamburger. ;)

Sladica


Se tudi ti odpravljaš v katero restavracijo od Tednu Restavracij? Z Denisom bova naslednjo soboto zavila še v Restavracijo Sedem, poročam kako nama bo všeč. :)

3 komentarji

  1. Mmm, zgleda odlično, sploh sladica in predjed, ampak res škoda za količino :(.
    To bi mene kar minilo oz. bi bila pravzaprav kar jezna, da bi za tako vsoto, ki spet ni tako zelo poceni, dobila tako malo, da bi ostala lačna..

    Vseeno pa se mi zdi, kot si opisala, zanimiv preplet okusov in morda pa je res kdaj za poskusit, ne v sklopu tedna restavracij, ampak v okviru običajnih menijev :). Karamelno pivo pa se mi sliši slastno. Sicer nisem ljubiteljica piv, ampak eksperimentiranje pa je fajn, sploh če tole pivo, kar sklepam da ja, malo na sladko vleče :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škoda ja, vsako sezono za 1€ podražijo, porcije pa so (ponekod vsaj) vedno manjše. Še malo manjka pa se bo enako splačalo iti kar na redni meni. ;)

      Izbriši
    2. Sicer pa glede okusov in kombinacij pa se nimam kaj pritoževati.:)

      Izbriši