4.26.2016

Avon - Spring Goodies #1


Med tem, ko sem brskala za fotografijami izdelkov o katerih še nisem pisala, sem zasledila kar nekaj izdelkov kozmetike Avon. Mislim, da si glede na moje prejšnje objave lahko ugotovila, da je Avon zelo radodarno podjetje, ki ve kako razvajati.
Darilca od Avona smo tako slovenske blogerke prejele za Valentinovo, ob Dnevu žena, na Prvem dogodku blogerk Pomurja, pogosto pa jih dobimo kar tako, za lepši dan. :)
Sama se njihove kozmetike vedno zelo razveselim, prav polepša mi dan! Iskreno povedano nisem prejela še nobenega izdelka kozmetike Avon s katerim ne bi bila zadovoljna. Včasih mogoče kakšen vonj ni ravno pisan na našo kožo, ampak taki pač smo, vsak z malo drugačnim okusom in malo drugačnimi željami. Verjamem, da to našo drugačnost Avon super dopolnjuje in ponuja za vsak okus nekaj.
V današnji objavi si boš lahko ogledaš kar nekaj Avonovih izdelkov o katerih še nisem pisala. V bistvu jih je toliko, da sem se odločila, da objavo razdelim kar na dva dela.
Fotografije so na žalost precej različne saj sem prejela izdelke v različnih časovnih obdobjih, upam pa, da ti bodo kljub temu všeč.
Če bi si rada ogledala moje predhodne objave, ki vključujejo kozmetiko Avon pa preprosto klikni SEM!!
Pa veselo branje ti želim! ;)









Gre za vlažilni kremni gel za prhanje z izrazitim, a prijetno nežnim vonjem. Gel vsebuje ekstrakt shea oziroma karitejevega masla. Izdelek spada v linijo Mood Therapy, ki naj bi, s svojim vonjem in prijetnim občutkom med prhanjem, izboljšal tvoje razpoloženje. Čeprav sama nisem ravno ljubiteljica kremnih gelov za prhanje mi je bil ta všeč, prav tako pa tudi moji koži, ki ji nekateri izdelki ne odgovarjajo. Na predelu nog imam suho in precej občutljivo kožo zato mi veliko parfumiranih izdelkov povzroča srbečico in izpuščaje. Ta izdelek je bil dokaj nežen do moje kože in ob uporabi nisem opazila nobenih posebnosti na koži. Dobro opravi svoje delo, vzbuja prijetne občutke med tuširanjem, koža pa je po uporabi mehka in nežna na dotik.
Za 200 ml gela za prhanje boš odštela 4€





Cocoa Butter krema za roke in maslo za telo


Z linije Care sem dobila kar dva izdelka na osnovi omamno dišečega kakavovega masla.
To sta 100 ml krema za roke, nohte in obnohtno kožico, ki je lahko tvoja za 3,6€ ter bogata krema za obraz, roke in telo, ki stane 6€ in vsebuje 400 ml izdelka. Oba izdelka sta trenutno znižana, zato pohiti z nakupom. ;)
Pri omenjenih izdelkih me je kot prvo prepričal vonj, ki je naravnost čudovit. Vonj kakavovega masla je mimogrede eden izmed mojih najljubših, oba izdelka pa sta praktično enakega oziroma vsaj zelo podobnega vonja. 
Krema za roke je super predvsem zato, ker se v kožo vpije izredno hitro ob enem pa je še super hranilna. Kožo nahrani, navlaži, zgladi in jo naredi mehko ter prijetno na dotik.
Prav ta kremica za roke je bila ena izmed mojih najljubših, vendar sem jo podarila prijateljici, ki je bila ravno pri meni na obisku.
Omenjena prijateljica je medicinska sestra, ki se pogosto srečuje z različnimi razkužilnimi sredstvi, ki slabo vplivajo na njeno kožo. Ta krema se ji je zdela super predvsem, ker se hitro vpije in jo lahko tako vzame s sabo v službo, kjer nima časa 5 minut stati križem rok in čakati, da se vpije v kožo.
Tudi ona je pohvalila čudovit vonj kreme in prijeten občutek na rokah.
 Medicinske sestre in vse tiste, ki med delom uporabljate kreme za roke, tale vas zagotovo ne bo razočarala. ;)


Maslo za telo je zagotovo stvar, ki je ne bom podarjala naprej saj masla prav obožujem, super so za mojo suho kožo. V bistvu ne gre za maslo, pač pa za kremo, ki je namenjen telesu, rokam in obrazu. Zaradi goste, mastne in hranilne teksture, ki spominja na maslo za telo se nekako ne morem navaditi na izraz krema. ;)
Maslo/krema je pravo razvajanje za kožo in čutila, saj jo naredi izredno mehko, dišečo, gladko ter nahranjeno. Kot sem že omenila je izredno bogate, mastne in goste teksture, ki pa je izredno lepo mazljiva in se vpija zelo hitro, prav tako kot krema za roke.
Izdelek bi sicer lahko uporabljala tudi na obrazu vendar imam že tako mastno kožo, ki bi jo to hranilno maslo verjetno še samo poslabšalo. 
Maslo za telo je zagotovo vredno svoje cene saj na kožo deluje zelo pomirjajoče ter nežno. Lahko bi rekla, da so Avonovi izdelki s kakavovim maslom eni izmed mojih najljubših. Seveda ne samo zaradi vonja, ki pa vsekakor igra pomembno vlogo. ;)
Maslo za telo je bilo všeč tudi mojemu nečaku Krisu, poglej kako uživa ob namakanju prstov, na spodnji fotografiji. :)









Toaletna voda v velikosti 50 ml, ki se nahaja v izredno lepi steklenički je lahko tvoja za 26€, trenutno je v akciji. 
Pri izdelku me je popolnoma navdušil videz stekleničke, ki je v barvi oceana z zlatim orientalskim potiskom in pokrovčkom v ujemajoči se barvi. Za razliko od nekaterih parfumov, ki so čudnih, nepraktičnih oblik, je tale stekleničk super za shranjevanje pa še samo poličko ti polepša.
Toaletno vodico so pohvalile mnoge slovenske blogerke, tako njen vonj kot tudi obstojnost.
Glede obstojnosti težko povem kaj več saj parfuma nisem uporabljala, vonj mi preprosto ne ustreza. 
Izgleda, da sem ena izmed redkih blogerk, ki ne mara sladkih vonjev, saj so ga vse ostale pohvalile. ;) Note, ki jih toaletna vodica vsebuje so prefinjene mešanice okusne bele breskve, čutne roza potonike in skrivnostne sandalovine. Osebno bi bil zame verjetno bolj primeren lesni in orientalski vonj Mesmerize Black, ki pa ga še nisem preizkusila. 
Če imaš rada sladke rožne vonje, ki prav tako vsebujejo noto sandalovine ti bo Mesmerize Blue verjetno všeč. :) 




Colortrend Kiss'n'Go, rdečilo za ustnice


Tole ljubko rdečilo za ustnice je na moj naslov prispelo kakšen dan pred Valentinovim. Seveda me je povsem očarala embalaža šminke, ki je posuta s srčki, pravo presenečanje pa me je čakalo znotraj embalaže. Rdečilo je namreč na vseh straneh obdano s srčki, ki so vtisnjeni v samo šminko. Izgleda res prisrčno in mislim, da ne bi morala izrati boljše šminke za valentinovo večerjo z mojim dragim. Šminka je v odtenku Amour, gre za najbolj svetel, nude odtenek, ki se lepo zlije z barvo tvojih ustnic in pričara povsem naraven videz. Šminka je super tudi za suhe ustnice saj jih ob nošenju neguje in je prav tako izredno prijetna.
 Definitivno lepotni bonbonček, ki se preprosto mora nahajati v vsaki kozmetični torbici. Tvoja je lahko za 4€, izbiraš pa lahko med štirimi dokaj nežnimi, romantičnimi odtenki.
Med drugim je bila ta šminka izbrana kot eden izmed mojih najljubših nakupov za okrog 5€ v objavi, ki sem jo naredila v sodelovanju z blogerko Valentino, klik.









Krema z lahkotno strukturo losjona je primerna za nego telesa in rok. Vsebuje olje andirobe ter arome sivke, fige in vanilije. Vonj je bogat in zelo prijeten, nekoliko parfumski bi rekla. Zagotovo prevladuje sivka, ki se prepleta z vanilijo in tako ustvarja zares čudovit vonj
Krema se v kožo vpije izredno hitro, v eni minuti si že lahko oblečena, brez lepljivih madežev po oblačilih. To je zame velik plus saj ne maram krem za telo, ki se vpijajo počasi in puščajo lepljiv film na koži.
Kot pove že samo ime je tvoja koža že po prvi uporabi resnično svilnato mehka in izredno prijetna na dotik. Tudi navlaženost kože je optimalna in traja skozi celoten dan. Za to je odgovorno ravno andirobino olje.
Embalaža vsebuje 200 ml izdelka, tvoj pa je lahko za 7€. Nisem čisto prepričana, če se je izdelek v zadnjem času podražil, se mi pa zdi, da je bil še pred kratkim nekoliko cenejši.
Izdelek bi vsekakor priporočala vsem damam, ki se rade razvajajo, obožujejo dišeče kreme ter svilnato mehko kožo. Krema je sicer resnično dobra žal pa se meni trenutno zdi, v kolikor nisi član Avona, nekoliko predraga.






V bližnji prihodnosti boš lahko prebrala še objavo o drugem delu izdelkov, ki sem jih prejela od Avona. Na vrsto namreč čaka še kar šest izdelkov. ;)
Si tudi sama ljubiteljica Avonove kozmetike, kateri izdelki so ti najbolj všeč? Mi katere priporočaš?


5 komentarjev:

  1. Nisem preizkusila veliko njihovih izdelkov, je pa že 10 let stalnica njihova krema za mehčanje pet, ki naredi res super učinek in pomaga pri lepšemu videzu pet :)

    Mislim, da prvič vidim šminko z takimi vzorčki - luštna pogruntavščina! Se povsem strinjam s teboj, idealna za dneve kot je valentinovo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Avon je tudi meni ena super znamk in res znajo razvajat blogerke. Jaz se tudi razveselim vsakega paketa :). Jaz trenutno tudi uporabljam ta Avonov Skin So Soft mousse in mi je zelo všeč. Sploh ta malo masten občutek na začetku nanosa :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Same ''dobrote''! :P Ampak Cocoa butter linija je pa res vrhunska <3

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts