LIST: 50 things that makes me HAPPY





Mislim, da bi moral prav vsak narediti podoben seznam, ki vsebuje 50 stvari, ki ga vedno razveselijo ali pa npr. stvari za katere je v svojem življenju hvaležen. Seveda ni nujno, da gre za fizične stvari, preprosto nisem našla primerne besede. :)
V hitrem tempu, ki ga narekuje življenja se premalokrat ustavimo in resnično zavemo, da imamo veliko stvari, ki nas osrečujejo in delajo naše življenje lepo.
Tudi sama sem taka, da nisem nikoli povsem zadovoljna in se pogosto pritožujem kaj vse bi lahko bilo boljše.
Včasih, kot na primer danes, pa pridejo dnevi, ko ugotovim, da je moje življenje prav super.
Dejansko mi ne manjka nič in imam veliko stvari, ki me osrečujejo in za katere sem lahko hvaležna.
Seveda se bom tu in tam še naprej pritožila kako "slabo" mi gre, se bom pa poskušala pogosteje spomniti tega seznama in vseh teh majhnih, na videz neopaznih stvari, ki delajo življenje lepo.

Moj seznam izgleda nekako takole, je popolnoma neurejen, napisano pa je vse kar mi je trenutno prišlo na misel. Večkrat bi ga prebrala, več stvari bi se lahko spomnila in jih dopisala. ;)
Tukaj je moj seznam:



Sončni dnevi

Klepet s prijateljicami

Velika skodelica črne kave

Dolgi sprehod z mojim dragim in najinim psičkom

Nova kozmetika

Potovanja

Petki in pa podaljšani vikendi

Kratki izleti v naravo

Pozitivni ljudje

Dobra hrana

Plavanje

Družinska kosila in druženja

Jesensko listje

Dobre zabave

Opazovanje prvih snežink

Poštar, ponavadi me razveseli s kakim lepim paketkom ;)

Čaji, predvsem zeliščni

Tista vznemirjenost na dan preden se odpraviš na počitnice v kakšen oddaljeni kraj

Dobra knjiga

Prijatelji

Postavljanje božičnega drevesca

Prazniki

Cel dan za cartanje

Sveže zamenjana posteljnina

Vonj žara ob poletnih piknikih

Dolgi, naključni, pogovori z mojim dragim

Moj blog in moji bralci

Vonj morske soli na koži

Zvok čričkov in butanja valov ob obalo

Ljubezen

Glasen smeh po katerem te bolijo trebušne mišice

Dobri filmi ali serije

Fotografiranje

Skodelica vroče čokolade v mrzlih zimskih dneh

Nakupovanje

Objemanje

Ko mi dragi prinese rože brez pravega vzroka

Kuhanje

Načrtovanje lepih dogodkov

Ogled starih fotografij in obujanje spominov

Topla, prisrčna pižama

Prosti dnevi za poleževanje, še najbolje nekje v naravi

Wellness oddihi

Kvaliteten spanec

Dišeča kopel za dva

Čas za sebe

Nova torbica ali čevlji

Moja družina

Ko je na radiju tvoja najljubša pesem

Majhne pozornosti


Kaj pa osrečuje tebe, za kaj si še posebej hvaležna v svojem življenju? Komentiraj spodaj in imej super dan! :)


5 komentarjev

  1. Res čudovit seznam, se strinjam z večino točk pravzaprav :)Res je pomembno, da cenimo in da prepoznamo, kako bogati smo v resnici, pa čeprav imamo pogosto črne dneve.

    Še posebej pa mene osrečujejo: dolgi, naključni pogovori z mojim dragim, sveže zamenjana posteljnina, čaji, črna kava, dobre knjige, dan pred potovanjem oz. že samo načrtovanje potovanja, nova kozmetika, prijatelji...

    Mene osrečujejo še: zavedanje, da lahko naslednji dan dolgo spim, da sem zjutraj frej in mi tisti dan ni potrebno zgodaj vstati :D, življenjski citati&modrosti, ZF serije, še posebej klasika: Star trek, deževno vreme v kombinaciji z branjem pod dekico, zvok dežja, ki trka na okna, snidenje s prijatelji po dolgem času, komplimenti ki jih dajem in prejmem, sladka smetana :D, siri vseh vrst, božanje mačk, čeprav nimam svoje, dobre debate, to da sem zdrava, šport, itd. itd :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh ja, še in še se bi lahko našlo. Vedno, ko sem šla prebrat skoz sem našla kaj novega za dodati. Se popolnoma strinjam to glede spanja naslednji dan, komplimentov pa tudi glede sirov ... mmmm. Smetane pa nekak ne maram preveč. ;)

      Izbriši
  2. Super objava! :) S takim seznamom tudi sebe malo opomniš, da je vredno živeti; bi ga morala tudi sama sestaviti, sploh po kakšnem slabšem dnevu. :) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
  3. Objavo sem res z velikim zanimanjem prebrala :) Med drugim sem se našla v kar nekaj točkah :)

    OdgovoriIzbriši