4.15.2016

Revlon Colorstay tekoči puder



Danes bo govora o enem izmed pudrov, ki je prepričal ženske po svetu.Tudi osebno poznam veliko punc, ki ga uporablja. Večina jih je zelo navdušenih in je omenjenemu pudru zvesta tudi po nekaj let. Puder uporablja prav tako veliko slovenskih in tujih lepotnih blogerk.
No, končno sem do njega prišla tudi sama. Ne vem zakaj sem se tako dolgo obotavljala, ampak glavno je, da ga sedaj imam in ga zagotovo ne menjam več. ;)
Ko imaš mastno kožo z  razširjenimi porami, pogosto rdečico in za povrh še suho povrhnjico je res težko najti idealen puder za svojo kožo. Ampak, ko ga enkrat najdeš obstaja kar velika verjetnost, da se ga držiš, zato kar razumem ženske, ki omenjen puder uporabljajo že leta in leta.
Nekaj časa sem sicer uporabljala Revlon-ov PhotoReady tekoči puder, ki pa mi zadnje čase ne ustreza več. Glede na to, da je dvakrat dražji od ColorStay različice me kaj takšnega dejansko ne moti preveč.
Poleg pudrov je za moj tip kože super tudi Oriflam-ov Giordani Gold tekoči puder, ki je precej podoben pudru o katerem je govora v današnji objavi. Sicer sem pri Giordani Gold preizkušala samo različico proti staranju, bi pa verjetno bila zelo podobna tudi klasična različica. Glede na to, da je Oriflam-ov puder kar drag bom ostala pri ColorStay podlagi.





O izdelku: 

Revlon-ov ColorStay puder izhaja v dveh različicah in sicer za mešano do mastno ter za normalno do suho kožo. Prva različica vsebuje 20 različnih, druga pa 12 različnih odtenkov tako, da bo vsaka našla odtenek, ki ji najbolj ustreza. Ne vem sicer koliko odtenkov se lahko dobi pri nas.
Puder je izredno dolgo obstojen in bi naj obrazu ostal tudi do 24 ur. Poleg dolge obstojnosti puder obljublja še res dobro prekrivnost in vsebuje zaščito proti sončnim žarkom s SPF 15, kar je super saj je optimalno, da je naš obraz zaščiten skozi vse mesece v letu. 




Moje mnenje:

Kot ljubiteljica CC krem, ki ne mara težkih in gostih podlag pod katerimi koža ne diha, lahko ta izdelek res pohvalim. Sama struktura pudra je precej tekoča in zelo lepo mazljiva, kar omogoča porabo manjše količine izdelka. Puder je zelo dobro prekriven, kože ne zateguje in je izredno prijeten za nošenje. Čez dan ga na koži praktično ne čutiš. Rekla bi, da je nekako srednje lahke strukture in ga lahko brez problema uporabljaš tudi čez poletje. PhotoReady je bil precej bolj gost in težak puder, ki sem ga uporabljala samo v hladnejših mesecih, čez poletje pa sem posegla po obarvanih kremah. ColorStay sicer ni tako lahek kot večina obarvanih krem, vseeno pa se mi zdi, da ga bom lahko uporabljala tudi v poletnih mesecih.
Kot sem omenila že zgoraj se sama pogosto srečujem z rdečimi madeži po obrazu, ponavadi jih prekrijem z zelenim korektorjem ali zelenim primerom, ob uporabi ColorStay pudra pa tega nisem potrebovala saj je puder izredno dobro prekriven. Z mojo kožo se super zlije, izgleda naravno ter jo dobro matira. Všeč mi je, da se moja koža ne začne svetiti kot pri nekaterih pudrih, če podlago dobro zafiksiram z mineralnim pudrom imam vsaj 4-5 ur mir.
Pogosto so se ostali pudri čez dan kar stopili z moje mastne kože, pri temu pa mi je en nanos zadostoval skozi celoten dan. 
Edini minus, ki ga pri pudru vidim je zagotovo stvar, ki moti veliko žensk, puder nima dozirne pumpice.
Glede na to, da je bolj tekoče strukture lahko hitro pride do politja vsebine, poleg tega pa se mi zadeva ne zdi tako higienična kot pri embalažah s pumpico.
Nekatere punce si tako puder prelivajo v druge embalaže, ki vsebujejo pumpico, druge pa so se na to navadile in so mnenja, da pumpice sploh ne potrebujejo.
Osebno me malo moti, da izdelek nima pumpice, ampak zagotovo ne tako, da bi ga prelivala v drugo stekleničko. Težava je le, da je tako sam nanos malo težji, sama vedno zlijem na dlan preveč izdelka. Sedaj sem začela delati tako, da puder pred uporabo pretresem in nato s čopičem zajamem vsebino, ki ostane v pokrovčku ter jo nato dobro zabrišem po obrazu z uporabo gobice.
Če te preveč moti, da tvoj puder ne vsebuje pumpice lahko na tujih spletnih drogerijah kupiš verzijo s pumpico. Upam, da hitro prispe tudi v Slovenijo.
Če se odločiš za nakup take embalaže bodi pozorna saj so cene zelo različne. Pri določenih tujih drogerijah boš za različico s pumpico odštela 1€ več, spet pri drugih pa tudi do 5€ več.
Sicer pa pumpica gor ali dol, ta puder je točno to kar moja koža potrebuje in prav zagotovo ga bom uporabljala še naprej.


Svojega dobiš:

Praktično povsod, je pa v fizičnih drogerijah ponavadi malo dražji. Najdeš ga lahko v Müllerju, Tuševih drogerijah in kar nekaj slovenskih spletnih drogerijah kot so Clik2chic, Salma, Disim.si in podobne. 
Sicer je najnižja cena v spletni drogeriji Disim.si kjer puder dobiš za 8,29€, na Salmi pa boš zanj odštela okrog 10€. Vsekakor se splača spremljati tudi Click2chic kjer je bila ravno pred kratkim akcija plačaš 1, dobiš 2 Revlon izdelka. Trenutno pa je za 50% znižan tudi v vseh Tuš drogerijah po Sloveniji. 







6 komentarjev:

  1. Jooj o tem pudru vedno znova berem same pohvale, ampak si ga še vedno nisem privoščila... Obvezno ga sprobam, ko malo zmanjšam zaloge ostalih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz moram zdaj tudi porabit zaloge, trenutno jih mam toliko, da vsaj kakšno dobro leto ne rabim kupovati nič, kar itak ne bo izvedljivo. ;)
      Sicer pa ti ga priporočam, ko bo čas za to. :)

      Izbriši
  2. Moj holy grail izdelek. :) Vedno je na zalogi. Res najboljši prekriven puder. Všeč mi je tudi, da ni parfumiran kot na primer Bourjois, kar lahko včasih še dodatno iritira kožo. Obstojnost je pa itak največji plus tega pudra.

    Revlon je rabil samo ene 10 let, da se je končno spomnil, da bo treba naredit pumpico. Ah well..better late than never :D. Jaz drugače vedno naredit tako, da dam prst preko odprtine in ga obrnem na glavo in nato nazaj. Na prstu mi ustane ravno dovolj pudra za nanos po obrazu in ga nato razmažem. Ker to zlivanje ven zna hitro biti katastrofalno :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem tudi sama vesela, da sem ga končno preizkusila! Same dobre stvari sem poslušala nekaj let in se komaj sedaj v to prepričala tudi sama.
      Ja sem nehala zlivat na roko, ker je praktično nemogoče dobiti pravo količino, bom probala še to s prstom. ;)

      Izbriši
  3. Tekoči pudri brez pumpice je nekaj kar me res odvrača od nakupa in ne razumem, zakaj jih sploh prodajajo na tak način. Me je pa presenetla količina različnih odtenkov :O v katerem odtenku je tvoj?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja meni tudi ni všeč, mi je pa puder tako super, da me ne moti tako zelo, da ga ne bi kupila. :)
      Moj je v odtenku 180 sand beige, zgleda, da uporablja večina žensk ravno ta odtenek saj vedno prvi zmanjka. ;)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts