Spring Primark Haul



Lani avgusta sem čisto prvič obiskala Primark, ki me je prepričal s svojo raznolikostjo, ljubkostjo ter nizkimi cenami. Včeraj sem se tako tja odpravila že petič.
Moje vtise in mnenje o sami trgovini lahko prebereš v lanski, kratki a zelo slikoviti, objavi. V objavi boš našla fotografije, ki so bile posnete znotraj Primarka, prav tako pa si lahko ogledaš moj takratni nakup. Objava se nahaja na naslednji povezavi, klik.
Glede na to, da vam je bila prejšnja objava všeč in je dobila kar nekaj ogledov, sem se odločila, da z vami delim še moj včerajšnji, nekoliko spomladansko obarvan nakup.



Na FB strani sem dobila kar nekaj vprašanj o kvaliteti izdelkov. Mnenj je seveda toliko kot je ljudi, lahko pa povem, da sem slišala več pozitivnih kot negativnih komentarjev. Mislim, da je Primark tako obiskan in zaželen predvsem zaradi raznolikosti prodajanih izdelkov. Tam lahko res najdeš praktično in vse prav tako je izbira res ogromna. Več o tem v moji prejšnji objavi.
Glede kvalitete je tako, da so nekateri izdelki res precej nekvalitetni in se jih ne splača kupiti. Prav tako je veliko razne šare, ki je v bistvu ne rabiš, ampak te pogosto prepriča s svojim lušnim izgledom, potiski ali napisi.
Meni se to pogosto dogaja pri raznih svečkah, ki jih dobiš že od 1€ naprej, vonjev je res veliko, prav tako me prepričajo razni dodatki za dom kot so košarice, lončki, krpe za kuhinjo in podobno.
Glede obutve in oblačil pa je možno najti vse. Od že na videz nekvalitetnih kosov pa do stvari, ki so popolnoma v redu. Če bi morala izbrati trgovino s podobno kvaliteto, za stvari, ki sem jih kupila, bi to bil najverjetneje kar New Yorker. Nekvalitetnih stvari osebno ne kupujem, opaziš jih tako že od daleč. Prav tako pa vedno pazim na material, najraje imam kar bombaž.
Če greš v Primark si moreš vzeti čas in malo pobrskati po trgovini, stvari je toliko, da boš potrebovala verjetno kar več kot dve uri, da si boš vse dobro ogledala.
Sama najraje kupujem pižame z nadvse srčkanimi motivi, bombažne majčke, tope, nogavice ter spodnje perilo in jopice, tu in tam tudi kakšno srajco ali bluzo. Kupila sem že tudi športno jopico in pončo za katerega sem odštela 30€ in je svetoven.
Veliko srajčk je iz cenenega materiala, ki me osebno spominja na krep papir. Tem se v velikem loku izognem, moram pa pohvaliti spodnje perilo in nogavice, ki so res super kar se tiče kvalitete in udobja med nošenjem.
Naj še povem, da je moja koža občutljiva in mi nekateri materiali povzročajo izpuščaje in srbečico, z nobeno stvarjo s Primarka nisem imela takih problemov. Sicer kot pravim nisem kupovala neprijetnih ali nezračnih materialov, pa vendar.
Sama se torej ne bi strinjala s komentarji, da je celotna Primarkova roba za nič saj to zagotovo ne drži. Nekatere stvari so boljše, druge slabše in kot sem že rekla si je potrebno vzeti čas. :)
Moj nakup najdeš spodaj.





Začela bom kar z bombažno kratko majčko za katero sem odštela 3€. V sami trgovini je prava poplava kratkih majčk v različnih barvah, potiskih, oblikah in z najrazličnejšimi izrezi. Opazila sem tudi kar nekaj dolgih in asimetričnih. Izbira je res zelo velika, škoda, da nisem vzela še kakšne. :)



Naslednje kar se je znašlo v moji košarici je bila ta delno prosojna, ohlapna bluza s srebrno zadrgo. Za njo sem odštela 14€ in bo super za toplejše spomladanske dni saj je zelo zračna. Mogoče ni v ravno najboljši barvi za tople mesece, ampak imam črnih srajčk premalo. ;)




Naslednji izdelek je pižama v obliki kratkih hlačk za katere sem odštela 3€. Čez poletje prav obožujem take stvari, ki izgledajo zelo lušno poleg tega pa mi ni tako vroče.
Glede pižam je izbira v Primarku tako ogromna, da se je praktično nemogoče odločiti med različnimi modeli in barvami. Od super junakov, cute živalic, do rožic in najrazličnejših potiskov, res super. Obožujem take pižame, saj veste! ;)
Nekaj kar prav gotovo ne maram pa so bombažne spalne srajce, ki se mi zdijo prav grozne. Celo tiste daljše, ki segajo čez kolena. Ampak okusi so seveda različni. Če si ljubiteljica bombažnih spalnih srajc ali pižam z nakupom v Primarku ne moreš zgrešiti.




Nekaj kar v Primarku vedno obvezno kupim je spodnje perilo. Izbira je, kot za praktično vse drugo, velika. Najdeš lahko zelo različne modele od klasičnih, bikini do ženskih boksaric, tangic, brazilk, hipster hlačk ...v glavnem res ni, da ni.
Sama kupujem izključno brazilke, v Primarku dobiš res lepe z dodatkom čipke. Všeč mi je, da so udobne za nošenje in lepo poudarijo postavo. Saj verjetno sama veš, da v nekaterem spodnjem perilu izgledaš bolje kot v drugem. V Primarkovih brazilkah se osebno počutim najbolj samozavestno.
Najraje izberem bombažno spodnje perilo, tokrat pa sem izbrala še dvoje hlačke iz najlona.
Za vsak kos sem odštela 2,5€, kvaliteta spodnjega perila, celo bombažnega pa je v Primarku res dobra. Nedrčka sicer še nikoli nisem kupila, mogoče zato, ker jih je preveč, da bi lahko izbrala. ;)




Naslednja stvar, ki jo v Primarku moreš kupiti so zagotovo nogavice, ki so zelo ugodne, udobne in kakovostne. Tokrat sem izbrala izredno mehke in zelo kakovostne nogavice, ki so primerne za različne vadbe. Za 5 parov nogavic sem odštela 3,5€. Sicer pa najdeš nogavice najrazličnejših višin in potiskov. Od enobarvnih, tistih malo bolj resnih pa vse do luškanih medvedkov, Disney junakov ali Harry Potterja.




Primark ima prav tako velikansko izbiro čevljev, ki pa meni osebno niso preveč všeč.
No ja, vsaj tokrat se mi niso zdeli nič posebnega.
Sicer sem med poletnimi sandali videla nekaj lepih kosov, ampak na splošno pa nič kaj posebnega. So pa posebne zagotovo cene saj so vsi čevlji res zelo poceni, celo pomladni in poletni.
Mojo pozornost so pritegnile te balerinke, ki so popolnoma v mojem stilu. Mislim, da so najboljša stvar mojega tokratnega nakupa.
Obožujem nude odtenke v kombinaciji z zlato obrobo.
Za balerinke sem odštela 7€ in kar nisem mogla verjeti kako poceni so. Kvaliteta je verjetno podobna trgovini s čevlji Princess. Težko povem, ker nisem še nikoli prej kupila čevljev v Primarku. Sicer pa tudi, če jih bom nosila samo 3x, zagotovo se je splačalo! <3




Še nikoli nisem preizkusila samoporjavitvenega losjona, tako, da bom več o tem povedala, ko ga dejansko preizkusim. Priporočala mi ga je znanka, ki pravi, da je super in za razliko od ostalih samoporjavitvenih izdelkov ta ne smrdi, pač pa diši po jagodah.
Moja koža je zelo prosojna, tako so praktično po vsem mojem telesu vidne žile, kar mi ni všeč. Pričakujem, da bo ta samoporjavitveni losjon pripomogel k njihovi manjši vidnosti.
Glede na to, da nisem še nikoli preizkusila česa podobnega me je ta izdelek premamil, verjetno tudi zaradi nizke cene, dobiš ga za 3,5€. Kupiti je možno tudi losjon, ki je primeren za srednjo do temnejšo kožo, prav tako pa lahko izbiraš še med samoporjavitvenim sprejem ali kremo.


Gobic ni nikoli dovolj, vsaj pri meni ne. Prav tako je že skrajni čas, da zamenjam nekatere, ki jih trenutno uporabljam.
Za 2€ sem dobila dve novi gobici, kar je super ponudba. Sama z gobicami nanašam predvsem tekočo podlago, ki izpade zelo naravno, veliko bolj kot na primer ob uporabi prstov ali čopiča. Slaba stvar gobic pa je, da vpijejo veliko količino podlage in moraš tako za en nanos porabiti več kot bi sicer.




Zadnji kupljeni izdelek je ta čudovita posteljnina, ki mi je res noro všeč. Kot verjetno že veš je vijolična moja najljubša barva, posteljnina se bo tako lepo podala k moji sobi, tako doma kot v mojem stanovanju v Mariboru. Prav komaj čakam že, da jo oblečem!
Z Denisom trenutno uporabljava enojne posteljnine. Sicer se ne bi branila res široke odeje, ampak kdo pa bo pa to oblačil. ;)
Z enojimi je veliko manj dela pa še bolj praktične so. Slaba stran je samo to, da se ne morem vso noč s svojim dragim stiskati pod eno odejo, ampak saj lahko improviziraš.
Glede omenjene posteljnine me moti le to, da je v 50% izdelana iz poliestra, ostalih 50% je bombaž. Moja idealna posteljnina je 100% iz bombaža, tako, da nisem povsem prepričana, če mi bo ustrezala. Ampak glede na to, da stane samo 11€ sem se odločila, da vsaj poskusim in jo podarim naprej, če mi ne bo odgovarjala. Poznam kar nekaj ljudi, ki niso tako "občutljivi" kot jaz. :)
Sicer pa ima Primark res lepe posteljnine, različni potiski in barve, zelo všeč so mi bile tudi zimske z jelenčki, ki jih lahko najdeš v prejšnji objavi o Primarku.



V moji košarici se je znašla še torbica z mornarskim vzorcem, ki je na spodnji fotografiji.
Shopper bag so mi noro všeč, obožujem pa tudi črte, še posebej poleti.
Torbica je stala 14€ in bi jo kupila, če bi bila narejena iz umetnega usnja. Na žalost je bila iz plastike, ki se bi verjetno hitro popraskala. Glede na to, da je bilo več kot pol neprodanih torbic že popraskanih sem si tako premislila ... in do danes še nisem povsem prebolela te odločitve, čeprav je verjetno tako še najboljše. ;)




Pa ti, poznaš Primark? Kakšno je tvoje mnenje o trgovini in kvaliteti izdelkov? Kaj najraje kupuješ? Vesela bom vsakega komentarja. :*



15 komentarjev

  1. Super nakup! Se moram čez poletje tudi sama odpravit malo prečekirat ponudbo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa kozmetike in lepotnih pripomočkov je vedno več, sem se odločala ali kupiti bronzer ali ne. Mi je zdaj malo žal, da ga nisem. :)

      Izbriši
  2. O super nakup!! Se strinjam da ne moreš kar, tako kot pri vsaki stvari, posploševati in vse označiti za odlično ali pa za slabo.. Vidim da se dobi res ogromno izdelkov raznolikih kategorij.. Sama še nisem bila v Primarku, me pa vse bolj mika ;). Glede na tvoj opis bi pobrskala predvsem za spodnjim perilom, nogavicami, pa tudi kakšno torbico bi si mogoče privoščila..

    Se mi zdi pa res pomembno da se najprej preveri material in potem oceni, ali bo OK ali ne, kakšnih že na pogled in otip cenenih stvari se je res boljše izogniti.. Mi je pa ta majčka ki si jo kupila zelo všeč, pa tudi torbica ki si je nisi privoščila, ampak če je plastična, pa da so bile že opraskane, potem ni kaj za obžalovati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maš prav, če bi jo včeraj kupila bi se verjetno že čez nekaj dni jezila, da je popraskana. ;)
      Je pa meni v Primarku tako težko, res prav težko mi je, ko je toliko izbire in nikoli ne vem, če sem se prav odločila. ;) ;)
      Na primer takih majčk je bilo mislim, da 10 različnih modelov, vsak je imel malo drugačen potisk ali napis.
      Upam, da bo kdaj možnost pa, da greve skupaj. :)

      Izbriši
  3. Jaz sem tudi kupila to majico (Paris) :). Sicer sem bila samo v Primarku in najbolj me je navdušil home decor. Oblačila me niso toliko pritegnila pa tudi zelo me je jezilo, ker majhnih številk skoraj ni bilo. Npr. S pulovra nise mogla najti nobenega v mojih odtenkih. Tako da sem na koncu vse drugo kupovala. Nekatere stvari mi res izgledajo iredno cheap - npr superge, druge pa sploh niso slabe in cene so seveda odlične. Moram vsekakor še kdaj it, ker prvič sploh nisem mogla vsega pregledar :D.

    Me pa zelo zanima kako se bo obnesel ta tanning lotion. Poročaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh ja, to pa je poznani problem. Včeraj recimo ni bilo moje številke (M), vse kar mi je bilo všeč je bilo S in manjše ali L in večje. :D
      Pa to se mi dejansko pogosto dogaja, celo pri kakih res hudih kosih. Se mi pa zdi, da je ponedeljek še kar ok dan, da kaj najdeš. ;)

      Izbriši
  4. No jaz Primark obožujem. Mislim,da se v trgovini najdeš stvari za vsak okus nekaj. Glede kakovosti bom pa rekla tako,da v Primark hodim že dve leti - pred Grazom sem hodila na Dunaj in se mi še ni nobena stvar dejansko obrabila ali strgala. Tako,da jaz mislim,da je vsaj pri oblačilih, ki jih jaz kupim kvaliteta boljša od New Yorkerja, ki mi majčko spere po par pranjih. :) Jaz osebno kupim tudi veliko kozmetike, saj so njihove šminke za ustnice top obstojnosti - enako kot kaki Bourjois velvet mat. In pa tudi korektor sem našla, ki ga ne menjam. :) piđmice, svečke in podovne zadeve pa so itak top in jih je treba nabavit. :) drugače pa jaz v Primarku vedno preživim od 3 do 4 ure,da pregledam čisto vse itd. :)
    J. ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V New Yorkeru že kar nekaj časa nisem nič kupila, tako, da mogoče pa res. Jaz tudi vse kar imam izgleda še vedno dobro. Sicer ni nobena stvar starejša od avgusta 2015 pa vendar nekatere stvari perem vsak teden pa so še vedno super. :)
      Jaz bom naslednjič definitivno nakupila še kako kozmetiko, včeraj se nekak nisem mogla odločit. Če je res toliko stvari, ki so mi všeč ... bi mogla imeti bančno kartico z neomejeno vrednostjo :P

      Izbriši
  5. Dobre pridobitve :) Nogavice so ti vredu? :) Sem jih gledala, sam jih pol vseeno nisem vzela :)) Sem si pa vzela ene pozimi, pa so najboljše nogavice ever! :) In ful luškane balerinke.. Drugače pa bom tak rekla, ziher se najdejo stvari, ki se jih ne splača kupiti, ali pa mogoče včasih malo mimo vdariš s kakim nakupom, ampak meni je PRIMARK vseeno super! Se bom zagotovo še vrnila.. Predvsem se splača kupiti te navadne majčke ko so 3 eure, kvaliteta enaka kot v kakem H&M ali New Yorkerju (mogoče celo boljša glede na to, da so se mi nekatere navadne majčke kar grdo raztegnile iz omenjenih trgovin) poceni pa je dosti bolj :) Pa jaz sem si našla fajne pletene jopce, ki so ble okoli 13 eurov, drugje pa so po 30, 25 .. Pa so obdržale obliko, niso se skrčile, tak da sem čist zadovoljna res.. Ampak ja moraš bit potrpežljiva.. Pobrskati.. Pa mogoče kaki odmor nardit med nakupovanjem, it na kako pijačko, pa nazaj pa dalje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se popolnoma strinjam z napisanim! :)
      Tudi jaz imam kar nekaj teh majčk po 3€ in majčk na naramnice in morem reči, da so točno tako dobre kot povsod drugod. Sem kupila nekaj basic kratkih majčk tudi za mojega dragega pa tudi pravi, da so take kot vse ostale, ki jih ima.
      Glede odmora pa tudi drži, hehe ... jaz se včasih malo vsedem kar one klopce pri čevljih in med odmorom zračunam, če mi bo šlo skoz z vsem kar je v košarici. ;)

      Sicer pa so nogavice super, elastične, malo debelejše od tistih čisto navadnih tako, da so predvsem za kake daljše sprehode, aerobiko, fitnes ipd super. :)

      Izbriši
  6. Zelo luštne brazilke si kupila pa tudi balerinke so mi zelo všeč, čeprav jih nikoli ne nosim, ker se mi zdi, da mi naredijo ogromno nogo. Torba je zelo lepa, res škoda, da je bila plastična :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca veš, da ne vse! Tudi meni se zdi, da v nekaterih modelih moja stopala zgledajo široka. Sem pa ugotovila, da predvsem v tistih, ki imajo precej okrogel prednji del čevlja, če je malo bolj ovalen, ali kot pri teh, bol špičast izgleda veliko boljše. :)
      Drugače pa balerinke in torbica sta popolni glede na moj okus, mi je še zdaj malo žal za torbo. :)

      Izbriši
    2. To je pa nekaj novega zame! Bom bolj pozorna na tak tip balerink, ker sem do sedaj vse metala v en koš in preprosto govorila, da balerinke pa res niso za mene :)
      Glede torbe ti pa čisto verjamem, z vsakim ogledom mi je lepša, čeprav to sploh ni moj tipičen stil..

      Izbriši
  7. Ne bi smela videti te objave, zdej bom komaj dočakala naslednji teden ko se tudi sama odpravljam tja :)

    OdgovoriIzbriši