Victoria's Secret Pure Seduction


Pozdravljena lepotička! :)

V kolikor spremljaš Facebook stran 21st century girl, si verjetno opazila, da sem pred kratkim praznovala rojstni dan. Saj ne morem verjeti ampak ja, četrt stoletja je že za mano. ;)
Ob tej priložnosti sem dobila dišeči losjon za telo Victoria's Secret, ki me je zelo razveselil. Do tega dneva namreč nisem preizkusila nobenega izdelka omenjene znamke. Sicer sem si jih pogosto ogledovala in pasla oči na njihovih unikatnih embalažah, nikoli pa ni prišlo do tega, da bi kaj dejansko kupila.
Do tega dneva, natančneje prejšnje sobote.






O Victoria's Secret

Prepričana sem, da preprosto ne obstaja lepotna ali modna navdušenka, ki znamke ne bi poznala. Kot ti je torej verjetno že znano gre za vodilno ameriško znamo na področju ženskega spodnjega perila. Ponujajo pa tudi druga oblačila in dodatke za ženske, prav tako pa tudi lepotne izdelke.
Le katera izmed nas še ni pasla oči na čudovitem, ženstvenem spodnjem perilu ali občudovala postavne Victoria's Secret Angels, po domače povedano Viktorijine angelčke? ;)
Za vse te čudovite stvari se lahko zahvalimo ustanovitelju Roy Raymondu in njegovi ženi Gaye, ki prihajata iz Kalifornije.
V Sloveniji na žalost (še) nimamo Victoria's Secret prodajaln, seveda pa lahko vse izdelke naročiš na svoj naslov iz njihove uradne spletne strani. Sama sem v decembru obiskala nekaj VS prodajaln v Amsterdamu. Na žalost je šlo samo za oglede, saj sem že za hotel in tedensko življenje v tem zanimivem mestu, zapravila veliko denarja. Sicer je v Sloveniji možno dobiti nekaj lepotnih izdelkov omenjene znamke, kolikor mi je znano jih lahko dobiš v Müllerju in na spletni strani Salma. Predvsem na Salmi boš našla celo malo morje različnih lepotnih izdelkov, prava poplava različnih vonjev tako, da se je zelo težko odločiti za samo enega. :)






VS Pure Seduction,  vlažilni losjon za telo



Tahlo rožnato obarvan losjon za telo se nahaja v 250 ml embalaži. Ponaša se z izredno sočnim vonjem, ki vsebuje bogato mešanico rdeče slive in frezije. O samem vonju je praktično nemogoče zapisati le nekaj besed, tako se moram najprej ustaviti tukaj. Vonj samega losjona je izredno močan in ga boš tako na koži kot tudi v prostoru vohala še nekaj časa. Ob stiku s kožo se vonj malo spremeni, tako kot se to zgodi pri parfumih, na vsaki koži dišijo nekoliko drugače. Meni osebno je vonj na moji koži všeč še bolj. Opisala bi ga kot močan, bogat vonj, mogoče nekoliko bolj prevladujejo sadne note pa vendar je še vedno zelo ženstven in izrazito privlačen. Embalaža je klasična, nekoliko bolj široka na vrhu in ožja na dnu z nepogrešljivim zlatim pokrovom, značilna za VS losjone. Sicer na uradni spletni strani podjetja že lahko opaziš nekoliko prenovljen tisk, sama oblika embalaže v kombinaciji roza in zlate pa ostaja enaka. 
Formula losjona je obogatena z aloje vero, ovsom, ekstratom grozdnih pečk, vitaminom E in C ter se v kožo vpija izredno hitro. Na koži ne pušča mastnega občutka, le mehko, vidno nahranjeno in seveda dišečo kožo. Sama struktura losjona je klasična, srednje gosta in izredno lepo mazljiva.
Osebno ne maram mleka za telo saj imajo težjo in bolj tekočo strukturo, masla pa so po drugi strani pogosto precej gosta čeprav suho kožo nahranijo in navlažijo najboljše. Losjoni se tako nahajajo nekje na sredini in omenjeni losjon mi je všeč predvsem zato, ker kožo navlaži skoraj tako dobro kot maslo, ob enem pa je lepo mazljive, lahkotne in dišeče strukture.
Ob uporabi VS losjona se počutiš bolj ženstveno in predvsem bolj privlačno. Seveda zato poskrbi sam vonj, ki ga dobesedeno obožujem. Od kar sem izdelek dobila ga uporabljam vsak večer, moja koža pa je še tekom naslednjega dne izredno mehka voljna in predvsem hvaležna. 
Za zdaj lahko povem, da ta losjon definitivno ne bo sameval v moji kopalnici. Definitivno si bom omislila še kakšne druge vonje te znamke, saj v svoji kopalnici rada uživam v raznolikosti izdelkov in njihovih vonjev. S samo enim losjonom bi bila tako zagotovo nesrečna. ;)
Pure Seduction losjon z zelo originalnim imenom, sama ga ne bi mogla opisati bolje, je lahko tvoj za okrog 10€








Si tudi ti navdušena nad VS kozmetiko? Kateri vonji so tvoji naljubši? Vesela bom vsakega komentarja, celo pa takih, ki bodo z nasveti pomagali dodati kaj zanimivega na mojo wish listo. :)


4 komentarji

  1. Joj spregledala sem, da si imela rojstni dan :/ želim ti vse najboljše, sreče, zdravja, polno ljubezni in uspehov tako v zasebnem življenju kot tudi na blogerski sceni :) upam, da si odlično praznovala ***

    Kar se tiče samega losjona, se bere odlično, vendar jaz sem tako lena glede nanašanje krem ali losjonov za telo, da je groza :/ še sreča, sa nimam problemov s suho kožo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mojca, dejansko nisem na blogu nič pisala o tem, nekaj malo sem omenila samo an FB strani bloga tak, da nisi nič zamudila. ;)
      Maš srečo s kožo, jaz imam po nogah izredno suho, če si npr dva dni ne namažem se prav vidi, da je koža izredno suha, na ostalih delih telesa je sicer ok. :)

      Izbriši
  2. Tudi jaz ti z zamudo želim vse najlepše :* Drugače pa vsekakor lepo darilo :) Mislim, da sem ta vonj že imela in se spomnim, kako mi je dišal. Sem bila čisto navdušena nad njim :D

    OdgovoriIzbriši