Spring Inspiration ...



Pomlad! Moj najljubši letni čas, poleg jeseni seveda.
Narava se je že popolnoma prebudila in odela v zeleno preobleko. Prav lepo je, ko se ozreš na zelene gozdove in travnike posute s čudovitimi travniškimi rožami. Čez dan nas greje toplo sonce, zjutaj pa zbuja ptičje petje. Res je lepo v teh spomladanskih mesecih, kajne?
Pomlad se opaža tudi na ljudeh. Zdijo se mi bolj veseli, pozitivni, motivirani in bolj polni življenja. Še celo tisti tečni so za odtenek bolj prijazni. ;)
Seveda je skrajni čas za spomladanske inspiracije tudi na mojem blogu. Oglej si spodnje, pomladno obarvane, fotografije in uživaj v prelepi pomladi še naprej.
Preneseš jo lahko tudi v svoj dom, v svojo garderobo in seveda na svoj krožnik. Upam, da dobiš kakšno novo idejo.
Če pa bi rada obujala spomine, je tukaj še objava z jesenskimi inspiracijami. :)



Privošči si osvežujočo vodo z dodatkom spomladanskega sadja in zelišč




Naberi travniške cvetlice


Pomlad je rezervirana za nežne barve ...

... in cvetlične potiske

Jagode in špinača, najboljša stran pomladi na mojem krožniku. Zakaj ne kar skupaj?! :)




Nekaj pomladi lahko v tvoj dom prinesejo tulipani. Osebno imam najraje rumene. :)



Izgovor za nakup novih dežnih škornjev ...



... in nov odtenek šminke!




Idealno vreme, da se malo zmigaš ...

... in odpraviš na izlet v naravo

Ne pozabi na poležavanje na sončku ;)


Cvetlice tudi na tvojih novi manikuri


Končno lahko spet oblečeš oblekico in pri tem dejansko ne zmrzneš ;)



4 komentarji

  1. Krasne fotke, še posebej kombinacija jagod& špinače mi je padla v oči, se pa zelo veselim tudi pomladanske mode, barv in pa fajn, da ima tudi Maybelline nove mat šminke :D

    Trenutno pa je res bolj čemerno vreme, ampak saj še pridejo tudi sončni dnevi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni sta pomlad in jesen najljubša letna časa :) Drugače pa zanimive ideje. Najprej mi je v oči padlo krilo s potiskom cvetlic :) Sem v iskanju kakšnega takega. Ampak odkar delam v Mangotu, je kar problem, ker bi potem najrajši vse pokupil haha. Takoj za tem pa mi je v oči padel seveda še Essie :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Spisala si zelo lepo spomladansko zgodbo. Škoda le, ker se trenutno vreme in nižje temperature ne soupadajo s to objavo, saj pomlad in poletje resnično obožujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz, to grdo vreme me počasi že v slabo voljo spravlja in mi je res fajn takrat pogledat te fotke ... upam, da bo kmalu sončeeeeek! :)

      Izbriši