6.01.2016

Lierac Sunific, Suncare Velvet Cream SPF 30


Poletje je že skoraj tu, z njim pa seveda tudi vedno močnejši sončni žarki, ki v preveliki meri neugodno vplivajo na našo kožo. Povzročajo lahko rjave madeže in druge znake prehitrega staranja kože. Najbolj izpostavljena je ravno koža na našem obrazu, ki je ob enem tudi najbolj tanka, nežna in občutljiva ter zato potrebuje ustrezno zaščito pred soncem. Seveda bi morali svoj obraz pred soncem zaščititi skozi celotno leto in ne samo v poletnih mesecih.
Sicer je dan danes na tržišču vedno več ličil, ki vsebujejo zaščitni faktor. Osebno sem mnenja, da je v mrzlih mesecih čisto dovolj že zaščitni faktor, ki ga vsebuje moja tekoča podlaga. Seveda pa se ne bi branila, če bi bil le ta prisoten tudi v moji dnevni kremi.
Opažam, da je veliko žensk mnenja, da kreme z zaščitnim faktorjem ne sodijo na obraz, ker so preveč mastne in naj bi mašile pore. Če na obraz nanašaš mastno kremo, ki je namenjena zaščiti telesa in imaš po možnosti še mastni tip kože je jasno, da takšna krema NI primerna za tvoj obraz.
Spomnim se, da smo včasih kremo za sončenje, ki je bila namenjena zaščiti telesa, nanašali tudi na obraz. Takrat seveda še ni bilo toliko različnih izdelkov z zaščitnim faktorjem kot jih imamo danes. Načeloma se je uporabljalo precej mastno mleko za telo na katerega so določeni tipi kože na obrazu slabo reagirali. Verjetno še najbolj mastna ter občutljiva koža.
Dan danes je seveda zadeva popolnoma drugačna! Na trgu je malo morje različnih izdelkov, ki vsebujejo zaščitni faktor. Med drugim so tukaj tudi lahkotne kreme za obraz, ki so namenjene mastni koži. Take kreme kože NE zmastijo in NE mašijo por. V bistvu so popolnoma enake kot tvoja dnevna krema, a še boljše. Boljše predvsem zaradi dodatka zaščitnega faktorja.
Prav takšna je tudi moja najljubša krema za zaščito kože pred soncem Lierac Sunific, o kateri bom danes napisala nekaj več.














O izdelku: 

Krema je namenjena vsakemu tipu kože. Ima anti-aging delovanje proti gubicam in pojavu temnih madežev na koži. Lahka tekstura z bisernimi delci pospešuje proces porjavelosti ob enem pa ščiti kožo pred škodljivimi sončnimi žarki. Kot rezultat je navlažena, zaščitena, učvrščena in intenzivno voljna koža. 
Kremo je primerno nanesti pred vsakim izpostavljanjem soncu in nanos po potrebi ponoviti. Predvsem ob daljši izpostavljenosti soncu ali po kopanju, brisanju z brisačo ali znojenju. 
Glavne sestavine, ki se v izdelku nahajajo so pantentirana UVA/UVB zaščita, izvlečki rastlin noni in pojalnika za anti-age delovanje. Kompleks za zaščito DNA ter celic pred prostimi radikali, izvleček cvetu plumerije ter olje rastline bikse, marelično maslo in rastlinski glicerin za vlaženje kože in pospešitev porjavelosti.  


Cena:

Redna cena je 27, 30€, trenutno pa je krema znižana na 13,20€
Svojo dobiš pri zastopnikih Lierac kozmetike, Bormerx ali v lekarni.




Mnenje:

Kremo sedaj uporabljam že skoraj dva meseca, ob jutrih menjuje mojo dnevno kremo. 
Nahaja se v res lepi in priročni embalaži s pumpico, ki vsebuje 50 ml kreme. Zaradi oblike in lahkosti jo lahko vzameš s sabo praktično povsod. Narejena je iz trše plastike zato je veliko lažja od krem v steklenih embalažah, poleg tega pa ti ni treba skrbeti, če ti krema pade z rok. Pri steklenih embalažah je seveda malo drugače. ;)
Mene osebno pri kremi prepriča njena izredno lahka tekstura, ki je prav tako zelo mazljiva. Za celoten obraz vedno porabim res minimalno količino izdelka. Krema se v kožo vpije praktično takoj in za sabo ne pušča nobenih sledi. Za sabo pušča res mehko, navlaženo in zaščiteno kožo.
Velik plus je zagotovo to, da lakoj lahko nadaljuješ z nanosom tekočega pudra takoj.
Preizkusila sem že kar nekaj krem za obraz z zaščitnim faktorjem. Spomnim se ene izmed krem, po kateri vsaj uro po nanosu nisem mogla nadaljevati z ličenjem. V nasprotnem primeru se je puder na nekaterih predelih svaljkal, koža pa je izgledala oljnato.
Pri Lieracovi Sunific kremi se ti to ne more zgoditi. V bistvu lahko povem, da je krema super podlaga za ličenje. 
Krema ima nežen, svež in zelo prijeten vonj bergamotke in jasmina, lubenice, sandalovine ter kokosovega mleka. Kot sem omenila že prej, kremo sedaj uporabljam že skoraj dva meseca in opažam, da je moj obraz nekoliko temnejši. Barva je prišla postopoma in je sicer komajda opazna, sama jo zagotovo opazim. Všeč mi je, da je moj obraz porjavel samo rahlo, saj se drugače ne bi skladal s telesom, ki je še vedno dokaj svetlo. 
Krema je super za vsakodnevno uporabo, brez problemov lahko čez poletje nadomešča tvojo običajno dnevno kremo. Seveda jo lahko vzameš s sabo tudi na morje, saj je embalaža zelo praktična za na plažo. Krema zaradi svoje izredne lahkotnosti in neopaznosti predstavlja tudi idealno zaščito za poletno športanje.
Tole je definitivno moja najljubša krema za zaščito pred soncem in hkratno nego obraza. Všeč mi je, da vsebuje zaščitni faktor 30. Osebno sem mnenja, da zaščita preprosto ne more biti previsoka, predvsem pa na še tako izpostavljeni koži kot je na obrazu.
Kremo priporočam popolnoma vsem, še posebej pa ženskam z mastnim tipom kože. Nedvomno boste navdušene kot sem tudi sama.
Ne pozabi, da boš z ustrezno zaščito svoj obraz obvarovala pred prehitrim staranjem in drugimi kožnimi boleznimi, ki jih povzroča sonce.








4 komentarji:

  1. Jaz nerada eksperimentiram z zaščitnimi kremami, sploh za obraz. Imam občutljivo kožo in seveda rada nosim makeup preko nje. Moja stalnica je zdaj La Roche-Posay Anthelios fluid, ki je res odličen. Tudi ta se bere zanimivo, sploh ker poleg svega deluje še kot samoporjavitven izdelek. :) Jaz bi se ziher bala, da bom prehitro postala rjava v obraz. Je pa to zanimivo za kakšne počitnice, ko imam vedno obraz bel, telo pa porjavi kljub faktorjem 30. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz imam obraz tudi ponavadi čisto bel. Mi je zdaj kar všeč, da je malo (čeprav res rahlo) porjavel. :)

      Izbriši
  2. Joj se slinim nad tem izdelkom že nekaj časa, pa ne vem kaj narediti...bojim se edino, da bi mi mašila pore.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sama imam mastno kožo in mi tudi kar nekaj izdelkov ne odgovarja ali maši pore, ta kremica pa je res lahka in ni mastna. :)

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts