6.22.2016

SummerMBeauty - srečanje lepotnih blogerk v Mariboru



V soboto 4.6. je potekalo prvo srečanje slovenskih lepotnih blogerk SummerMBbeauty.
Ker sem bila (in še vedno sem) zasuta z vsemi obveznostmi in izpiti je prišla moja objava na vrsto šele zdaj.
Kot lahko razbereš s samega imena dogodka, se je le ta odvijal v Mariboru. Natančneje v Luftu, nad poslovnim centrom Slavija.
Kljub temu, da živim le nekaj ulic od kraja dogodka, sem se tja odpravila dobro uro pred dogodkom. Na kavici in sproščenem klepetu smo se namreč dobile z nekaj soblogerkami. Skupaj smo nestrpno čakale na dogodek in klepetale o tem kaj so organizatorke pripravile za nas.
Dogodek so organizirale štiri Mariborske blogerke, ki jih, v kolikor poznaš slovensko blogersko sceno, zagotovo poznaš. To so Aleksanda, Ajda, Sindi in Nina. Zelo me veseli, da so punce prišle na tako dobro idejo in organizirale nekaj tudi v Mariboru, ki je nekaterim blogerkam veliko dostopnejši kot Ljubljana.

Okrog tretje ure popoldne smo se tako z dvigalom zapeljale v 11. nadstropje, do Lufta.
Glede na to, da nas je bilo okrog 30 smo verjetno za nekaj časa okupirale dvigalo. ;)
Na vrhu so nas za mizico polno daril dobrodošlice že čakale organizatorke. Vidiš jih lahko na spodnji fotografiji v družbi s Timom Koresom - Korijem, ki je povezoval dogodek.
Fotografija sicer ni moja, pač pa Ajdina, prav tako jih je nekaj od fotografa Matjaža Malenška. Preveč zanimivo je bilo, da bi ves čas samo fotografirala, zato sem si nekaj fotk kar izposodila. :)


Organizatorke dogodka, od leve proti desni: Nina, Sindi, Kori, Ajda in Aleksandra / Fotografija : Ajda Volovšek

Vsaka udeleženka je tako že na začetku dobila ljubko verižico s svojim osebnim imenom in imenom bloga, ki jo je izdelala Majuška. Poleg tega so mi v roko potisnile še nekaj lepotnih dobrot od Oriflama, Catrice in Essence. Na poti do dnevne sobe, kjer smo preživljale dan, me je ustavil še natakar s kozarčkom hladne penine. Tako sem že na sam kraj dogodka prišla s polnimi rokami.
Sicer sem, na mojo veliko žalost, vse lepotne izdelke, ki smo jih dobile na začetku dogodka nekako izgubila. Izgleda, da sem jih dala v De Le Roi vrečko, kasneje pa sem vzela vrečko nekoga drugega. Glede na to koliko darilc smo dobile pa jih ne pogrešam tako zelo. ;)
No, da se vrnem k samemu dogajanju. V Luftovi dnevni sobi kjer smo se z ostalimi blogerkami zbrale in klepetale ob hladni penini, so nas na naših mestih čakale vrečke podjetja De La Roi. Uuuu spet darilca!
Zraven pa so bili priloženi še res srčkani zvezki in notesnik Babushka Boutique, ki bo nedvomno prišel prav pri načrtovanju novih zapisov na naših blogih.

Dnevna soba Lufta, ki že čaka na nas /fotografija: Ajda Volovšek
Ob hladni pijači čakamo na začetek dogodka :)

Našla sem zanimiv pripomoček za fotkanje ;)


Prelepa personalizirana poletna verižica/zapestnica

Kmalu se je začel odvijati progam posebej pripravljen za nas. Najprej je bilo na vrsti ličenje z znano slovensko vizažistko in blogerko Sabrino Vidovič, ki nam je pokazala nekaj uporabnih trikov ter se predvsem osredotočila na tehniko contouring-a obraza. Rezultati prej in potem so bili res izjemni.
Po tem, ko smo nabrale nekaj novih veščin pri ličenju smo se odpravile na skupinsko fotografiranje. Fotografiranje je potekalo na terasi s čudovitim pogledom na ves Maribor. Ker nas je bilo res veliko sta nas fotografa komaj ujela v svoj objektiv. ;)
Po fotografiranju smo se vrnile v prejšnji prostor, ki pa je bil sedaj povsem spremenjen.

Čakale so nas namreč stojnice s predstavniki različnih kozmetik, ki so nam predstavili svoje izdelke in nas presenetili z darilci. Predstavile so se nam naravne kozmetike (Herbio, Cevtka, Aroma Herbal in Alp Stories), CD s svojimi naravnimi deodoranti, Etre Belle dekorativno kozmetiko, ACM kozmetika, ki je imela tudi personalizirana darilca točno za tip kože vsake blogerke, DashBox in še nekateri.
Osebno mi je bila najbolj všeč stojnica z Dafni krtačo, ki zravna lase v trenutku. Krtačo sem preizkusila tudi sama. Res nežno drsi skozi lase, brez kakršnega koli cukanja. Ob enem pa lasje ostanejo zdravi, sijoči in nepoškodovani saj je temperatura konstantno na 180°C.
Ravno pri tej stojnici sem se zadržala največ časa in poklepetala s prijazno uvoznico in predstavnico marsikatere poljske kozmetike v Sloveniji, Hano in njeno sodelavko. Zelo prijazni punci!  Sodelovali smo že večkrat in vedno sem bila povsem navdušena nad kozmetiko. Res me je veselilo, da sem ju končno imela priložnost spoznati tudi v živo. Verjetno poznaš spletno stran Soraya ali Dragocena.si? Za obema stoji prijazna in zelo simpatična Hana.

Po druženju s predstavniki kozmetike so nam pripravili kanapeje, sadje in različne prigrizke. Da ne pozabim na odlične Luftarca limonade, ki so nas osvežile ter na kavico s trgovine 1001 dar, ki smo jo kasneje dobile tudi kot darilce.
V bistvu jo sedaj, ko to pišem, ravno pijem. Mmmmm je dobra! ;)
Med samim dogajanjem smo imele tudi čas za sodelovanje v nagradnih igrah. Za nas so bili postavljeni štirje kotički s pripomočki, kjer smo lahko naredile čim bolj izvirne fotografije, ki smo jih nato objavile na Instagram.
Po končnem predavanju o permanentnem make up-u, ki ga je vodila Nives Versa Šorli je sledila podelitev nagrad za Instagram nagradne igre.
Tudi sama sem prejela eno in sicer nagrada za najboljšo fotko z oznako #summermbeauty, če se dobro spomnim. ;)
Sam dogodek je vodil in povezoval Kori, ki pa si ga verjetno že videla na čisto prvi fotografiji objave. Tokrat sem ga v živo spoznala prvič in moram reči, da me je tekom sobotnega dogodka nemalokrat nasmejal.

Po dogodku, ki je trejal nekaj čez osmo uro zvečer je bil v Luftu še afterparty, sama pa sem po celodnevnem druženju bila preveč utrujena, da bi ostala. Želela sem čim hitreje domov malo počivat in pogledat darilca, ki smo jih prejele.
Čisto na koncu, tik preden smo se odpravile domov, smo namreč dobile še cel kup različnih daril. Res in dobesedno cel kup saj so mi morali dati veliko škatlo, da sem jih sploh lahko odnesla do avta.
No lažem, nisem jih nesla čisto sama. Malo sem se mučila, potem pa so mi na pomoč priskočili prijazni mimoidoči fantje in mojo veliko škatlo odnesli do avtomobila, ki ni bil ravno blizu.
Hvala fantje, punce ne obupajte še vedno obstajajo gentleman-i ! :)
Seveda moram na tej točki omeniti še Korijev komentar: "Wow, koliko daril. Mislim, da bom tudi jaz postal lepotna blogerka." ;)

Prikaz ličenja z vizažistko Sabrino


Pomurske blogerke na kupu, z leve proti desni: Petra, Tatjana, Neža, jaz in Sabina :)


Tatjana s svojimi bralci deli delčke našega dogodka, mimogrede poglej njene čudovite nohte

Vse blogerke dogodka na kupu /fotografija Matjaž Malenšek
Sodelovanje v Instagram nagradni igri /fotografija Matjaž Malenšek



Zahvala

Najlepše se bi rada zahvalila organizatorkam, ki so se resnično potrudile in pripravile fenomenalen dogodek. Verjamem, da so v to vložile ogromno dela, načrtovanj ter neprespanih noči.
Dogodek je bil velik pa tudi blogerk nas je bilo ogromno. 

Zahvala gre tudi vsem sponzorjem brez katerih dogodka ne bi bilo, seznam vseh sponzorjev se nahaja spodaj. Na koncu pa gre zahvala še Koriju, ki nas je zabavno popeljal skozi celoten dogodek. 
Sama sem se imela na dogodku res lepo. Baje, da bo organiziran tudi naslednje leto. Se že veselim! :)

Uffff, točno darilca. Da ne pozabim! ;)
Hvala sponzorjem za ogromnoooo darilc, ki sem jih s težavo prinesla domov. 
Ob odpiranju sem se počutila točko tako kot, da je božično jutro. Daril je na žalost preveč, da bi pisala o čisto vseh. Bom pa v prihodnje naredila objavo daril s Summermbeauty, ki so me najbolj razveselila. :)



Sponzorji:



CD 
Essence/Catrice 
Everet 
Gurleain 
Henkel 
Herbio 
LCDM 

Nives Versa Šorli 
Paula's Choice 
Rosena 
Sanolabor 
Skin Truth 
Tim Kores 
Union (Nula) 
Venera Kozmetika 
Vila Vita/Vital Market 
Fotograf (Matjaž Malenšek) 
Miša Margan 



Kaj menijo o SummerMBeauty ostale blogeke?




Pa še drilca, ki smo jih prejela. Na fotki so že odprta, nisem mogla dolgo čakati. ;)



6 komentarjev:

  1. Res je bilo super, jaz dogodek podoživljam še danes :) Ampak kljub temu, da smo tam bile kaaar dolgo, mi je ušel čas, da bi poklepetala z vsemi predstavniki kozmetike :/ in to še zdaj obžalujem. Super objava in fotografije Larisa! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, tudi meni. Niti do vseh blogerk nisem prišla, kaj šele do vseh prestavnikov. ;)

      Izbriši
  2. Jaz sem tudi ravno danes napisala objavo. Se je bilo fajn spominjat za nazaj :). Ja kako lepo, da si našla gentlemane v Mariboru :D Tisti Korijev komentar pa zmaga. Se mi je zdelo ravno pravšnji za to povezovanje dogodka :D.
    Super si to spisala ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo super, grem brat. ;) Meni je bil Kori tudi super. :)
      Hvala!

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts