7.05.2016

Beauty Day s Casmaro



V mesecu junija sem imela priložnost preizkusiti prestižno kozmetiko Casmara. Dogodek je potekal v mojem najljubšem Wellnessu, Tempelj dobrega počutja Mandala.
Na lepotni dan s kozmetiko Casmaro sem se odpravila v družbi prijateljice Sare, ki je prav tako blogerka. Piše in razmišlja o življenju, psihologiji ter podobnih temah, njen blog pa najdeš na naslednji povezavi, klik.
V Mandali so nas zelo lepo sprejeli in pogostili s svežimi jagodami, čokoladicami in okusnimi presnimi kroglicami. Po sproščenem klepetu z drugimi obiskovalkami, ki so bile večinoma kozmetičarke ali lepotne navdušenke, se je naš lepotni dan pričel.

Model na fotografiji z revolucionarno Peel-Off masko



O kozmetiki Casmara


Najprej nam je slovenska zastopnica in dobaviteljica kozmetike Casmara, gospa Nada Pečuh, povedala nekaj besed o sami kozmetiki.
Casmara je vodilna Španska kozmetika katere začetki segajo v leto 1974. Do danes se je kozmetika razširila v več kot 60 svetovnih držav. Casmara je imela že od svojega začetka naprej jasno začrtan cilj; ponuditi ustrezno nego za vsako kožo s pomočjo inovativne in učinkovite kozmetike, ki temelji na aktivnih sestavinah v kombinaciji z najsodobnejšimi tehnologijami. Njihovo glavno vodilo so stalne inovacije na področju kozmetike.
Kozmetika Casmara je primerna za vse tipe kože, vse starosti, neodvisno od spola. Zaradi svojih naravnih sestavin je primerna celo za najbolj problematične in zelo občutljive kože.






Nega obraza Casmara Express za mešano kožo


Po predstavitvi smo začeli s praktičnim prikazom nege na najrazličnejših tipih kože. Pri mešani koži sem prišla na vrsto sama, s svojim mastnim T predelom. Moram povedati, da se je moja, sicer izredno mastna koža, v zadnjem letu dokaj normalizirala. Masten sijaj je sedaj viden samo še na T predelu obraza in je recimo, da nekoliko manj moteč. ;)

Nega mojega obraza se je začela z odstranjevanjem ličil ter površinskim čiščenjem kože s Cleanser 3 in 1 Deep Cleansing. Gre za večnamensko čistilo za obraz z izvlečkom zelenega čaja in peptidov svile, ki pomirjajo kožo in zmanjšujejo rdečico. Na kožo imajo antioksidativne lastnosti ter spodbuja zadrževanje vlage.
Že takoj na začetku sem opazila, da imajo vsi Casmarini izdelki izredno prijeten ter nevsiljiv vonj. Kaj je lahko boljšega od kvalitetne nege obraza z dišečimi izdelki?! Komaj čakala kateri vonj me bo presenetil naslednji. :)
Za površinskim čiščenjem je sledil piling z OxyMask. Čistilna emulzija v obliki kisikove maske, ki tvori nastanek drobnih mehurčkov poskrbi za nežen piling kože. Opozorili so me, da bo občutek na koži podoben rahlemu, vendar povsem nebolečemu, pikanju. Občutek je bil podoben mravljinčenju kože, ne morem pa reči, da bi me kaj posebej motil. Po pilingu je bila koža osvežena in pripravljena na nadaljno nego.
Zaradi moje delno mastne kože je sledila Nature Ampoules Equilibrium ampula, ki je namenjena mastni in aknasti koži. Občutek je bil po kisikovi maski prav osvežujoč.
Nato je sledila sproščujoča masaža obraza s kremo Absolute Essential 1 Treatment Cream. Krema je namenjena normalni do mastni koži in učinkovito odpravlja svetlečo kožo ter izboljša navlaženost in elastičnost kože.
Najbolj zanimiv korak v celotni negi obraza je bil za vse zagotovo nanos Peel-off maske. Casmarine maske so izredno zanimive saj prekrijejo cel obraz vključno z ustnicami in očmi. S tem omogočijo, da je negovana vsa koža obraza, tudi nežne ustnice in predeli okrog oči, ki jih običajne maske ne dosežejo.
Priznam, da me je bilo na začetku kar malce strah saj se mi je vse skupaj zdelo nekoliko klavstrofobično. Največjo težavo mi je verjetno povzročalo tudi to, da nadaljnjih 20 minut nisem mogla vrteti jezika, beri govoriti. ;)
Kozmetičarka Eva, ki je izvajala nege obraza me je vprašala, če z masko lahko gre tudi čez moje ustnice in oči. Seveda sem se strinjala saj kaj takšnega nisem preizkusila še nikoli. Trdno sem zaprla oči in se poskušala skoncentrirati na to, da bi jih čim manj premikala. Verjetno vam je znano kako težko je to lahko. Bolj si dopoveduješ, da ne smeš odpirati oči, bolj se le te premikajo in skušajo odpreti. Sicer ni bilo nobenega problema saj se maska dokaj hitro strdi in ti onemogoči pretirano premikanje oči.
Za moj obraz so izbrali goji peel-off masko v živo rdeči barvi. Maska na kožo deluje antioksidativno, jo stimulira in pomaga okrepiti njeno naravno zaščito.
Maska je bila dokaj gosta in na začetku precej tekoča, zato bi bil nanos doma zelo težak in je tako namenjena izključno za kozmetične salone. Maska je imela nežen ter zelo svež vonj, prav tak kot če bi si doma zmešala napitek s svežega sadja. V stiku s kožo je bila nekoliko hladna, vendar zelo prijetna.
Glede na to, da je lepotni dan s Casmaro potekal na izredno vroč dan je bila hladna maska zaželena osvežitev. Vse maske so sicer narejene na osnovi izvlečkov morskih alg, ki imajo močno sposobnost vlaženja kože. Maska samo kožo ohladi za 6°C kar ima na kožo drenažni učinek, odpravlja zabuhlost ter temne kolobarje pod očmi, ob enem pa omogoča, da učinkovite sestavine prodrejo globje v kožo. Sicer obstaja 10 različnih mask, vidiš jih lahko na spodnji fotografiji, moja je v spodnji vrstici skrajno desno.



Masko sem imela na obrazu okrog 20 minut. Kljub temu, da je bil pokrit ves moj obraz je bila to zelo prijetna izkušnja. Ker je maska prekrila še oči sem se lahko popolnoma sprostila in uživala.
Po pretečenem času je Eva z enim potegom odstranila masko z mojega obraza, z neverjetno lahkoto. Popolnoma brez kakršnega koli cukanja ali neprijetnega občutka na koži. Nad samim rezultatom in odtisom mojega obraza, v rokah kozmetičarke, sem bila prav navdušena.
Ker maska deluje do 24-ur sem jo dobila za domov in jo za nekaj časa na obraz položila še pred spanjem.
Na koncu je sledil še nanos seruma ter kreme Hydra Lifting, ki sem ju v obliki malo večjih vzorčkov dobila tudi za domov. Serum in krema sta odlično navlažila mojo kožo ter jo poživila naredila bolj elastično. Res super izdelka, ki bi ju z veseljem vključila v vsakdanjo rutinsko nego obraza.
Moja koža je po negi obraza s Casmara kozmetiko kar žarela. Največ zahvale za to ima verjetno prav peel-off maska. Res mi je žal, da pri drugih modelih nisem fotografirala obraza pred in po nanosu maske saj je bila razlika več kot očitna. Sama nisem mogla verjeti, ko sem se pogledala v ogledalo, saj je bila moja koža kot prerojena. Brez mastnega leska, brez rdečice, zdrava in lepa. Na dotik je bila zelo mehka in nežna, hkrati pa so bile tudi moje sicer kronično izsušene ustnice zelo dobro navlažene. Rezultat je trajal še kakšen dober teden po negi obraza in lahko povem, da so tudi moje ustnice še sedaj v veliko boljšem stanju kot pred tretmajem s Casmara kozmetiko.
Brez pretiravanja ti lahko povem, da je nega obraza s Casmaro pravo prestižno razvajanje, ki ne neguje samo tvoje kože pač pa razvaja tudi tvoje čute. Nego, predvsem pa masko bi priporočala vsaki oz. vsakomur, ne glede na spol ali tip kože. Nenazadnje pa je kozmetika primerna res za vse, tudi za najbolj problematično ali občutljivo kožo.


Kozmetičarka Eva izvaja nego obraza s kozmetiko Casmara na modelu



Nanos Peel-Off maske
Odstranjevanje maske









Si že preizkusila kozmetiko Casmara? Kakšne so tvoje izkušnje? 
Če je še nisi se lahko odpraviš na prestižno razvajanje v Mandalo. ;)


4 komentarji:

  1. Ja super je bilo res, :) Pa najlepša hvala za omembo. Te maske so pa res, kot si napisala, razvajanje za dušo in tudi vse čute. Me je kar zamikalo, da bi si kdaj privoščila tako nego. Sploh ker rezultati, tako tvoji kot od modela na fotografiji, govorijo zase- koža je res zažarela in bila nahranjena, negovana, spočita..

    Mi je žal, da si kaj takega zdajle pred bratrančevo poroko nisem omislila :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Te maske že na pogled izgledajo res super in učinkovito, tako da se res nebi branila takšnega tretmaja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res so odlične, bom mogla še kaj iti. :D

      Izbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts