Back to school: What to wear


Današnja objava je namenjena (predvsem) vsem mojim bralkam, ki v septembru ali oktobru začenjajo novo šolsko leto. Mimogrede želim vam veliko novega znanja, uspehov in čim manj slabih dni. :)
Pri meni je bilo vedno nekako tako, da sem prva dva tedna vsa navdušena in kreativno razpoložena sestavljala različne outfite za v šolo. Z velikim veseljem sem kombinirala svoje nove jesenske kose z obstoječimi poletnimi. Komaj sem čakala, da bo malo hladneje in bom lahko oblekla nov trenčkot, ki ga bom kombinirala k novim škornjem, ki segajo do kolen. Ponavadi me je nekje v oktobru to veliko navdušenje nekoliko minilo, moja kreativnost pri izbiri pa je izginila neznano kam. Vedno pa je ostajalo eno vprašanje; kaj obleči za v šolo? Sama sem bila vedno pozorna na to, da mi je bilo v prvi vrsti udobno. Glede na to, da je potrebno v šoli pogosto preživeti osem ur ali celo več, so pri meni previsoke petke ali zelo oprijeta oblačila odpadla. Udobje gor ali dol, vsekakor ne moreš priti v šolo oblečena v trenirko. Ne, niti v Adidasovi za katero si pred kratkim odštela trimestno številko ne!
Ker vem, da je bila izbira oblačil pri meni pogost problem sem sestavila nekaj outfitov, ki so simpatični in hkrati primerni za dolge šolske dni. V njih se boš počutila udobno ter hkrati urejeno. Verjemi, šolski dan je veliko lepši, ko se tako počutiš tudi ti.


back ro school3





Začela bom s svojim najljubšim outfitom, ki bi ga z veseljem oblekla v šolo. Prav tako je idealen tudi za deževne dni. Gumijasti škornji bodo tvoje noge ohranili suhe ne glede na to kakšno stanje vlada zunaj. Še boljša novica pa je, da imaš na nogah Hunter škornje. ;)
Obožujem elegantne dodatke, ki dajo vsakemu outfitu tisto piko na i. Dejansko lahko oblečeš nekaj čisto preprostega, če imaš dovolj elegantne dodatke tega ne bo nihče niti opazil. Sama sem že od nekdaj nora na trenčkote, kupila sem jih že ogromno, a kaj če še vedno nisem našla tistega pravega. Na žalost je, meni priljubljeni, Burberry nekoliko predrag za moj žep. ;)
Elegantni plašček, lepi škornji in velik, topel šal, so pri meni nujni dodatki za vsako prehodno obdobje. Kombiniraš jih lahko k praktično vsemu, ob enem pa vedno izpadeš urejeno. Dobro bodo izgledali tudi k pajkicam in razvlečenim pulovrom.


backtosql_2






Pri naslednjem outfitu sem kombinirala visok skiny jeans s krajšo majčko. Majčke brez rokavov z nekoliko višjim ovratnikom se super podajo k nekoliko višjemu pasu oprijetih hlač. Za v šolo ti toplo priporočam udobne balerinke namesto visokih petk. Sicer sem imela kar enkaj sošolk, ki so v visokih petah preživele cel dan. Pri meni to ni nikoli delovalo saj so me noge enostavno preveč bolele. Če sem že obula pete sem bila pozorna na to, da niso bile previsoke ter da so bile čim bolj udobne. Še najbolj udobna izbira so tako imenovane "wedge" pete, pogosto jih imenujemo tudi "petke v celem". Balernike so nekoliko udobnejša verzija petk, ki poskrbijo da kljub ravnemu podplatu izgledaš elegantno in urejeno. Sama obožujem balerinke in raje ne povem koliko jih imam trenutno v omari. :D






back to school




Še ena klasična kombinacija. Tukaj mi je še posebej všeč bela srajčka s čišpko, ki deluje skrivnostno in romantično. V kombinaciji s črnim blazer-om ter ljubkimi balerinkami s pasi in zlatimi neti, daje jeansu nekoliko elegantnejši videz. Verjetno si že opazila, da v vseh mojih stilih prevladujejo hlače z jeansa. Meni osebno se zdijo za šolo zelo primerne, preprosto jih je kombinirati s praktično vsakim kosom, prav tako pa so udobne in lahko v njih brez težav preživiš cel dan.



style_icon

style_icon by iissa featuring a zip bag








Zgoraj lahko vidiš udobne boyfriend jeans v kombinaciji z jeans srajčko. Da ne bo preveč jeansa bi osebno prek oblekla nekoliko širši pulover. Udobna, športno-elegantna kombinacija za vsak dan. Piko na i temu outfitu dajo oksfordke, ki izgledajo elegantno, ob enem pa so zelo udobne. 


back2sql

back2sql by iissa featuring a grey skirt




Pri zadnjem stilu za v šolo sem izbrala nekoliko prosojno daljše krilo, ki ga lahko oblečeš na body. Glede na to, da body ne more zlesti izpod krila, se zmečkati ali nagubati je super za pod raznorazna krila. Dopolnila sem ga z jaknico v podobnem odtenku in (seveda) balerinkami. Zraven je nepogrešljiv nahrbtnik v jesenski bordo rdeči barvi. Z uporabo nahrbtnika boš stvari lažje prenašala s sabo, hkrati pa bo super dopolnjeval tvoj outfit.




Kaj pa ti najraje oblečeš (oz. si oblekla) za v šolo ali faks? :)
Komentiraj spodaj. ;)

5 komentarjev

  1. Prav vse kombinacije, ki si jih izbrala, bi lahko nosila :D Najbolj v oči pa mi pade četrta, zaradi srajčke, pulovrčka in čevljev ki so TOP ! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Četrta kombinacija bi lahko bila najbolj ''moja'' kombinacija :P Sem pa jaz ista ... Na začetku kombiniram oblačila res lepo, potem pa se oblačim preveč na izi :P Sem pa na faksu najrajši bila v enih res udobnih kavbojkah in kako športno-elegantni bluzi s kratkimi rokavi (puloverji niso prišli v upoštev, ker je bila na faksu skozi celo leto savna haha)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je bil na faksu super tudi dolg in topel šal, če me je bilo mrzlo sem se zavila vanj kot v odejo, pri nas recimo ni bilo nekaj preveč toplo. ;)

      Izbriši
  3. haha tudi js sem bila enaka :D vedno sem v začetku bila tipi topi, potem pa vse manj :D Ko bi vsaj bilo možno vse tvoje kose (ki so popolni) prenesti preko računalnika v omaro :D super post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, ja! Tudi jaz bi jih z veseljem prenesla. Hvala :)

      Izbriši