Kako je blog spremenil moje življenje?

Ali veš, da je moj blog pred nekaj dnevi praznoval dve leti obstoja? Vse najboljše! :)
Času se vse preveč mudi in danes si težko predstavljam življenje brez njega. Uživam v fotografiranju in ustvarjanju vsebin, ki jih z največjim veseljem delim s svojimi bralci, s tabo. Tu in tam se mi sicer zgodi, da moram zaradi drugih obveznosti blog za nekaj časa postaviti na stranski tir. Prav to se je recimo zgodilo v mesecu avgustu, ko sem imela veliko obveznosti na faksu in za blog preprosto ni bilo časa. Ampak po vsaki krajši odsotnosti sem vedno spet nazaj polna idej in zagona.

Moja današnja objava je v celoti posvečena blogu ter temu kako je spremenil moje življenje. Po eni strani bi lahko rekla, da se moje življenje od kar imam blog ni veliko spremenilo, po drugi strani pa se je spremenilo res ogromno. Moje stanovanje je ponavadi polno najrazličnejših vzorčkov in kozmetike, včasih fotografiram tudi nekaj ur preden mi uspe narediti dobre fotografije. Seveda pogosto uporabim kar kuhinjsko mizo, ki je med tem časom strogo zasedena. ;) Zavleči pa se zna tudi pisanje ojav. Če ne pišeš blog si res težko predstavljaš koliko časa in energije dejansko gre za eno samo objavo.
Ne bi bilo prav, če na tej točki ne bi izpostavila še mojega dragega, ki je bil v bistvu pobudnik mojega bloga. Že od nekdaj sem rada preizkušala novo kozmetiko, najino stanovanje pa je bilo vedno napolnjeno z mojimi izdelki. Nekega dne, ko nisem vedela kaj početi sama s samo,  je tako predlagal zakaj ne bi začela pisati blog. Bloge sem že takrat redno spremljala, nikoli pa nisem prišla na idejo, da bi imela kaj takega tudi sama. Hvala za idejo Denis!
Glede bloga me Denis še danes spodbuja in je moj največji fan. Pogosto debatirava o blogu, deležna sem pohval, včasih pa tudi kakšnih nasvetov in kritik, predvsem kaj bi lahko izboljšala. Za vse to sem mu zelo hvaležna. Hvaležna sem mu, da me vozi po trgovinah kjer med tapetami iščeva podlage za fotografiranje, da me večkrat fotografira za outfite in razume zakaj vedno in povsod fotografiram tudi sama. Brez njega moj blog ne bi bil to kar je danes.
Torej, če te zanima na kakšne načine je blog spremenil moje življenje, nadaljuj z branjem.




- Spoznala sem veliko ljudi s podobnimi interesi

Pravšnji naslov bi verjetno bil, da sem spoznala veliko deklet s podobnimi interesi. Iskreno povedano za zdaj še nisem spoznala kakšnega lepotnega navdušenca oz. lepotnega blogerja. Verjamem pa, da bi to znalo biti zelo zanimivo. :)
Kot sicer veš smo blogerke skozi celo leto povabljene na različne dogodke, npr predstavitev nove kozmetične kolekcije in podobno. Na FB imamo zasebno skupino kjer redno klepetamo in izmenjujemo mnenja, tako o kozmetiki, kot tudi o drugih stvareh. Med drugim bo letos že drugič konferenca lepotnih blogerk, junija pa je potekal SummerMBeauty, kjer je prav tako mogoče spoznati ostale blogerke. Poleg tega smo se nekatere Mariborske blogerke že nekajkrat dobile na kavici in poklepetale o vseh mogočih temah. Preko bloga pa sem celo spoznala nekaj svojih bralk, z eno izmed njih sva recimo postali res zelo dobri prijateljici. :)
Blog je tako močno povečal moj krog poznanstva, predvsem skupino ljudi, ki se zanimajo za podobne interese. Nekatere blogerke za zdaj poznam še samo virtualno, upam pa, da bom v prihodnosti spoznala vse. Kar veliko nas je! :)



- Več znanja, več izkušenj

S pisanjem bloga sem dobila kar nekaj novih znanj. Ogromno jih je s področja lepote, veliko pa tudi z ostalih področij. Pisala sem recimo o prehranjevalnih motnjah, nekaj malega na temo psihologije, zdravega prehranjevanja, o koži in tako dalje. Z vami sem delila nove recepte ali zanimiva dejstva z različnih področij, recimo 15 dejstev o noči čarovnic ali dejstva o naših laseh. Preden napišem kaj novega zadevo raziščem. Rada pridobivam nova znanja, ki jih nato delim z vami. :)
Prav tako sem pridobila tudi na praktičnem znanju, mogoče so kaj pomagale tudi delavnice ličenja, ki jih na različnih dogodkih za nas pogosto organizirajo. Z gotovostjo lahko povem, da se je med pisanjem bloga moje ličenje veliko izboljšalo. Sicer še vedno nisem popolnoma zadovoljna, sem pa na pravi poti. Zahvala gre tudi ostalim blogerkam, ki svoje znanje in izkušnje z veseljem delijo z mano. :)


- Izboljšana slovnica

Ha-ha! Ja, saj vem. Moja slovnica res ni najboljša, priznam. ;) Definitivno pa je bila pred dvema letoma, ko sem začela s pisanjem, še veliko slabša. Ko danes berem moje starejše objave me včasih skoraj kap. Ups, sem to res napisala jaz?! Še dobro, da jih lahko popravljam tudi za nazaj.
Mimogrede, hvala, da to bereš kljub moji - ne najboljši - slovnici. :)


- Večje zaupanje vase

Preden sem napisala svojo prvo objavo sem jo verjetno stokrat prebrala in vedno popravila kakšno malenkost. Kar nekaj časa sem zbirala pogum, da jo objavim. Skrbelo me je, da ne bo mojih zapisov nihče prebral ali še hujše, da se bodo bralkam zdeli neumni in nezanimiv. Prav tako nisem vedela kako bodo na moje zapise reagirali moji domači, prijatelji ali znanci. Na začetku sem skrbno izbirala vsako besedo in se trudila, da ne bi bili moji zapisi preveč osebni. Danes je zgodba povsem drugačna. Pišem kar želim in ne razmišljam več o tem kaj si bo kdo mislim ali kako bo kdo sprejel mojo objavo. Če bo komu kaj šlo v nos, me bo preprosto nehal spremljati kar je dobra stvar. Moj blog negativnih ljudi tako ali tako ne potrebuje.
S časoma so za moj blog izvedeli vsi moji prijatelji ter večino znancev. Vesela sem, da ga je večina dobro sprejela in še zdaj tu in tam prebere kakšen moj zapis. Zelo sem bila recimo vesela, ko sem slišala od svoje kozmetičarke, da je prebrala mojo oceno o šminki in jo mora kupiti. Najbolj zanimivo je, da takrat sploh nisem vedela, da ve za moj blog.
Sicer ni vse tako rožnato, nekaterim se zdi moj blog izguba časa in so mnenja, da se bi lahko lotila nečesa bolj "pametnega". Moj blog je moj hobi, prav tako kot je hobi nekoga drugega zbiranje znamk, ali gojenje rastlin. Sama pa za razliko od njih dejansko imam nekaj od mojega hobija. Ne mislim na "zastonjske" izdelke, mislim na vse tole kar sem omenila v današnjem zapisu.

- Nasveti 

Velikokrat dobivam najrazličnejša vprašanja, ki so večinoma povezana s kozmetiko. Večina jih je od mojih bralk, prav tako pa me sedaj tudi prijatelji in znanci "izkoriščajo". ;)
"Kaj misliš bi bilo tole primerno za mojo kožo? Ali poznaš to kozmetiko? Si že preizkusila ta izdelek?" Takšna in podobna vprašanja dobim kar pogosto. Vedno se potrudim, da na vsako odgovorim prijazno in izčrpno kolikor se pač da. Seveda se včasih zgodi, da na kakšno vprašanje ne poznam odgovora in se moram posvetovati s soblogerkami v naših skupinah.
Od mojih bralk pa ne dobivam samo tovrstna vprašanja. Že kar nekajkrat se mi je zgodilo, da mi je kakšna punca pisala, da ima rojstni dan/nima denarja ali misli, da imam jaz tako ali tako dovolj izdelkov in bi rada, da ji kaj pošljem. Omenjene punce so hkrati pisale tudi večini drugih blogerk. Verjetno mi ni potrebno povedati kakšno je moje mnenje oziroma odgovor na takšna vprašanja.

- Več izdelkov 

V moji kopalnici se nahaja ogromno kozmetike. Vedno sem bila rada dobro založena z negovalno in dekorativno kozmetiko, od kar imam blog pa se je število izdelkov podvojilo ali bolje rečeno potrojilo. Glede na to, da pretežno pišem o kozmetiki, sedaj veliko pogosteje kupim kakšno novo znamko kozmetike ali me zamika kakšen izdelek, ki so ga pohvalile druge blogerke. Posledično je seveda moja denarnica veliko bolj prazna. Včasih sem največ denarja zapravila na oblačilih in modnih dodatkih, zadnji dve leti pa gre vse to za novo kozmetiko. Oblačila in dodatki niso niti približno več tako zanimivi. ;)
Poleg izdelkov, ki jih kupim prejmem veliko tudi od različnih podjetij s katerimi sodelujem. Sodelovala sem že s kar nekaj podjetji, npr. Avon, Oriflame, Dragocena.si, Mediforma, Dvorec Trebnik, Alp Stories, Okay.si, Salma in drugi. Veliko promocijskih izdelkov dobim tudi nenačrtovano. Predvsem bi rada izpostavila Avon, ki mi dejansko mesečno pošilja novosti in izdelke, ki so za letni čas v katerem se nahajamo najprimernejši. Veliko za njim ne zaostaja niti Oriflame. Prav tako je zanimivo okrog božiča oz novega leta, ko prejmemo izdelke v zahvalo za sodelovanje v preteklem letu.
Velikokrat dobim vprašanje, če se splača pisati blog zaradi "zastonjskih" izdelkov. Odgovor je zagotovo ne. Konkurenca je res velika, podjetja pa prav tako izbirajo kakovostne bloge. Če ti torej ustvarjanje vsebin ni zanimivo se je nesmiselno truditi za izdelke, ki si jih pogosto niti ne moreš izbrati sam. Glede na to kako dober si in koliko bralcev imaš pa je odvisno tudi to koliko podjetij bo s tabo sodelovalo.
Tukaj ne smem pozabiti še dogodkov in blogerskih konferenc kjer blogerke dobimo ogromno izdelkov. S SummerMBeauty sem recimo prišla s toliko izdelki, da jih dejansko fizično nisem mogla prinesti do doma. Blogerske konference sicer še nisem obiskala, kolikor vidim pa tam ni nič drugače. Kakor sem rekla, izdelkov je vedno več, več možnosti za pisanje in manj prostora. Mogoče pa je Denisu že žal, da mi je predlagal pisanje bloga. ;)


Hvala vsaki bralki (mogoče bralcu) posebej, da me spremlja. Super ste! <3
Danes pa me zanima predvsem katere objave na mojem blogu najraje prebiraš? :)










6 komentarjev

  1. Kako super zapis, iz njega prav sije ljubezen do bloganja, pisanja, fotografiranja, ustvarjanja :). Na tvojem blogu so me takoj pritegnile cudovite fotografije, raznolikost tematik in zelo prijateljski nacin izrazanja ter pisanja. Dejansko sem si rekla- to punco zelim spoznat :).

    O zanimivo, nisem vedela da te je dragi prvi spodbudil k bloganju :). To je res lepo in zakon, da ti tako pomaga in prisluhne ter svetuje :).

    Na tvojem blogu rada sicer berem vse, se posebej pa: psiholoske teme, ocene dekorative (sploh sminke in sencila <3), tudi reportaze dogodkov, lifestyle objave..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oooo, hvala za tako lep komentar!! :*

      Izbriši
  2. Čestitke za obletnico bloga! :) Mi je izredno všeč ta tvoj zapis. Si povzela praktično veliko mojih misli. Meni je hecno kako včasih nekdo pravi, da nimam nič od tega, da praktično zastonj pišem blog. Finančno ne bom nikoli služila iz tega, imam pa zagotovo neko zadovoljstvo, veselje, zagon in nova poznanstva, ki so vredna več. Je res, da se mi včasih zdi hecno kako nekdo v tujini lahko to dela kot služno - seveda se tega ne bi branila. Ampak v Sloveniji smo še daleč od tega.
    Moj fant je bil tudi tisti, ki mi je predlagal naj začnem že enkrat pisat blog. Je ugotovil, da moja obsesija s kozmetiko ni muha enodnevnica. :)
    Sem izredno vesela, da sem našla tudi tvoj blog - še več Prekmurskih blogerk :D. Meni so itak ljube ocene izdelkov. Zelo rada berem tudi tvoje seasonal objave - se pravi kakšne spomladanske inspiracije in podobno in kakšne osebne zapise kot 50 things that make me happy.
    Naj te še naprej spremlja veliko kozmetike in zagona za pisanje ;) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Petra! <3
      Zdaj si mi dala idejo, da malo raziščem pinterest za spet kako jesensko insiracijsko objavo. :)
      Se popolnoma strinjam, da je sicer škoda da je Slovenija glede tega še daleč za kakšnimi večjimi državami, tudi mene ne bi motilo združiti svoj hobi in službo. ;)

      Izbriši
  3. zelo lepa objava. in knjiga haha (moja) :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      OMG res?? Mi pa smo občudovale knjigo, čudovita je!! <3 Lepše knjige še dejansko nisem videla. Najprej smo mislile, da je okrasna škatla v obliki knjige. ;)

      Izbriši