L.O.V Lip Affair: Verena's Rose


V sredini preteklega meseca je v slovenske drogerije Müller prispelo čisto novo stojalo dekorativne kozmetike. Gre za L.O.V kozmetiko, ki je v bistvu "sestra" dekorativnima kozmetikama Essence in Catrice. Vse tri kozmetične znamke so bile zasnovane pod okriljem podjetja Cosnova. Kozmetika L.O.V pa je nekoliko kvalitetnejša od omenjenih sestrskih znamk, prav tako pa boš za njo odštela nekoliko več. Sicer lahko povem, da so cene L.O.V kozmetike žepu prijazne, prav tako pa naj bi za nizko ceno dobila resnično prestižne izdelke.




Seveda sem se že sredi avgusta odpravila v Müller, da si podrobno ogledam to novo stojalo. Stojalo me je močno pritegnilo že na prvi pogled. Embalaže L.O.V kozmetike izgledajo resnično prestižne in prav čudovite. Pohvalim lahko tudi izbor, ki je kar obširen poleg tega pa sem opazila še nekaj novega. Vsak izdelek posebej je zaščiten s plastičnim ovojem, tako ni variante, da so se vsebine tvojega izdelka dotikali radovedni prstki. Edini izdelki, ki niso zaščiteni so seveda testerji. Res super zadeva, predvsem s higieničnih razlogov. Upam, da bo to začelo uvajati vse več kozmetičnih znamk, saj mi ni všeč ideja da se je moje šminke nekdo dotikal ali jo celo preizkušal, preden sem jo kupila. Če ti še ni uspelo priti do L.O.V stojala si ga lahko pogledaš v objavi na Parokeets blogu. Na stojalu lahko najdeš kar lep izbor najrazličnejših dekorativnih izdelkov. Mene je še posebej prepričal obširen izbor Lip Affair šmink. Našla sem kar nekaj odtenkov, ki so mi všeč. Kar težko se je bilo odločiti za samo en odtenek. Cena ene Lip Affair šminke je sicer okrog 10€.
Na koncu sem Müller zapustila z Lip Affair šminko v odtenku Verena's Rose ter svinčnikom za obrvi BROWttitude. Svinčnik za obrvi ima na eni strani priročno krtačo s katero obrvi počešeš v ustrezno linijo, na drugi strani pa prirezan svinčnik, ki omogoča resnično natančno definiranje obrvi. Na žalost sem izbrala odtenek, ki je nekoliko presvetel za moje obrvi zato potrebujem še nekoliko temnejšo barvo za mešanje. Moje obrvi so v nekem posebnem, dokaj hladnem svetlo rjavem odtenku, ki ga pri izdelkih za obrvi še nisem zasledila. Ponavadi moram tako mešati več odtenkov, da dobim nekaj približno podobnega moji naravni barvi. Pustimo danes ta svinčnik in se posvetimo šminki, ker mi je zares všeč in stane okrog 4-5€ pa bom verjetno kupila še malo temnejšo verzijo.




O izdelku: 

Embalaža je naravnost čudovita, zelo elegantna in prestižna. Pa ne samo embalaže šmink, tudi drugi L.O.V izdelki so vredni greha oz. denarja. :) Trdna, večplastna in kakovostne plastika šminko varuje pred poškodbami. Popolna embalaža za nerodnice, ki jim ličila pogosto padajo iz rok. Jap, včasih se zgodi tudi meni.
Sicer pravijo, da je važna vsebina, kar zelo drži. Ne pa povsem. Seveda imam rada kakovostne izdelke in seveda so pomembnejši od lepe embalaže. Kljub temu pa sem izredno vizualen tip in imam rada vse kar izgleda lepo. Tako lahko na primer postavim moje šminke na ogled in jih občudujem vedno, ko se sprehodim mimo ;)
Pred zunanjostjo pa ne zaostaja niti notranjost embalaže, ki je prav tako lepa na pogled. Na hrbtni strani šminke je odtisnjeno ime znamke L.O.V, na drugi strani pa je znak v obliki nesklenjenega kroga, ki ga lahko opaziš na večih L.O.V izdelkih.




Mnenje: 


Rekla bi, da gre za mat šminko s kremnim finišem. Okej, na tem področju nisem najboljša. Sicer nisem barvno slepa, ampak kar težko razpoznam razliko med vsemi temi mat finiši. Če katera misli drugače me naj (lepo prosim) popravi. :)
Glede obstojnosti se šminka zagotovo ne more primerjati s pravim mat finišem in bi marsikatero razočarala. Za moje standarde je obstojnost zadovoljiva. Šminka je na mojih ustnicah obstojna 3 do 4 ure, če veliko pijem ali vmes še jem bi rekla recimo 2-3 ure. Bledi enakomerno in se čez dan ne svaljka ali nabira v gubice ustnic, kar je pri meni velik plus. Pri mnogih kremnih šminkah imam namreč probleme ravno s tem. Večkratno nanašanje me osebno ne moti, vse za udoben občutek med nošenjem. :)

Posebej bi izpostavila še preprosto nanašanje in izredno udobno teksturo, ki ponuja super občutek na ustnicah. Kot sem že omenila, imam kronično izsušene ustnice zato mi vse dolgoobstojne šminke z mat-mat finišem te še dodatno izsušijo. Tudi, če moje ustnice na pogled ne izgledajo suhe pa preprosto ne prenesem tega občutka. Pri tej šminki tovrstnih problemov nimam, saj je izredno udobna in je praktično ne čutim.

Kar me moti je precej ostanka ob stiku ustnic s površino - recimo kozarec ali moj dragi. Sicer vem, da je to pač nujno zlo, če želim manj izsušene ustnice, zna pa biti malo tečno.

Glede odtenka lahko povem, da je naravnost čudovit. Najboljše se počutim s takimi dokaj naravnimi in ne preveč izstopajočimi odtenki. Venera's Rose je sicer dokaj nevsiljiv, svetel in nežen odtenek, ki na svetlobi prehaja v nekoliko rožnato.

Na splošno mi je šminka všeč. Kvalitetna pa vendar ne pretirano draga. Verjetno se bom v prihodnosti odločila še za kakšen naraven odtenek, mogoče tokrat nekoliko manj roza.







Si že preizkusila kakšen L.O.V izdelek? 
Kateri so te prepričali? :)

8 komentarjev

  1. Res ti zelooo lepo paše, krasen kompromis med rožnato-(malo mi celo na marelično potegne) barvo in odtenki v stilu MLBB (my lips but better) ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) Mogoče na slikah tako zgleda, sicer se mi ne zdi ravno mareličen odtenek. :)

      Izbriši
  2. Jaz imam tudi ta odtenek in mi je všeč :) Fino je, ker se zapira na magnet. Sem se že nekajkrat zalotila, kako se igram z odpiranjem in zapiranjem šminke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OMG, sploh nisem opazila, haha! :D

      Izbriši
  3. Zanimivo, ker mi v emabalaži izgleda peachy pa je bolj roza :). Mene noben LOV izdelek do zdaj ni pritegnil. Šminke so se mi zdele še najbolj zanimive ravno zaradi magnetnega zapiranja, ki vedno deluje tako luksuzno, ampak me noben odtenek ni pritegnil. Na tebi izgleda čudovito in lepo, da ni preveč izsušujoča. :) Jaz imam tudi vedno suhe ustnice :/.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zgleda, da sem imela bolj tako svetlobo za slikanje. ;)

      Izbriši
  4. Tale odtenek ti je na kožo pisan :) Je pa super, da se ne vseda v gube. Jaz sem pa vsej verjetnosti kar edina, ki me ta kozmetika ni tako zelo zamikala. Edino embalaže lakov so mi bile všeč, to je pa vse :P

    OdgovoriIzbriši