9.04.2016

Poletje z Avonom


Danes je sicer že 4. september, poletja pa še ni konec! ... Vsaj za mene ne. ;)
Glede na to, da sem na blogu zaradi obveznosti zamudila skoraj polovico poletja, bom to poskušala vsaj malo nadoknaditi. V današnji objavi bom predstavila nekaj izdelkov Avona, ki so me zvesto spremljali čez poletje 2016. Za več objavi o Avon kozmetiki klikni na naslednjo povezavo, klik.





Izdelek linije Avon Sun + je namenjen zaščiti obraza pred soncem. Za sončno rumeno embalažo, ki vsebuje 50 ml kreme boš odštela 13,5€.
Verjetno že veš, da pogosto ponavljam kako pomembna je zaščita kože pred sončnimi žarki. Še najbolj pomemben je seveda obraz, ki je od vsega telesa najbolj in praktično najpogosteje izpostavljen soncu. Sicer bi bilo idealno, da dnevno kremo z ustrezno zaščito uporabljamo čez celo leto, na njo pa nikakor ne smemo pozabiti čez poletje. Osebno v toplejših mesecih nikoli ne zapustim stanovanja brez da bi nanesla zaščitno kremo. Ne glede na to, če po nanosu nadaljujem s pudrom ali ne. Ponavadi za obraz uporabljam višjo stopnjo zaščite, torej 30 ali več. Avon Fresh Protection krema vsebuje ZF 30 in glede zaščite ustreza mojim standardom. Krema je zelo lahke in precej tekoče strukture. Všeč mi je, da obraz po nanosu nima mastnega sijaja, krema pa je precej tekoča in izredno lepo mazljiva. Malo manj mi je všeč lepljiv občutek, ki ga je mogoče zaznati na obrazu tik po nanosu. Krema se sicer vpije dokaj hitro, s tem pa zbledi tudi lepljiv občutek. Glede na to, da krema ni mastna lahko po tem, ko se vpije nadaljuješ z ličili brez strahu. Krema lahko v bistvu poleg zaščite predstavlja tudi podlago ličilom.
Izdelek mi je bil glede na vse kar všeč, tisti lepljivi občutek me je sicer malo motil. Glede na to, da sem malo bolj občutljiva je verjetno to stvar, ki večini ne bi bila preveč moteča. Še vedno pa moj absolutni favorit pri kremah za zaščito obraza ostaja ena in edina Lierac Sunific krema. :)







Poleg obraza so soncu vedno izpostavljeni tudi naši lasje. V kolikor jih ne zaščitimo pred soncem lahko po koncu poletja postanejo krhki in suhi, kar vodi do razcepljenih konic ter videza slamnatih las. Glede na to, da si nihče ne želi končati poletja s slamo na glavi je potrebno za svoje lase skrbeti čez celo poletje. Najboljša zaščita so vsekakor kape, klobuki ali rute, ki fizično zaščitijo lase pred sončnimi žarki. Glede na to, da teh pripomočkov nimamo vedno pri sebi je idealna rešitev sprej, ki vsebuje UV filtre. Taki spreji lase zaščitijo pred UV žarki hkrati pa jih negujejo. Sprej za zaščito je poleg zaščitne kreme del moje vsakodnevne poletne rutine. Še bolj pogosto ga uporabljam na morju ali ob obisku bazena. 
Pri sprejih mi je všeč, da so lahkotni in las ne obtežijo ali zmastijo. Avonov sprej je vse to ob enem pa še zelo lepo diši. September je tukaj, poletje se počasi poslavlja, moji lasje pa so še vedno lepi.
Vsekakor super izdelek, ki ga z veseljem uporabljam. Tvoj je lahko za 7,5€ dobiš pa ga v priročni 100 ml steklenički, ki je nepogrešljiva za vsako torbico. 





Poletni večeri ne bi bili to kar so brez dišeče sprostitve, ki spominja na vroč pesek pod nogami in kristalno morje, ki sega do konca obzorja in še dlje. Vse to sem sama našla v gelu za prhanje, ki ima izrazito poletni vonj in že na videz spominja na sonce. Na morju sem bila pred dobrim mesecem ob uporabi kreme za prhanje pa se s spomini ob vsakem prhanju vračam nazaj, prav nostalgično je. Dejansko mi glede vonja že dolgo ni bil noben gel za tuširanje tako všeč. Vonj je izrazito tropski, svež in poln. Poleg vonja papaje in breskve se v izdelku skrivajo še kompleksi vitaminov, ki kožo navlažijo in obnovijo po vsakem izpostavljanju soncu. Resnično idealen izdelek za na morje pa tudi za domačo uporabo čez celo poletje. Sicer vonj ni ravno zimski, se mi pa zdi kaj takega zanimivo uporabiti pozimi in tako začutiti delček poletja. Gel za tuširanje je lahko tvoj za 4€, vsebuje 250 ml izdelka. Dišeča, mehka in hvaležna koža je zagotovljena. ;)





Še ena prava poletna poslastica je gel za prhanje Escape. Mešanica kokosove vode in karambole neguje kožo in čute telesa. Kožo hkrati pomirja in hladi zato je super izdelek za po sončenju. Vonj je precej nežen, pravo nasprotje tropskemu gelu za prhanje. Vseeno pa je zelo poletni in nadvse prijeten. Gel je lahko tvoj za 5€. Oba gela za tuširanje sta bila čez poletje nepogrešljiva, nekoliko bolj pa me je prepričal Joyful Tropics, verjetno predvsem zaradi energičnega vonja, ki te napolni z energijo. 




Meglica za obraz z alojo in bombažem

V vročih poletnih dneh se v moji torbici vedno nahaja osvežilna meglica za obraz. Če ne bi poskusila verjetno ne bi verjela, da te lahko prijeten prš hladne vode tako osveži in za kratki čas ohladi tvoje telo. Osvežitev sicer res traja kratek čas je pa v poletni vročini še kako dobrodošla. Glede na to, da steklenička Avonove meglice vsebuje kar 100 ml izdelka je varčevanje s pršenjem nesmiselno. Sama uporabim meglico za obraz kjerkoli se nahajam in kadarkoli mi pač postane vroče. Ponavadi so bili tudi ljudje v moji bližini hvaležni osvežitve zato smo si vsi podajali meglico. Avonova meglica ima zelo nežen vonj, ki ni vsiljiv. Potrebno je biti pozoren le na to, da držiš stekleničko dovolj daleč od obraza, da ne uniči tvojih ličil. V pravi razdalji bo tvoj obraz le malo popršen in popolnoma osvežen.
Moj "must have" izdelek za vroče poletne dni. Podobno meglico sem imela s sabo tudi na morje, stvar je tako uporabna, da gre zagotovo z mano tudi naslednje leto.





Shine Burst Gloss Sticks & Ultra Colour barvica za ustnice

To poletje so moje ustnice krasile tri super šminke. Prvi dve sta v obliki Gloss Sticka, v bistvu gre za nekakšno mešanico z obstojnostjo šminke, vlažnostjo balzama in sijajem glosa. Odtenka, ki sem ju nosila sta Dragonfruit Pink in Vivid Cherry. Prvi odtenek je dokaj podoben naravni barvi mojih ustnic, je precej nežen, nekoliko rožnat in manj opazen. Mojim ustnicam da lep lesk hkrati pa jih dobro navlaži, je zelo nosljiv na žalost pa na ustnicah ne ostane dolgo. Nanose je potrebno pogosto ponavljati, kar pa sicer delam tudi z balzamom. Odtenek Vivid Cherry je nekoliko bolj vijoličen in kar dobro pigmentiran, na ustnicah ne izgleda preveč vpadljivo. Oba odtenka sta mi zelo všeč in spadata pod odtenke, ki jih najraje nosim. Naslednja je Ultra Colour barvica za ustnice v odtenku Notice Me Nude. Barvica je v čudovitem nude odtenku, ki pa je precej svetleč in da ustnicam nekakšen bronze videz. Odtenek je idealen za zagorelo polt, zato je nepogrešljiv za poletje. Pri barvici me moti to, da precej izsuši moje ustnice. Vseeno je šla barvica z mano na morje in dala mojemu obrazu bolj zagoreli izgled. 






Notice Me Nude

Vivid Cherry

Dragonfruit Pink



3 komentarji:

  1. Ta sprej za lase je bil tudi z mano na morju. Vonj mi je zelo všeč in včasih si ga kar našpricam, ko hočem kaj dišečega :D. Tudi spraj za obraz je super, osvežujoč in zelo enostaven za uporabo. Se mi zdi meglica dovolj fina. Shine Burst stiki pa so itak hit mojega poletja. Njihova formula in občutek na ustnicah me je takoj navdušil. :) Jaz bi tudi morala narediti kakšno podobno objavo. Je včasih kar težko vse sproti oceniti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se čisto strinjam! Super izdelki. Glede ocenjevanja pa se čisto strinjam, včasih tak dolgo čakam, da prej izdelek porabim. ;) ;)

      Izbriši
  2. Tudi jaz ima sprey za zaščito las in en odtenek novega Avonovega rdečila. Res imajo super izdelke!

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts