Fair Squared: Coconut Hair Oil & Apricot Lip Balm



V današnji objavi bo govora o dveh izdelkih nemške kozmetike Fair Squared, ki si res zasluži biti omenjena. Kot pove že samo ime kozmetike je to pravična trgovina, ki za svojo kozmetiko uporablja pravično pridobljene sestavine. Ne samo, da so sestavine pridobljene pravično, se pravi so organskega izvora in izdelki niso testirani na živalih. Poleg tega Fair Squared skrbi še za naš planet, vodo in ohranitev narave takšne kakršna bi morala biti. Sestavine za svoje izdelke kupujejo od najrevnejših predelov sveta in se zavzemajo tudi za boljše življenjske pogoje plantažnih delavcev.
Kozmetika se ponaša s kar nekaj certifikati, med drugim je pridobila certifikat Nature.


Sam opis kozmetike me je takoj prevzel. Zelo mi je všeč, da se poleg pravic živali zavzemajo še za pravice sveta in pravice pogosto izkoriščanih delavcev na plantažah. 
V prejšnjem mesecu sem tako od spletne trgovine Okay.si prejela dva izdelka omenjene kozmetike. Naravno olje za nego las ter naravni balzam za ustnice z marelico. Izdelka sem preizkušala približno mesec dni, več o mojih vtisih pa preberi spodaj. 
Kozmetika je primerna tudi za vegane, prav tako pa jo lahko uporabljajo muslimani, prejela je halal certifikat.





Na prvi pogled bi rekla, da gre za simpatično in priročno embalažo. Narejena je iz trše plastike in vsebuje pokrovček, ki se odpira s pritiskom na zadnji del. Izdelek lahko brez problema vzameš s seboj, kamorkoli že greš. Gre za lahko embalažo, ki pa se ob morebitnem padcu na tla ne bo zlomila. 

Vsebina embalaže vsebuje 150 ml naravne mešanice kokosovega, arganovega in mandljegeva olja ter vitamina E. Olje je izredno tekoče zato moram biti previdna pri količini, hitro se lahko zgodi, da iztisneš preveč izdelka. Glede na nekatera druga olja pa tole ni pretirano mastno in se vpija zelo hitro. Včasih se mi zgodi, da po nesreči iztisnem preveliko količino olja. Pri nekaterih oljih gre potem ostanek v nič, pri tem olju pa dejansko ni skrbi, da bi ga nanesla preveč. Tudi, če na lase nanesem izdatno količino olja, ti ne izgledajo mastno, obteženo ali utrujeno. Verjetno zaradi precej tekoče in manj mastne strukture olja. Kot sem že omenila se olje v konice vpije zelo hitro, pusti jih izredno mehke in že na videz nahranjenje in posledično bolj zdrave. Trenutno uporabljam tudi Phyto olje za konice, ki je izredno hranilno je pa tudi zelo mastno. Pri tistem olju se hitro zgodi, da moje konice izgledajo kot, da si las nisem oprala že nekaj dni. Zaradi izredno hitrega in močnega vpijanja se mi pri tem olju kaj takega še ni zgodilo. 
Še posebej bi rada izpostavila tudi vonj olja. Gre za zelo blago, nevsiljivo dišavo, ki pa je pomirjajoča in prijetna. Vonj bi opisala kot cvetlični, a hkrati zelo nežen in ne preveč sladek. 

Olje ponavadi nanesem zvečer, osredotočim se predvsem na konice, ki so po poletju spet nekoliko bolj suhe. Po nekaj tedenski uporabi so konice vidno manj suhe in izgledajo bolj zdravo. Všeč mi je občutek izredno mehkih konic, ki ga daje olje. Lasje dišijo, se lažje razčesavajo in izgledajo veliko boljše. Olje priporočam vsem s suhimi in izsušenimi konicami. Zaradi svoje nemastne teksture je tole eno izmed boljših olj kar sem jih uporabljala. Tvoje je lahko za (spet) popolnoma pravično ceno, 9,95€. Glede na to, da na konice naneseš res majhno količino olja, ga boš imela za nekaj časa. Pazi samo pri doziranju, saj ga lahko hitro iztisneš preveč.







Balzam za ustnice se nahaja v priročni embalaži v velikosti 7 g, ki jo je mogoče reciklirati. Embalaža na navoj je tako majhna, da jo lahko spraviš v skoraj vsak žep. Izgleda dokaj preprosto in nevpadljivo. Taka je, vsaj na videz, tudi njena notranjost. 
Že ob odprtju pokrovčka zavohaš zelo prijeten mareličen vonj. Spet gre za dokaj nežen, pomirjajoč in nevsiljiv vonj. Notranjost balzama je sicer svetlo rumene barve, ob stiku z ustnicami pa je popolnoma brezbarven
Na ustnicah pušča mehkobo, navlaženost in neverjetno prijeten občutek. Že po nekaj nanosih so ustnice tudi na videz bolj navlažene. Balzam v teh hladnejših dneh naše ustnice tudi učinkovito zaščiti pred vetrom in mrzlim zrakom, ki hitro vplivata na nežne ustnice. 

Moje ustnice so praktično vedno suhe. Sicer jim dokaj pogosto privoščim pilinge in najrazličnejše balzame, vseeno pa jih vremenske okoliščine in nekatere šminke še dodatno izsušijo. Tale balzam je idealna stvar za mene. Po nanosu so moje ustnice izredno mehke, balzam se vpija hitro tako, da niso mastne. Najbolj všeč pa mi je občutek na ustnicah, ki je prijeten in nemasten. Že ob prvem nanosu sem lahko začutila izredno vlažilno moč kakavovega masla ter mareličnega in kokosovega olja. Super izdelek za vse z suhimi ustnicami. Rekla pa bi, da je sedaj v teh mrzlih jesenskih dneh to nujni pripomoček za v vsako torbico. Uporabljaš jo lahko ti, primerna pa bo tudi za tvojega dragega. Za svoj balzam za ustnice pa boš odštela 4,45€. Super je! :)





Oba izdelka sta mi bila zelo všeč. Ne samo zato, ker gre za naravno kozmetiko in mi je všeč že sam koncept. Všeč sta mi tudi zaradi izredno blagega vonja, nežnosti obeh izdelkov do telesa ter nenazadnje zaradi rezultati, ki so se na mojih suhih ustnicah in konicah las poznali hitro. 
Za vse, ki si želite preizkusiti kozmetiko Fair Squared pa je tukaj še koda, ki prinese -10% popust na nakup vse kozmetike. Kodo lahko izkoristiš tako za omenjeno kozmetiko, kot tudi na vso ostalo kozmetiko, ki jo je mogoče kupiti v spletni trgovini Okay.si. Ob nakupu v okence Promocijska koda vpiši kodo kozmetika10. Kozmetiko si lahko ogledaš tukaj: http://www.okay.si/t/nega/
Kodo lahko izkoristiš do 17.10.2016.



2 komentarja

  1. Bere se super, sploh olje za konice me mika, super je, da ne obteži in zmasti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako enostavne, a še zmeraj kjut so embalažice :) Balzam za ustnice se zanimivo bere. Še posebej, ker ne lepi ustnic med seboj. Tisti mastni filing je prav zoprn. Hjoj jaz imam doma toliko balzamov, pa se po njih samo prah nabira :D

    OdgovoriIzbriši