10.02.2016

Magic Planner


Pravijo, da pametni pišejo. Večkrat se mi zgodi, da se znajdem v zagati in pozabim na kakšno obveznost ali rojstni dan. Seveda do tega ne bi prišlo, če bi imela vse lepo zapisano. Po možnosti v ličen planer, ki združi koristno z zabavnim. Danes se sicer nahajamo v obdobju, ko lahko takšne in drugačne stvari zabeležimo v naše pametne telefone, vseeno pa se mi zdi planer nekako bolj pristna in predvsem bolj prisrčna stvar. Planer res ni težek za prenašanje in je srce vsake ženske torbice. Še toliko bolje, če izgleda tako prefinjeno kot moj. Nenazadnje je na mojem mobilnem telefonu vedno prazna baterija. ;)




Pred kratkim sem tako dobila res super in zelo uporaben planer, Magic Planer. Gre za nekakšen zvezek A3 formata, ki se ponaša s čudovitimi trdimi platnicami in spiralno vezavo. Seveda ne gre za navaden zvezek pač pa za uporaben in, oh tako prisrčen, planer. Verjetno mi je še toliko bolj všeč, ker združuje elegantno in prefinjeno, mojo najljubšo, barvno kombinacijo. Snežno bele strani z šik zlatim tiskom so me prepričale že na prvi pogled, prav tako pa ne zaostaja niti notranjost planerja. Moj planer je namenjen za šolsko leto 2016/17. Seveda pa so na voljo tudi taki, ki so primerni za koledarsko leto in se začenjajo z mesecem januarjem.
Glavni cilj in moto vsakega planerja je narediti tvoje leto kar se da magično. Na skoraj vsaki strani boš tako naletela na najrazličnejše motivacijske misli in citate. Vse misli so zapisane v angleščini kar je, meni osebno, še toliko boljše. Mislim, da vsi vemo kako za nič znajo biti slovenski prevodi. :D . Poleg planerja sem dobila še štiri motivacijske kartice, vidiš jih lahko na spodnji fotografiji.




Notranjost planerja 

Na prvih straneh planerja je prostor za nove ideje, ki bodo prihajajoče leto naredile res magično. Urejene so v stolpce, ki jih dopolnjuješ tekom leta. Na primer kraji, ki jih nameravaš obiskati ter stvari, ki bi jih rada kupila. V naslednjem stolpcu vpišeš denar, ki ga za uresničitev svoje aktivnosti potrebuješ, denar, ki si ga porabila ter aktivnosti, ki si jih na koncu uresničila. Zanimiva in priročna zadeva, ki omogoča boljši pregled nad željami, načrti, cilji in finančnim stanjem. Prvi korak, da začenjaš načrtovati in realizirati svoje želje. Prav tako te na prvih straneh časa letni koledarček vseh rojstnih dni na katere res ne smeš pozabiti. Vsak mesec ima devet širokih črt, verjetno bo to dovolj, kaj praviš?!

Planer je sicer razdeljen na dvanajst posameznih mesecev z identičnim načrtovanjem. Vsak izmed njih ima poleg mesečnega koledarja svoj unikaten citat. Na začetku vsakega meseca te čaka seznam s pomembnimi dnevi na katere ne smeš pozabiti. Tako imaš na prvih dveh straneh pregled nad pomembnimi dnevi celotnega meseca, brez nepotrebnega listanja. Na nadaljnjih straneh ima vsak dan svoj stolpec za dnevna opravila, hitre zapiske ali tvoje misli. Prav tako je ob straneh prostor za tvoje tedenske cilje in pomembne naloge. Všeč mi je, da je vse skupaj izredno pregledno in je dovolj prostora za vse malenkosti, ki jih ponavadi zabeležim. Čisto vsak teden v letu te spremljajo nove motivacijske misli, na koncu meseca pa sta dve strani namenjeni pregledu preteklega meseca. Tvoji prihodki, prihranki, stroški in računi tvorijo res super mesečni pregled. Na zadnji strani je za vsak mesec na voljo še mesečni "nom nom plan" oziroma jedilnik. Super je, da lahko svoje jedilnike načrtuješ za mesec dni naprej. Osebno kosila načrtujem za teden dni naprej, tako je dovolj samo en večji nakup za celoten teden. S tem prihranim več časa, energije, verjetno pa tudi več denarja. ;)












Zakaj mi je Magic Planner všeč?

- Zaradi najrazličnejših motivacijskih misli, ki te spremljajo na vsaki strani.
- Zaradi čudovitega dizajna in belo-zlate kombinacije
- Ker je uporaba zelo priročna, uporabna ter poleg tega še zabavna
- Ker imam končno dovolj prostora in praznih strani za vse zapiske
- Ker mi omogoča načrtovanje in pregled vsakega meseca na zabaven način
- Zaradi velike preglednosti nad vsemi tedenskimi nalogami in opravki
- Zaradi večje organiziranosti, ki privede do manj pozabljanja




Kje lahko kupim Magic Planner?

Magic Planner v zlati barvi lahko virtualno prelistaš na naslednji povezavi, klik. Cena identičnega planerja je 13€. Izbiraš lahko tudi med drugimi barvami in motivi. Prav tako se lahko odločiš za planer, ki se začenja z mesecm januarjem in je tako primeren za koledarsko leto. Za naročilo svojega planerja piši na elektronski naslov support@lifewithmagic.com  in pripiši naslednje podatke:

- ime in priimek
- telefonska številka
- naslov za dostavo
- kaj in koliko artiklov naročaš
- način plačila






6 komentarjev:

  1. Čudovite fotke! :) Lepega si si izbrala :) Jaz sem izbrala črnega, minimalističnega seveda hihi, ampak ga še čakam ... Mi je pa všeč, da so se odločili za trde platnice, je dosti boljše :) Pa notranjost se mi zdi še lepša :) Letos so se res še bolj potrudili :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem ga letos dobila prvič in sem res zelo zadovoljna! :) Upam, da kmalu prispe tudi do tebe. :)

      Izbriši
    2. Potem pa veselo in z užitkom planiraj :)

      Izbriši
  2. Waw tale planer je pa res lep. Tudi sama iščem nekaj temu podobnemu ali pa malo manjši. Všeč so mi pozitivne misli v njem :) Super objava.

    Leja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni je tako všeč predvsem zaradi lepih misli. :) Sicer pa ni tako velik, sem opazila, da sem naredila napakico. V bistvu ni A4 ampak A3 format. :)

      Izbriši
  3. Uuu res lep planer, je mene tudi zamikal- in tudi mene predvsem zaradi misli :D.
    Pa kako lepo zapestnico imaš, mimogrede :)!

    OdgovoriIzbriši

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts