11.18.2016

Artistry Hydra-V Mouisture Mask


V zadnjem letu je mogoče vedno pogosteje opaziti trend, ki se pojavlja pri obraznih mask. V kolikor spremljaš lepotne bloge in kdaj prečekiraš Instagram, si verjetno že opazila maske za obraz, ki so izdelane iz nekakšne tkanine. Uporabnice mask izgledajo kot mumije, torej kar malo strašljivo smešno. V kolikor ne veš o čem govorim poglej predzadnjo fotografijo na kateri sem takšno masko preizkusila tudi sama. :)
Glaven razlog, da sem takšno masko želela preizkusiti je bil seveda ta, da lahko z njo strašim prijateljice preko Snapchat-a. ;) Nekje pred poletjem se mi je želja uresničila, bila sem izžrebana na Aleksandra Rose blogu. Prejela sem prav takšno masko, po možnosti celo Artistry Hydra-V vlažilno masko.



V čudoviti, sinje modri škatlici z zlatim napisom se je nahajalo 5 Artistry mask. Kozmetika Artistry spada med top 5 kozmetičnih znamk, ki prodaja kakovostno negovalno in dekorativno kozmetiko. Tale set mask lahko sicer naročiš TUKAJ, zanj pa boš odštela 36,25€. Meni osebno se zdi cena, za pet mask, kar malo pretirano. Po drugi strani pa masko uporabim tedensko, torej bi mi set zadostoval za vsaj 5 tednov. Še vedno malo preveč za moj študentski žep. ;)


Vsak kos Artistry vlažilne maske je izdelan iz zelo nežnih vlaken, ki so prepojena z visoko koncentracijo hilauronske kisline in liposomov iz vode norveških fjordov. Maska je narejena tako, da se tesno prilega koži in vanjo enakomerno sprošča vlažilno ampulsko formulo, ki ima takojšnji učinek. Dejansko sem tudi sama opazila izrazito navlaženo kožo že po prvi uporabi. Masko je sicer preprosto namestiti na obraz, malo težje pa jo je prilagoditi svojim potezam. Sicer je narejena tako, da ustreza veliki večini različnih velikosti in oblik obraza. Potrebno pa jo je prilagoditi tako, da prekrije čim večji predel obraza. Sama sem imela nekaj manjših težav z nameščanjem, maska mi je predvsem pri očeh precej prevelika tako, da mi tkanina sega čez oči. Masko namestiš tako, da najprej odstraniš tršo mrežico, ki je namenjena temu, da se maska ne zmečka, zlepi ali izgubi svoje oblike. Nato masko namestiš na obraz in luknjice za oči, nos in usta čim bolj prilagodiš svojemu obrazu. Na koncu odlepiš še zgornjo tanjšo mrežico in pustiš masko delovati okrog 20 minut. Ko sem masko uspešno namestila, je bil čas za malo relaksacije. Vedno, ko imam na obrazu masko v ušesa vtaknem slušalke, se udobno namestim in sproščam ob skodelici zeliščnega čaja, med tem pa pustim, da maska čim dlje deluje. Artistry maska se mi je ob prvem nanosu zdela predvsem zelo sluzasta. Na kožo je delovala pomirjajoče in precej hladilno, vlakna pa so res izredno nežna do kože. Ko masko odstraniš ti obraza ni potrebno umivati le odstrani odvečni izdelek in pusti vlažilni formuli, da deluje še čez noč. Rezultat je res lepa in gladka koža, ki je na dotik izredno mehka. Prijateljica mi je sicer poročala, da so se ji naslednji dan po nanosu maske pojavili manjši izpuščaji, ni pa bila prepričana, da je krivec ravno Artistry maska. Tudi ona je poročala o mehki in izredno lepi koži. Preizkušanje maske je bila definitivno zelo zanimiva izkušnja, predvsem pa je bila vesela in zadovoljna moja koža. V kolikor ti maska ni predraga ti jo priporočam, koža je po tretmaju res prerojena. Maska pa je super za jesen in zimo, ko je naša povrhnjica nekoliko bolj suha kot običajno.












1 komentar:

Zadnje objavljeno

recentposts

Naključno

randomposts